Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

goede site voor online kleding,onderdelen

martinovibes
Forum-lid

Gebruikersavatar martinovibes 08 aug 2008 15:49

http://extraparts.nl

TOP TOP TOP!
Zeer fijne service
Ze gaan op vakantie vanaf Zondag en ik had in eerste instantie geen tijd om de spullen te komen afhalen.
Belt hij me vandaag op.
Ik kom de spullen wel even naar Rozenburg brengen ( hopen voor hem dat de botlek tunnel niet weer vol water staat) :), als dat geen service is weet ik het ook niet meer!

Ik heb trouwens deze crankset gekocht
Bontrager Race X Lite GXP Carbon en wat montage gereedschap.

Afbeelding

whs
Forum-lid

whs 11 aug 2008 20:40

LVGH schreef:
whs schreef:3. speelmans.com: Quicker pro mini pomp. Duurde wel 2 weken na overschrijving voor hij binnen was, maar er is niet veel keus aan zaken die deze pomp aanbieden. Op zich alles soepel gelopen.

Deze pomp is niet zo licht, maar wel redelijk klein en ik kan met gemak een raceband tot 8 bar oppompen. Ik zal er nog eens wat meer over schrijven binnenkort, met plaatjes en vergelijking met wat andere pompen.

Hier ben ik nog wel benieuwd naar..

Komt binnenkort...

Ik heb ook de Lezyne pressure drive, en zal een soort mini test plaatsen met mijn ervaringen van alle mini pompen die ik tot nu toe ben tegengekomen,met constructie kwaliteit, massa's, plaatjes, haalbare druk, etc. van de pompen. Ik wacht nog even op een bestelling met o.a. SKS airchecker, neem ik dan ook mee in de test o.a. om de drukmeters te controleren.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 11 aug 2008 21:57

Dat is erg interessant, ben benieuwd :) Echte praktijkervaringen zeggen me toch meer dan fabrieksopgaves. Ik heb nu zelf ook een Pressure Drive M. Mooi ding wel en een stuk beter dan de Topeak die ik eerst gebruikte, maar helaas voelen alle banden onder 8.5 bar voor mij zacht aan :(

tutti
Forum-lid

tutti 13 aug 2008 00:25

LVGH schreef:Dat is erg interessant, ben benieuwd :) Echte praktijkervaringen zeggen me toch meer dan fabrieksopgaves. Ik heb nu zelf ook een Pressure Drive M. Mooi ding wel en een stuk beter dan de Topeak die ik eerst gebruikte, maar helaas voelen alle banden onder 8.5 bar voor mij zacht aan :(

Voor de veeleisende gebruiker heeft Lezyne de Road Drive ontwikkeld. Zeker zo mooi als de Pressure Drive maar met het vermogen om maar liefst 11 BAR druk in je band te pompen. Vanaf volgende week verkrijgbaar.
Better do it right once

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 13 aug 2008 00:49

Mooie boel! Ik kan pompjes blíjven kopen.. Maar als-ie echt bijv. 9,5-10 bar haalt...

-divo-
Forum-lid

-divo- 13 aug 2008 04:50

Ik ben van mening dat een minipomp alleen voor nood is als die dan minstens 5 bar in je band kan krijgen is het genoeg om normaal thuis te komen niet?
Omdat je onder normale omstandigheden die pomp niet gebruikt moet ie bij mij gewoon zo klein en licht mogelijk zijn.

Hier een afbeelding van die Lezyne Road Drive

Afbeelding

Tja . . . . :rolleye:

(geloof dat er 2 maten komen waarbij eentje 103 gr weegt)

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 13 aug 2008 14:20

Nee dat zie ik niet zo. Als ik een lekke band krijg wil ik niet mijn geplande rit af moeten breken door in rechte lijn naar huis te moeten rijden met een halfzachte band en kans op nog een stootlek. Mijn laatste lekke band kreeg ik onderaan de Emma Pyramide, dan ben ik blij dat ik een beetje lucht in mijn band krijg voor de laatste 70 km naar huis ;) 103 gram is trouwens nog wel acceptabel vind ik. Zelfs die mini carbon dingen wegen wel een gram of 60. Iedereen heeft zo z'n eigen prioriteiten :)

steveman
Forum-lid

steveman 16 okt 2008 21:31

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 23 jan 2009 14:13

Is er iemand klant bij Wiggle die mij zou willen 'referen'? Dat wil zeggen dat je als bestaande klant mijn e-mailadres invult en ik bij mijn eerste bestelling daar een gratis fietsbril krijg, en jij een coupon voor korting op de volgende bestelling. Zie hier voor de precieze voorwaarden. Stuur me maar een PM.

em
Forum-lid

em 23 jan 2009 14:49

LVGH schreef:Is er iemand klant bij Wiggle die mij zou willen 'referen'? Dat wil zeggen dat je als bestaande klant mijn e-mailadres invult en ik bij mijn eerste bestelling daar een gratis fietsbril krijg, en jij een coupon voor korting op de volgende bestelling. Zie hier voor de precieze voorwaarden. Stuur me maar een PM.

Kleine moeite, geen probleem. Je hebt PM.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 23 jan 2009 14:55

Ik heb drie PMs ontvangen, waarvoor dank! Rufio was de eerste dus ik heb die van hem beantwoord.

frigo
Forum-lid

frigo 23 jan 2009 15:25

Al eerder genoemd in dit topic www.bike24.com, Duitse bikeshop uit Dresden met echt prima prijzen en service!
Zelf laatst een stalen chromen voorvork (met draad) en balhoofdstel besteld voor mijn Gios Compact Pro. Ondanks dat ik mijn framemaat had doorgegeven hadden ze de vork te kort afgezaagd. Ik kon de vork zonder gezeur (had ook niet anders verwacht, hun eigen stomme fout) retourneren en had binnen 3 dagen een nieuw exemplaar. Kreeg keurig een vergoeding van € 15,00 ter vergoeding van portikosten en moeite (reële frankeerkosten € 11,50 ). Dozen schuiven kunnen er velen, soepel een probleem oplossen is helaas voor veel webshops een stug lastiger...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

Plaats reactie