Hallo,
Ik wil op de weg gaan trainen en ben daarom op zoek naar een 2e hands racefiets. Frame maat 60 cm, 3x9 (of 3x10), bij voorkeur shimano tiagra of 105. Het hoeft verder geen vreselijke high-tech fiets te zijn, want ik ben nog een beginner, maar ga wel wat bergtochten doen (vandaar de 3x9 en tiagra of 105).
Wie kan me hierbij helpen?
2e hands racefiets gezocht
-
- Forum-lid
Heb Delira staan van twee jaar, model 2004 X-lite, ideale starter. Aluminium fiets, grijs/zwart. Carbon voorvork, afgemonteerd met combinatie tiagra en 105. Wielen WHR 550, nieuw van maart dit jaar. Perfecte staat, al zeg ik het zelf. Verkoop hem wegens aanschaf carbon. superprijs : €700 Te bezichtigen Geel - prov. A'pen.
bert.synaeve@tiscali.be
bert.synaeve@tiscali.be
Bert
-
- Forum-lid
Hallo,
Stuur mij anders maar eens een mailtje met uw budget en noden en ik ben er zeker van dat ik u kan verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Stuur mij anders maar eens een mailtje met uw budget en noden en ik ben er zeker van dat ik u kan verder helpen.
Met vriendelijke groet,
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door bo11gevers op 22 Juli 2006
Hallo,Stuur mij anders maar eens een mailtje met uw budget en noden en ik ben er zeker van dat ik u kan verder helpen.Met vriendelijke groet,
20 maart 2005...
Ben je zo wanhopig jongen?
Hallo,Stuur mij anders maar eens een mailtje met uw budget en noden en ik ben er zeker van dat ik u kan verder helpen.Met vriendelijke groet,
20 maart 2005...
Ben je zo wanhopig jongen?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 25 Juli 2006
Hallo,
Met vriendelijke groet,
20 maart 2005... Ben je zo wanhopig jongen?
Haha LOL! Effe miskeken!!
Hallo,
Met vriendelijke groet,
20 maart 2005... Ben je zo wanhopig jongen?
Haha LOL! Effe miskeken!!