Polar CS200 ervaring?
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 28 September 2005
Prachtig. Bedankt! Denk dat ik me ook de trapfrequentiesensor ga aanschaffen om deze winter mee te trainen.... en nu nog op zoek naar een SRM.
Gezien op de beurs in Keulen powerreport en ergomo
Prachtig. Bedankt! Denk dat ik me ook de trapfrequentiesensor ga aanschaffen om deze winter mee te trainen.... en nu nog op zoek naar een SRM.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 28 September 2005
Prachtig. Bedankt!
Denk dat ik me ook de trapfrequentiesensor ga aanschaffen om deze winter mee te trainen.... en nu nog op zoek naar een SRM.
Bedankt scottwilko; ken ik niet... ga ik morgen eens rustig doorlezen.
Prachtig. Bedankt!
Denk dat ik me ook de trapfrequentiesensor ga aanschaffen om deze winter mee te trainen.... en nu nog op zoek naar een SRM.
Bedankt scottwilko; ken ik niet... ga ik morgen eens rustig doorlezen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Toen ik mijn originele vraag stelde in dit forum over "polar CS200 ervaring", had ik niet kunnen vermoeden dat we met zijn allen 6 pagina's zouden vollullen over de Cs200, maar het is blijkbaar nog steeds een boeiend onderwerp...
Ik wil dan toch even gezegd hebben dat mijn CS200 weer keurig onder garantie is gerepareerd door polar en dat ik hem sinds vorige week weer in bezit heb. Hopelijk heeft Polar de upgrade bij mijn computertje ook uitgevoerd, hoewel hier niet over geschreven stond in het garantieformulier die ze mij hebben teruggestuurd.
Ik vind het verder een heel mooi ding voor dat geld, dus nu maar hopen dat ie heel blijft!!
Ik wil dan toch even gezegd hebben dat mijn CS200 weer keurig onder garantie is gerepareerd door polar en dat ik hem sinds vorige week weer in bezit heb. Hopelijk heeft Polar de upgrade bij mijn computertje ook uitgevoerd, hoewel hier niet over geschreven stond in het garantieformulier die ze mij hebben teruggestuurd.
Ik vind het verder een heel mooi ding voor dat geld, dus nu maar hopen dat ie heel blijft!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb jij hem rechtstreeks naar Polar gestuurd?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb mijn huidige Polar wel eens naar Polar gestuurd voor een nieuwe batterij en dat ging bijna per kerende post. Echt topservice!!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 30 September 2005
Ik heb mijn huidige Polar wel eens naar Polar gestuurd voor een nieuwe batterij en dat ging bijna per kerende post. Echt topservice!!
Ja maar met de huidige garantiegevallen met de cs serie liggen ze wel een paar weken achter op schema dus kun je wel wat langer moeten wachten
Ja maar met de huidige garantiegevallen met de cs serie liggen ze wel een paar weken achter op schema dus kun je wel wat langer moeten wachten
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb hem vandaag binnen gekregen en net gemonteerd.Ziet er allemaal duidelijk en degelijk uit. Het opstarten lijkt mij wat traag te gaan, maar zal morgen wel eens wat uitgebreider testen. Display is mooi groot en overzichtelijk, met aantal onzinnige dingetjes. Rare blokjes die in stapjes van 5km je snelheid aangeven bijvoorbeeld.
Wat mij opviel is dat het wielmagneetje wel heel dicht bij de sensor moet zitten. Daar ga ik een sterker exemplaar voor halen.
Wat mij opviel is dat het wielmagneetje wel heel dicht bij de sensor moet zitten. Daar ga ik een sterker exemplaar voor halen.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 01 Oktober 2005
Is me ook opgevallen. Geen idee of je een sterker exemplaar van magneet nodig hebt; de sensor vangt volgens mij enkel sterke sensatie (magneet dichtbij) op!
Quoten: Origineel geplaatst door Anton v D op 04 Oktober 2005
een sterker exemplaar? Dat zou ik ook wel willen.... waar kun je zo'nmagneetje los kopen?
Bij elke fietsenmaker!
Is me ook opgevallen. Geen idee of je een sterker exemplaar van magneet nodig hebt; de sensor vangt volgens mij enkel sterke sensatie (magneet dichtbij) op!
Quoten: Origineel geplaatst door Anton v D op 04 Oktober 2005
een sterker exemplaar? Dat zou ik ook wel willen.... waar kun je zo'nmagneetje los kopen?
Bij elke fietsenmaker!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb een sterkere in mijn ATB zitten, die zet ik wel een keer over om te proberen. Cateye was het dacht ik, die magneetjes zijn wat sterker.
Less is bore
Vandaag mijn cs200cad weer teruggekregen van Polar. Duurde totaal 1,5 week. Normaal is het binnen 72 uur maar ze hebben nog een kleine achterstand van een week (hoe zou dat toch komen?? )Gezien het weer wordt het vanmiddag niet buiten fietsen Dus zal ik hem maar even op de Tacx uitproberen vanavond. Oja, een positief punt: alle files en tataalstanden stonden er nog in
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!