Je topsnelheid!
Afdaling: 109.6 km/h....Kuhtai, Oostenrijk, lekker steil, brede weg, weinig bochten, goed wegdek..Bovenin als een gek meegetrapt op de 53-12, en daarna zo plat mogelijk op de fiets gaan liggen...
Vlak: achterin de 50, sprintje oid..
Vlak: achterin de 50, sprintje oid..
Gang is alles!!
Mijn GPS geeft een hogere snelheid dan mijn teller, klopt dat?
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Michie23"]Mijn GPS geeft een hogere snelheid dan mijn teller, klopt dat?[/quote]
Dan staat je teller waarschijnlijk niet goed ingesteld.
Dan staat je teller waarschijnlijk niet goed ingesteld.
-
- Forum-lid
Denk hoe jonger hoe zotter.
Met de club 75 gehaald op het vlakke achter de wagen met stationwagen koffer open
en 90 vast aan de auto op het vlakke
Met de club 75 gehaald op het vlakke achter de wagen met stationwagen koffer open
en 90 vast aan de auto op het vlakke
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Hmm ik zit nog maar op 40 vlak en tegen 50 omlaag maar das van een heuvel of brug af haha..
nog geen berg gezien als beginneling op een racer
nog geen berg gezien als beginneling op een racer
EY
Maandag op het vlakke even de 48 aangeraakt. We waren met intervaltraining bezig, dus heb niet alles gegeven, maar veel harder dan 50 zit er niet in zonder wind in de rug ben ik bang.
Bergaf kan ik me zo niet meer voor de geest halen (de 7 wel eens gezien vooraan), maar half september ga ik de Ventoux doen met de MTB, dus bergaf ga ik met slicks de 80 wel halen denk ik. Ik post het over een week of 5 wel.
Bergaf kan ik me zo niet meer voor de geest halen (de 7 wel eens gezien vooraan), maar half september ga ik de Ventoux doen met de MTB, dus bergaf ga ik met slicks de 80 wel halen denk ik. Ik post het over een week of 5 wel.
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990