Selle Italia SLR XP
Ik rijd ongeveer een jaar met dit zadel. ngeveer op 10 centimeter van de punt is het zadeldek vesleten door het schuren van de broek tegen de zijkant van het zadel. Dit zadel is tamelijk breed van voren en vrij plat. Weet iemand of je het zadeldek kan laten overtrekken?
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
gewoon een nieuwe kopen voor €60, en als het nog wel meevalt gewoon met stukje goeie zwarte tape weer beetje repareren, want anders is het geen echte SLR zonder tape . (door valpartijen schuurt altijd aan 1 van de kanten wat leer van het zadel, heb ik ook, maar ik vind het niet de moeite om daarvoor het zadel weg te gooien.
-
- Forum-lid
- Contact
Beukje ik weet niet waar je het zadel gekocht heb, maar laatst was ik bij Rose in Bocholt (sorry hoor ) en een vriend van mij heeft dat zadel ook daar gekocht, en heeft een oud zadel met dezelfde kenmerken als jij hebt. Nu vroeg hij daarnaar en bij Rose gaven ze aan dat er standaard 2 jaar garantie zit op het zadel, dus ook op zulke schuurplekken als jij hebt.
Die 2 jaar is standaard via de Europese richtlijnen en daar houden ze zich in Duitsland streng aan. (Het is overigens ook maar 1 van de weinige punten die ik op kan noemen voor Europa, ben er namelijk fel op tegen)
Die 2 jaar is standaard via de Europese richtlijnen en daar houden ze zich in Duitsland streng aan. (Het is overigens ook maar 1 van de weinige punten die ik op kan noemen voor Europa, ben er namelijk fel op tegen)
Quoten: Origineel geplaatst door Beukje op 21 Augustus 2005
Ik heb het zadel inderdaad bij Roseversand gekocht. Misschien loont het de moeite hem op te sturen voor garantie.
volgens mij is dit gebruikersslijtage en geen fabrieksfout, dus over garantie heb ik zo mijn twijfels.
Ik heb het zadel inderdaad bij Roseversand gekocht. Misschien loont het de moeite hem op te sturen voor garantie.
volgens mij is dit gebruikersslijtage en geen fabrieksfout, dus over garantie heb ik zo mijn twijfels.
-
- Forum-lid
- Contact
je kunt natuurlijk altijd bellen naar Rose, volgens mij doen ze echt niet moeilijk over dat zadel, ook gebruikssporen vallen bij mijn weten onder de garantie