Wie doen er dit jaar mee met de La Marmotte? Ik zou ook graag mee willen doen en wil graag met anderen mee rijden.
Graag jullie reactie
In woon in Zuid Holland
La Marmotte
Hoi Body,
IK ga a.s. zondag 3 juli vroeg rijden naar Bourg d'Oisans en ben van plan om op zondag 10 juli weer huiswaarts te rijden.
Ik woon in de buurt van Voorschoten dus zou je kunnen oppikken.
Mocht je geinteresseerd zijn mail me dan even.
Gr.,
Markiemax
IK ga a.s. zondag 3 juli vroeg rijden naar Bourg d'Oisans en ben van plan om op zondag 10 juli weer huiswaarts te rijden.
Ik woon in de buurt van Voorschoten dus zou je kunnen oppikken.
Mocht je geinteresseerd zijn mail me dan even.
Gr.,
Markiemax
zo belachelijk is het niet je moet het zien als extraatje voor de ACTIEVE forumleden en niet voor lieden die alleen hier komen om hun waar te verkopen , het valt in ieder geval op dat je je vandaag hebt geregistreerd en veel post achter elkaar vandaar de reactie van andromeda
Is ook prima, en geen probleem met de reactie, maar je zou toch verwachten dat een jarenlang lid van de Fiets ook gewoon 'vrije' toegang heeft tot alle functies van de website. Maar goed, we gaan nu off topic denk ik en wil ook niet meteen overkomen als een gronische zuurdrol.
Fingerz
Deze maand zat er bij het blad fiets een folder van klimexperience waarin een trainingsweek la marmotte wordt aangeboden.
Heeft iemand ervaring met deze organisatie en wat is de indruk van deze reis?
Heeft iemand ervaring met deze organisatie en wat is de indruk van deze reis?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Mag niet praten voor eigen parochie.
Maarre ik ga hem zeker rijden dit jaar.
mvgr. Eddy
Maarre ik ga hem zeker rijden dit jaar.
mvgr. Eddy
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn vrouw is uitgerekend op de dag van de Marmotte, dus helaas dit jaar niet. Zal zeker wel ook voor mij puffen worden, maar dan zonder fiets.
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!