Raad de plaat
-
- Forum-lid
Klik maar eens met rechts op de foto en kies dan eigenschappen. Dan zie je de naam van de site waar hij op staat, en dus achteraan Bahamontes. Volgende keer even een andere naam geven .
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
Stelletje Sherlock Holmes.
In de rebound dan, bedenk maar een nieuwe opgave.
(goede keuze een renner, ik ben uitgekken op de alle hellingen en bergen)
In de rebound dan, bedenk maar een nieuwe opgave.
(goede keuze een renner, ik ben uitgekken op de alle hellingen en bergen)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 04 November 2005
Klik maar eens met rechts op de foto en kies dan eigenschappen. Dan zie je de naam van de site waar hij op staat, en dus achteraan Bahamontes. Volgende keer even een andere naam geven .
hahahaha k*t dat wis ik nie haha
ik weet zo ekkes geen dus raad maar los op die van kweetni
hahahaha k*t dat wis ik nie haha
ik weet zo ekkes geen dus raad maar los op die van kweetni
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Quote: Origineel geplaatst door Cor01 op 04 November 2005
hmmm...?Dacht eerst aan Erik Heiden (schaatser later ook ff wielrenner) maar denk nu dat het Lance Amstrong in z'n jonge jaren is...!
Toch niet, al heb toch al vrij goed op de details gelet !
hmmm...?Dacht eerst aan Erik Heiden (schaatser later ook ff wielrenner) maar denk nu dat het Lance Amstrong in z'n jonge jaren is...!
Toch niet, al heb toch al vrij goed op de details gelet !
Quote: Origineel geplaatst door Cor01 op 05 November 2005
Ha,ha,Nu weet ik het.....ZEKER...! Het is Greg Lemond....in zijn jonge jaren..!of niet...?Tja toen hij zijn eerste tour won waren sommige van onze forumleden nog niet eens geboren......!
Juist ... Jammer genoeg was ikzelf toen wel al lang geboren
Aan jou voor de volgende plaat !
Ha,ha,Nu weet ik het.....ZEKER...! Het is Greg Lemond....in zijn jonge jaren..!of niet...?Tja toen hij zijn eerste tour won waren sommige van onze forumleden nog niet eens geboren......!
Juist ... Jammer genoeg was ikzelf toen wel al lang geboren
Aan jou voor de volgende plaat !