Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Fietskleding Lidl: worden we afgezet?

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 04 mei 2005 14:13

Mwa, afgezet door de LBS..... op kleding zit idd wel een lekkere marge ja.....
Maar vergeet niet dat het hele verkoop / distributiesysteem van fabrikant / agent / importeur / LBS zoals we dat nu hebben gewoon vreselijk duur is.
Aldi koopt een partij en doet distributie en alles in eigen beheer, en op = op natuurlijk, lekker graaien in die bak maar nabestellen is er niet bij.
 
Sommige merkshirtjes zijn echter wel héél erg duur bij de LBS. Ik zag van de week nog een sleeveless Northwave shirtje voor 90 euro en een Briko shirtje met korte mouwen (niks windstopper ofzo) voor 105 euro.... dat vind ik gewoon geen humor meer.
(ben ik ff blij met mijn Nike Sphere Climber's Jersey van 37 euro @ Hopmans, dat vind ik nog te overzien qua prijs en het is een super shirt!)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

robby88
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2005 00:01

robby88 25 mei 2005 00:06

Heejzz mensen nu we toch aan sluikreclame doen. Ik heb laatst iets besteld bij een nieuwe online fietskleding shop
www.cyclewear.nl. Heb daar een broek en een shirt besteld. Echt prima kwaliteit tegen een goede prijs. ben er echt zeer tevee over.

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 25 mei 2005 00:21

Mods!!!

schiette
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 sep 2004 02:11

schiette 07 jun 2005 21:10

Quoten: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 31 Maart 2005

Bij ons in de club rijden we met dezelfde Vermarck kleren waar Quick-step vorig jaar mee reed. echt super kleren voor geen geld. Een vernieuwde dunne windtexvest, een truitje met lange mouwen, een truitje met korte mouwen, een korte broek met een meerekkend zeem en een lange broek. Dat alles voor 60 euro, mij hoor je niet klagen!

tja hoe groter de groep .... Hoe groter de korting
Gr. Ikke<br>
<br>
Love my Pinarello Paris 2005

aukiebaukie
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 sep 2004 02:57

aukiebaukie 30 jun 2005 21:03

Van het weekend gemountainbiked in Amerongen. Het viel me op hoeveel kruidvat kleding er te zien was bij de mountainbikers. Ook op de weg kom ik het regelmatig tegen. Blijkbaar verkoopt het goed!

Plaats reactie