Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

goede site voor online kleding,onderdelen

evers
Forum-lid

evers 06 dec 2006 20:54

Quoten: Origineel geplaatst door maarten112 op 22 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door cyclopedia op 19 November 2006

Quote: Origineel geplaatst door Evers op 18 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 Oktober 2006

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 22 Oktober 2006

www.bike-components.de

Bedankt voor die link havana, daar ga ik zeker iets bestellen. 4 euro versandkosten is inderdaad niet duur.
----
Een tijdje geleden stelde ik op een ander topic de vraag of iemand bekend is met de site http://www.tb-bikeparts.nl. Is iemand met die website bekend?

Ik ken de winkel en de monteur van daar.. Theo is een beetje opgestookt om ook een internetwinkel te beginnen, maar eigenlijk weet hij ook wel dat hij bij voorbaat kansloos is t.o.v andere internetshops

Theo is dan wel goed opgestookt, hij pakt de zaken namelijk groot aan zo adverteert hij groots via adwordsen op cyclopedia, dankzij laatst genoemde heeft hij zelfs klanten uit Italië mailde hij me laatst, dus wellicht geen slechte stap van hem.
Theo is inderdaad goed opgestookt en goed bezig, hij heeft een nette overzichtelijke internetwinkel met goede prijzen. Na een aantal bestellingen heb ik zeer goede ervaringen met tb-bikeparts. Ik heb de indruk dat "evers" Theo en zijn monteur niet kent en hem negatief in het nieuws wil brengen. Dat is zeer jammer.

Maarten112,
Ik weet niet waar jij dat op baseert maar ik weet wel degelijk waar ik over praat.
Wat ik wil zeggen is dat hij het zwaar krijgt met prijsvechters als salden, bike2build e.d gezien het feit dat hij gewoon onder profile werkt.
Zijn monteur ken ik wel degelijk, P.D. mountainbiker bij de elite. Ken deze gozer persoonlijk heel goed.
graag wat beter de boel beargumenteren zou wel wat fijner zijn ipv met onliners mensen in discrediet brengen.
Train ze!

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 06 dec 2006 21:59

Weet niet of iemand de aanbieding bij Hopmans is opgevallen

kristofw
Forum-lid

kristofw 06 dec 2006 23:08

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 06 December 2006

heb ze ook zien staan, sommige dinges lijken me niet echt supergoedkoop, maar andere dan weer wel. dat compenseert e
Heeft hier iemand ervaring met www.bikestuff.nl ? Heb er namelijk in het begin van de week een Giro Atmos 2007 gekocht voor €130 en dan nog een Craft hemdje besteld. Zo kwam ik net bovende €155 en moest ik de €6,5 verzendkosten niet meer betalen. Hopelijk komt het snel aan.

cyclopedia
Forum-lid

cyclopedia 24 dec 2006 17:49

Quote: Origineel geplaatst door kristofw op 06 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 06 December 2006Weet niet of iemand de aanbieding bij Hopmans is opgevallen heb ze ook zien staan, sommige dinges lijken me niet echt supergoedkoop, maar andere dan weer wel. dat compenseert eHeeft hier iemand ervaring met www.bikestuff.nl ? Heb er namelijk in het begin van de week een Giro Atmos 2007 gekocht voor €130 en dan nog een Craft hemdje besteld. Zo kwam ik net bovende €155 en moest ik de €6,5 verzendkosten niet meer betalen. Hopelijk komt het snel aan.

En op tyd geleverd?
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>

kristofw
Forum-lid

kristofw 24 dec 2006 18:12

Quoten: Origineel geplaatst door cyclopedia op 24 December 2006

Quote: Origineel geplaatst door kristofw op 06 December 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 06 December 2006

heb ze ook zien staan, sommige dinges lijken me niet echt supergoedkoop, maar andere dan weer wel. dat compenseert e
Heeft hier iemand ervaring met www.bikestuff.nl ? Heb er namelijk in het begin van de week een Giro Atmos 2007 gekocht voor €130 en dan nog een Craft hemdje besteld. Zo kwam ik net bovende €155 en moest ik de €6,5 verzendkosten niet meer betalen. Hopelijk komt het snel aan.

En op tyd geleverd?

Op hun site staat dat er een levertermijn is tussen de 3 en 7 werkdagen gemiddeld en het mag maximum 30 dagen duren. Maar ik heb maandag besteld en geld overgeschreven en de week daarop dinsdag heeft de taxipost de helm en het onderhemdje afgeleverd. Dus dat is okéé.

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 25 dec 2006 15:48

ik kocht laatst een setje bianchi-2003 teamkledij bij trikotboerse24.com, en er zat toch geen gat in de overgang met de (korte) mouw zeker. Duidelijk een maandagmorgen nalini product, en ik stelde via mail voor om om te ruilen op hun kosten natuurlijk, of een fikse korting t.w.v. de postkosten (mijn moeder was het intussen al aan het naaien). Stellen ze me nog geen dag later voor om het kortingsbedrag dat ik vroeg op mijn rekening te storten (vroegen mijn IBAN en bic). Intussen ziet mijn shirt er uit als nieuw (dank, moeder) en krijg ik baar geld op de rekening. ook dat is service!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

woutre
Forum-lid

woutre 31 jan 2007 14:51

iemand ervaring met Radsport ILG? www.radsport-ilg.de

henkv
Forum-lid
Contact

henkv 01 feb 2007 15:03

Regelmatig bestel ik bij http://www.fizzbikes.com Ze zitten in luxemburg, verzenden door heel Europa voor 8,99€. Af en toe echt knal prijzen. Is nog steeds in het frans (richten zich zeer veel op Frankrijk, waar ik woon) maar gaat wellicht ook in het Engels vertaald worden.
Mijn trainingen op bikeplanner.com

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 09 feb 2007 22:05

nlangs iets besteld op bikestuff.nl. Betaling afgeschreven op 24 januari, sindsdien niets meer vernomen. Misschien zijn bepaalde zaken niet direct leverbaar, maar dan verwacht ik altijd nog dat ze dat gewoon op de website zetten of op z'n minst een mailtje sturen wanneer ik de producten kan verwachten. Bikestuff.nl: min min!

Over Bike-Components.de ben ik wel zeer tevreden, vorige week vrijdag voor de tweede keer iets besteld, meteen betaald - wel vergeten het tweede mailtje af te wachten waardoor de betaling niet alle info bevatte, maar desondanks vandaag al in huis. Verzending voor een schamele 4 eurootjes vanuit Duitsland en ook nog eens snel, erg goed!

triumph
Forum-lid

triumph 09 feb 2007 22:37

Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 09 Februari 2007

nlangs iets besteld op bikestuff.nl. Betaling afgeschreven op 24 januari, sindsdien niets meer vernomen. Misschien zijn bepaalde zaken niet direct leverbaar, maar dan verwacht ik altijd nog dat ze dat gewoon op de website zetten of op z'n minst een mailtje sturen wanneer ik de producten kan verwachten. Bikestuff.nl: min min!Over Bike-Components.de ben ik wel zeer tevreden, vorige week vrijdag voor de tweede keer iets besteld, meteen betaald - wel vergeten het tweede mailtje af te wachten waardoor de betaling niet alle info bevatte, maar desondanks vandaag al in huis. Verzending voor een schamele 4 eurootjes vanuit Duitsland en ook nog eens snel, erg goed!

Idem dito bij bikestuff.nl: al twee keer besteld en twee keer niet op voorraad   Ze hebben dan wel m'n geld teruggestort, maar toch een hoop gedoe.
Bij het artikel melden dat het niet op voorraad is ware veel beter en zou heel wat minder geirriteerde klanten (die misschien nooit meer terugkomen) opleveren.

We cannot direct the wind but we can adjust our sails.
Meten is weten, gissen is missen.

jorrit10
Forum-lid

Gebruikersavatar jorrit10 10 feb 2007 14:19

Moet je bij bike-components tegenwoordig wachten op een code voordat je je bestelling definitief kunt plaatsen? Alvast bedankt!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

Plaats reactie