Polar CS200 ervaring?
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 08 December 2005
jah ik heb nu ook gewoon een mic gekocht maar ik snap niks van hoe je dan je files moet versture
engels is niet m'n sterkste punt
wat is bijv m'n wirstuntit??
Ga naar Google en typ in gebruiksaanwijzing Polar CS 200 je krijgt dan een Nederlandse beschrijving! Succes
jah ik heb nu ook gewoon een mic gekocht maar ik snap niks van hoe je dan je files moet versture
engels is niet m'n sterkste punt
wat is bijv m'n wirstuntit??
Ga naar Google en typ in gebruiksaanwijzing Polar CS 200 je krijgt dan een Nederlandse beschrijving! Succes
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 08 December 2005
jah ik heb nu ook gewoon een mic gekocht maar ik snap niks van hoe je dan je files moet versture
engels is niet m'n sterkste punt
wat is bijv m'n wirstuntit??
Ik zou het wat algemener willen stellen en het niet beperken tot de Engelse taal... Let ook even op de instelling van de microfoon in Windows zelf, dat was bij mij de oorzaak van het niet kunnen overzenden van gegevens naar de computer.
jah ik heb nu ook gewoon een mic gekocht maar ik snap niks van hoe je dan je files moet versture
engels is niet m'n sterkste punt
wat is bijv m'n wirstuntit??
Ik zou het wat algemener willen stellen en het niet beperken tot de Engelse taal... Let ook even op de instelling van de microfoon in Windows zelf, dat was bij mij de oorzaak van het niet kunnen overzenden van gegevens naar de computer.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Wil me een CAD200 aanschaffen, iemend tips waar dit het voordeligst kan? Ben voor m'n werk veel door het land, dus dat is geen probleem.
Las in de Fiets van dec. dat Mammoet deze aanbiedt voor 129.95
ergens voordeliger?
Las in de Fiets van dec. dat Mammoet deze aanbiedt voor 129.95
ergens voordeliger?
aan het materiaal mag het niet liggen......
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 December 2005
moet je eens naar mammoet zoeken, dan wil je in 1x graag een tientje meer uitgeven
heb de ervaringen met mammoet gelezen, maar neem aan dat er ook positieve ervaringen zijn. En voor wat betreft de CAD200, in geval van klachten, moet je toch altijd direct met POLAR kontakt opnemen, dus zie ik geen bezwaar verder.
moet je eens naar mammoet zoeken, dan wil je in 1x graag een tientje meer uitgeven
heb de ervaringen met mammoet gelezen, maar neem aan dat er ook positieve ervaringen zijn. En voor wat betreft de CAD200, in geval van klachten, moet je toch altijd direct met POLAR kontakt opnemen, dus zie ik geen bezwaar verder.
aan het materiaal mag het niet liggen......
-
- Forum-lid
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 23 feb 2005 18:11
Bij Walstock zijn de Polar CS200 Cad versies nog steeds 120 euro.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4713
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Quote: Origineel geplaatst door nice guy op 12 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 December 2005moet je eens naar mammoet zoeken, dan wil je in 1x graag een tientje meer uitgevenheb de ervaringen met mammoet gelezen, maar neem aan dat er ook positieve ervaringen zijn. En voor wat betreft de CAD200, in geval van klachten, moet je toch altijd direct met POLAR kontakt opnemen, dus zie ik geen bezwaar verder.
Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel)
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 December 2005moet je eens naar mammoet zoeken, dan wil je in 1x graag een tientje meer uitgevenheb de ervaringen met mammoet gelezen, maar neem aan dat er ook positieve ervaringen zijn. En voor wat betreft de CAD200, in geval van klachten, moet je toch altijd direct met POLAR kontakt opnemen, dus zie ik geen bezwaar verder.
Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
natuurlijk moet je geen contact met je fabrikant op nemen. Het is niet jouw probleem als dat ding het niet doet, maar het probleem van de leverancier in dit geval dus gewoon de FM. Ja er zullen vast wel positieve verhalen over mammoet zijn, maar er zijn iets vaker dit soort verhalen geweest en andere lompe dingen
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 December 2005
natuurlijk moet je geen contact met je fabrikant op nemen. Het is niet jouw probleem als dat ding het niet doet, maar het probleem van de leverancier in dit geval dus gewoon de FM. Ja er zullen vast wel positieve verhalen over mammoet zijn, maar er zijn iets vaker dit soort verhalen geweest en andere lompe dingen
Het moet niet, maar in het geval van Polar zou ik het altijd doen. Kost alleen maar extra tijd om het via de FM te doen. Polar heeft een uitstekende service-dienst voor consumenten.Het lijkt me dan ook best veilig om een Polar bij een minder bekend staande dealer te kopen.
natuurlijk moet je geen contact met je fabrikant op nemen. Het is niet jouw probleem als dat ding het niet doet, maar het probleem van de leverancier in dit geval dus gewoon de FM. Ja er zullen vast wel positieve verhalen over mammoet zijn, maar er zijn iets vaker dit soort verhalen geweest en andere lompe dingen
Het moet niet, maar in het geval van Polar zou ik het altijd doen. Kost alleen maar extra tijd om het via de FM te doen. Polar heeft een uitstekende service-dienst voor consumenten.Het lijkt me dan ook best veilig om een Polar bij een minder bekend staande dealer te kopen.
*PFW* heeft wel een punt; met Polar kan je steeds zélf contact opnemen. Andere producenten/invoerder eisen steeds dat je dit via een dealer doet!
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 12 December 2005
Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel)
In mijn fietsenzaak had iemand een probleempje met een CS200. Hij kreeg dadelijk een nieuwe ter beschikking van de FM, terwijl de FM z'n oude CS200 naar Polar opstuurde. Sja, kwestie van service... dit soort dingen moeten je bij die grote zaken niet steeds verwachten.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 12 December 2005
Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel)
In mijn fietsenzaak had iemand een probleempje met een CS200. Hij kreeg dadelijk een nieuwe ter beschikking van de FM, terwijl de FM z'n oude CS200 naar Polar opstuurde. Sja, kwestie van service... dit soort dingen moeten je bij die grote zaken niet steeds verwachten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4713
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 12 December 2005
*PFW* heeft wel een punt; met Polar kan je steeds zélf contact opnemen. Andere producenten/invoerder eisen steeds dat je dit via een dealer doet! Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 12 December 2005 Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel) In mijn fietsenzaak had iemand een probleempje met een CS200. Hij kreeg dadelijk een nieuwe ter beschikking van de FM, terwijl de FM z'n oude CS200 naar Polar opstuurde. Sja, kwestie van service... dit soort dingen moeten je bij die grote zaken niet steeds verwachten.
Dat heeft die van mij dus ook met mijn eerste cs200 gedaan. wel verteld dat als ik nog meer problemen had ik net zo goed zelf kon opsturen (maar dat was daar zij toen een aantal weken dicht gingen ivm vakantie)
*PFW* heeft wel een punt; met Polar kan je steeds zélf contact opnemen. Andere producenten/invoerder eisen steeds dat je dit via een dealer doet! Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 12 December 2005 Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel) In mijn fietsenzaak had iemand een probleempje met een CS200. Hij kreeg dadelijk een nieuwe ter beschikking van de FM, terwijl de FM z'n oude CS200 naar Polar opstuurde. Sja, kwestie van service... dit soort dingen moeten je bij die grote zaken niet steeds verwachten.
Dat heeft die van mij dus ook met mijn eerste cs200 gedaan. wel verteld dat als ik nog meer problemen had ik net zo goed zelf kon opsturen (maar dat was daar zij toen een aantal weken dicht gingen ivm vakantie)