jasperr schreef:Sharkman 1 schreef:Als het je enige set is kun je beter de fulcrums nemen. Afgezien van de looks (smaak) schat ik de Fulcrums overall een klasse (of twee) hoger in dan de Kuipers maar sommige mensen zijn bereid behoorlijke compromissen te maken om toch maar hoge velgen te kunnen rijden.
De Kuipers zijn anders echt wel van goede kwaliteit. Ik vind ze echt niet onder doen voor mijn Fulcrum Racing 3. Compromissen zijn dus absoluut niet nodig.
Wel ben ik van mening dat als het de enige wielset in bezit is, dat je dan beter een allround setje wielen kan nemen, dus de Fulcrums.
+1
Ik zou graag eens uitgelegd krijgen waar die twee klasses verschil in zitten.
Ik heb momenteel volgende sets in gebruikt: Vento, Zonda, Shamal, Matrix carbon 38mm tubes en Kuiper FCT50.
De Kuipers rollen het best, zonder enige twijfel! Als je het over inzetbaarheid hebt dan scoren de Campa's heel zeker beter maar beweren dat ze daarom twee klasses beter zijn, no way!
Een rallywagen is toch ook geen klasse beter dan een formule 1 wagen? Je moet de dingen gebruiken waar ze voor gemaakt zijn en dat dan ook in de juiste context plaatsen.