Je topsnelheid!
- plantagenet
- Forum-lid
Plat wind mee-wind tegen maakt zoveel uit. Je zou alleen een goede vergelijk kunnen maken bij windstil weer......en dat hebben we zelden in Nederland.
Ik ga es kijken wat ik zoal haal deze week tijdens mijn woon-werk ritje....
Ik ga es kijken wat ik zoal haal deze week tijdens mijn woon-werk ritje....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
[quote="eelcoz"][quote="Michie23"]Mijn GPS geeft een hogere snelheid dan mijn teller, klopt dat?[/quote]
Dan staat je teller waarschijnlijk niet goed ingesteld. [/quote]
kan wel, gps "zwabbert" soms: als ik onder bladeren rijdt, is mijn snelheid door de mindere ontvangst lager dan werkelijk, als de ontvangst daarna weer OK is, haalt-ie de verloren meters weer in, zeg maar. met dus een hogere snelheid dan werkelijk. had laatst in een afdaling ook 82 staan, maar dat geloof ik eigenlijk niet, het voelde meer als 72.
Dan staat je teller waarschijnlijk niet goed ingesteld. [/quote]
kan wel, gps "zwabbert" soms: als ik onder bladeren rijdt, is mijn snelheid door de mindere ontvangst lager dan werkelijk, als de ontvangst daarna weer OK is, haalt-ie de verloren meters weer in, zeg maar. met dus een hogere snelheid dan werkelijk. had laatst in een afdaling ook 82 staan, maar dat geloof ik eigenlijk niet, het voelde meer als 72.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vandaag op Texel getraind, ter voorbereiding op het a.s. NK-tijdrijden voor vrije renners. Met wind mee haalde ik 64,6 km/h. En eerlijk gezegd had het nog wel harder gekund, alleen durfde ik niet, omdat ik het allemaal wat instabiel vond aanvoelen (met TT-fiets).
- plantagenet
- Forum-lid
Hier hebben we een 'young potential'!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Deze vakantie in zwitserland net de 100 km gepasseerd in de afdaling van de furkapass op het lange 'rechte stuk' richting grimselpass..
Heb er alles aan gedaan om die snelheid te halen, want wat geeft het een kick...
Heb er alles aan gedaan om die snelheid te halen, want wat geeft het een kick...
-
- Forum-lid
Wel gevaarlijk >100 km/h vind ik. Afgelopen vakantie wel de 80 gepasseerd (afdaling Mont Ventoux).
Onderzoek:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=48118" onclick="window.open(this.href);return false;
Hulp wordt zeer gewaardeerd!
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=48118" onclick="window.open(this.href);return false;
Hulp wordt zeer gewaardeerd!