club fiets
Quoten: Origineel geplaatst door leo cuypers op 26 Augustus 2005
ik heb me lid gemaakt van CLUBFIETS
maar als ik mijn inlog nummer heb gegegeven, wordt er om om een wachtwoord gevraagd, waar kan ik dat vinden?
In de brief die je wordt toegestuurd met je fietspas.
ik heb me lid gemaakt van CLUBFIETS
maar als ik mijn inlog nummer heb gegegeven, wordt er om om een wachtwoord gevraagd, waar kan ik dat vinden?
In de brief die je wordt toegestuurd met je fietspas.
En tussen ons gezegd en gezwegen; die zogenaamde test van bijvoorbeeld de prorace is zo belachelijk onbenullig dat je je geld beter in een offerblok kan duwen... Was een hoopje geleuter dat absoluut niet zou mogen betaald worden. Voor een blad als Fiets is dit werkelijk beschamend.
Quoten: Origineel geplaatst door guidempo op 29 Augustus 2005
En tussen ons gezegd en gezwegen; die zogenaamde test van bijvoorbeeld de prorace is zo belachelijk onbenullig dat je je geld beter in een offerblok kan duwen... Was een hoopje geleuter dat absoluut niet zou mogen betaald worden. Voor een blad als Fiets is dit werkelijk beschamend.
Dat vond ik dus ook al, zie vorige pagina. Je hebt het gevoel dat ze hem niet eens hebben gehad en maar een leuk verhaaltje neer hebben gekalkt dat ze ergens hebben gehoord.
Dat vond ik dus ook al, zie vorige pagina. Je hebt het gevoel dat ze hem niet eens hebben gehad en maar een leuk verhaaltje neer hebben gekalkt dat ze ergens hebben gehoord.
-
- Forum-lid
Goeie actie, van Fiets.
Blijkbaar zich toch wat aangetrokken van het constante gemor over de voormalige ClubFiets werkwijze. En heel attent van die sokjes hoor.
Blijkbaar zich toch wat aangetrokken van het constante gemor over de voormalige ClubFiets werkwijze. En heel attent van die sokjes hoor.
-
- Forum-lid HC
Zou dit forum dan nog ergens goed voor zijn. maar ik ben zeker wel blij dat ze inzien dat de abbonee's een meerwaarde mogen hebben boven de losse verkoop personen.
Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 17 Januari 2006
Quote: Origineel geplaatst door Diogenes op 17 Januari 2006
Niet gek: er staan maar 2 grammaticafouten en 1 stijlfout in.Gr, Diogenes
Ik dacht, laat ik het maar niet zeggen anders wordt ik echt de taalneuker hier.
Moet in ieder geval en w achter jou lijkt me.
Quote: Origineel geplaatst door Diogenes op 17 Januari 2006
Niet gek: er staan maar 2 grammaticafouten en 1 stijlfout in.Gr, Diogenes
Ik dacht, laat ik het maar niet zeggen anders wordt ik echt de taalneuker hier.
Moet in ieder geval en w achter jou lijkt me.
-
- Forum-lid
En "betekend" moet met een t. Enige 2 fouten die ik kon vinden.
Maar ach, weinig boeiend ook.
Maar ach, weinig boeiend ook.
Tja....het is mijn beroep. Ik kan er niets aan doen.
"Deze sokken worden je aangeboden om JE tegemoet te komen AAN al deze veranderingen!" kan niet: beter is "Deze sokken worden je aangeboden om je te compenseren voor al deze veranderingen! Maar dit terzijde.
Feit is dat wij waarschijnlijk te maken hebben met een prijsverhoging van FIETS, hetgeen nog niemand heeft opgemerkt.
Gr, Diogenes
"Deze sokken worden je aangeboden om JE tegemoet te komen AAN al deze veranderingen!" kan niet: beter is "Deze sokken worden je aangeboden om je te compenseren voor al deze veranderingen! Maar dit terzijde.
Feit is dat wij waarschijnlijk te maken hebben met een prijsverhoging van FIETS, hetgeen nog niemand heeft opgemerkt.
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido