Na een aantal jaren wat gefietst te hebben, heb ik gisteren voor het eerst meegedaan met een georganiseerd geheel: het NK in Rotterdam. Wat was dat gaaf zeg!!! Ik rij normaal gesproken met 2 vrienden rondjes rondom Rotterdam, maar om dan met honderden anderen over de afgezette weg te mogen vliegen is helemaal te gek (dan zie je trouwens gelijk ook aan je gemiddelde snelheid hoe het scheelt als je in een grote groep rijdt.)
Ik heb de smaak te pakken, en nu vraag ik me af of er ergens een agenda met cyclos is. Ik zie hier op het forum wel het een en ander, maar een heel overzicht van alle cyclos van het seizoen kom ik niet tegen. Is dit er niet of kijk ik erover heen?
Cyclos agenda?
Quoten: Origineel geplaatst door Martijn09 op 27 Juni 2005
Na een aantal jaren wat gefietst te hebben, heb ik gisteren voor het eerst meegedaan met een georganiseerd geheel: het NK in Rotterdam. Wat was dat gaaf zeg!!! Ik rij normaal gesproken met 2 vrienden rondjes rondom Rotterdam, maar om dan met honderden anderen over de afgezette weg te mogen vliegen is helemaal te gek (dan zie je trouwens gelijk ook aan je gemiddelde snelheid hoe het scheelt als je in een grote groep rijdt.)Ik heb de smaak te pakken, en nu vraag ik me af of er ergens een agenda met cyclos is. Ik zie hier op het forum wel het een en ander, maar een heel overzicht van alle cyclos van het seizoen kom ik niet tegen. Is dit er niet of kijk ik erover heen?
Na een aantal jaren wat gefietst te hebben, heb ik gisteren voor het eerst meegedaan met een georganiseerd geheel: het NK in Rotterdam. Wat was dat gaaf zeg!!! Ik rij normaal gesproken met 2 vrienden rondjes rondom Rotterdam, maar om dan met honderden anderen over de afgezette weg te mogen vliegen is helemaal te gek (dan zie je trouwens gelijk ook aan je gemiddelde snelheid hoe het scheelt als je in een grote groep rijdt.)Ik heb de smaak te pakken, en nu vraag ik me af of er ergens een agenda met cyclos is. Ik zie hier op het forum wel het een en ander, maar een heel overzicht van alle cyclos van het seizoen kom ik niet tegen. Is dit er niet of kijk ik erover heen?
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.
Andere cyclo"s waarbij je allemaal tegelijk aan de start staat zijn: Zandvoort Circuit Cyclo en Shimano Fietschallenge in België. Aan deze twee heb ik zelf ook meegedaan. Er zullen er vast nog meer zijn. Officieel is het geen race maar het is ook beslist geen toertochtje.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.
Martijn, ik heb zondag ook meegeren en vond het inderdaad super cool. Heb je de valpartijen een beetje kunnen ontwijken ? Na ronde 1 werd er iemand afgevoerd met de ambulance die ging in de hekken.
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....
Dat was op het viaduct vlak voor start-finish of niet? Toen ik met een stuk of 60 anderen langs kwam suizen lag hij daar zonder helm!
Ik vond het een fantastische ervaring, hard rijden met zo'n grote groep. Met mijn bescheiden voorbereiding/ervaring was ik ook erg tevreden met mijn gemiddelde van 36 km/h. Kan me voorstellen dat met regelmatige training dit nog een stuk harder kan. Dat gaat dan ook gebeuren voor de volgende cyclo.
Ik vond het een fantastische ervaring, hard rijden met zo'n grote groep. Met mijn bescheiden voorbereiding/ervaring was ik ook erg tevreden met mijn gemiddelde van 36 km/h. Kan me voorstellen dat met regelmatige training dit nog een stuk harder kan. Dat gaat dan ook gebeuren voor de volgende cyclo.
Deze advertentieruimte is te huur.
http://home.wanadoo.nl/wvanderwoude/Index.html" onclick="window.open(this.href);return false;