Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gekoerst vandaag?

tribiker
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 aug 2005 23:52

tribiker 04 okt 2005 11:21


Dat was genoeg om ruim te winnen. Christoph Brandt (jawel top 5 triathleten in nederland) eindigde op plek 2 op ongeveer 2,5 minuut.

misschien "maar" top 5 van nl in de lange afstand triatlon maar als het op fietsen aankomt is chris brands verreweg de snelste fietser oa snelste fietstijd in de hele triatlon van Almere 180 km aan 39-40 gem in de polders van almere, je hebt dus niet zomaar iemand verslagen

gaartman
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:08

gaartman 04 okt 2005 23:08

@Coulthard, nog proficiat, petje af hoor!
Heb zelf afgelopen zondag meegedaan aan de Apeldoornse Mountainbike Kampioenschappen. Was ook weer een toppertje, deden een aantal grote namen mee. Was geen officiele wedstrijd dus alle klassen zaten door elkaar, elite, junioren, amateurs etc, je werd ingedeeld op leeftijd. Zat in de leeftijdsklasse 17-29jr.
Mocht starten van de 1e rij, had me vroeg ingeschreven. Start ging wel aardig, maar de eerste 2 ronden die daarop volgden gingen erg moeizaam, de gedachten om te stoppen zweefde zelfs even door m'n hoofd. Gelukkig kwam ik later toch nog op gang, en heb ik me uiteindelijk naar een 17e plaats gefietst. Was wel een dikke 6/7 minuten achter de winnaar Hans Bekking. 2e werd Frank Beemer, 3e Christiaan Last. Niet de minste namen, en als ik terugkijk hoe het ging, ben ik wel erg tevreden met het resultaat.
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 30 okt 2005 20:26

Ja, zeker wel! Vandaag in het zonnetje, doch met een stevige wind het kampioenschap van Utrecht 2005(http://www.wielrenclubdevolharding.nl/D ... x?tabid=59) gereden op het parcours van De Volharding/Het Stadion bij de Nedereindse plas. Bij de C-categorie meegereden. Iets van 19 deelnemers......een aantal ouwe knarren(met dure fietsen), iets minder oude knarren en een paar leefttijdsgenoten. Ging op zich wel redelijk...mee bij de overblijvers/kopgroep, nog wel een paar gaatjes dichtgereden, maar kon op het laatst niet wegrijden naar één iemand die weg sprong omdat ik ingesloten zat en kwam op het laatste rechte stuk tegen de wind in net iets te kort.....daarom 6e. In het laatste stuk kwamen er net nog twee bij me voorbij, 'k zat te licht om er nog over te gaan. Uiteindelijk was het +/- 40 km met  36+ km/h. Wel weer lekker wedstrijdje gereden en wat koerservaring opgedaan. Met minder feesten/drinken tijdens de "voorbereiding" moet het zeker beter kunnen. Volgende jaar bij de "B"...!?? Na afloop lekker in de zon met wat "Domrenners" naar de andere categorien gekeken. Ik heb een rood shirt en zwarte broek, grijze helm.http://img374.imageshack.us/img374/4429 ... pg/IMG?URL http://img433.imageshack.us/img433/6223 ... pg/IMG/URL
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 30 okt 2005 21:19

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 30 Oktober 2005


Ja, zeker wel! Vandaag in het zonnetje, doch met een stevige wind het kampioenschap van Utrecht 2005(http://www.wielrenclubdevolharding.nl/D ... x?tabid=59) gereden op het parcours van De Volharding/Het Stadion bij de Nedereindse plas. Bij de C-categorie meegereden. Iets van 19 deelnemers......een aantal ouwe knarren(met dure fietsen), iets minder oude knarren en een paar leefttijdsgenoten. Ging op zich wel redelijk...mee bij de overblijvers/kopgroep, nog wel een paar gaatjes dichtgereden, maar kon op het laatst niet wegrijden naar één iemand die weg sprong omdat ik ingesloten zat en kwam op het laatste rechte stuk tegen de wind in net iets te kort.....daarom 6e. In het laatste stuk kwamen er net nog twee bij me voorbij, 'k zat te licht om er nog over te gaan. Uiteindelijk was het +/- 40 km met  36+ km/h. Wel weer lekker wedstrijdje gereden en wat koerservaring opgedaan. Met minder feesten/drinken tijdens de "voorbereiding" moet het zeker beter kunnen. Volgende jaar bij de "B"...!?? Na afloop lekker in de zon met wat "Domrenners" naar de andere categorien gekeken. Ik heb een rood shirt en zwarte broek, grijze helm.http://img374.imageshack.us/img374/4429 ... pg/IMG?URL http://img433.imageshack.us/img433/6223 ... pg/IMG/URL


hier meteen even de uitslag. bron: wielerpunt.com
C-klasse: (17 renners aan de start)1. Jan de Jong, Volharding;2. Joop Verdouw, Excelsior;3. Rogier Alvares, Domrenner;4. Cees Sagt;5. Ron Bond;6. Casper van Schelven;7. Hans Palm;8. Bas v/d Grift;9. Frodolin v/d Lecq, Het Stadion;10 Jan Mackaay;11 Wim Sluis , Volharding;12 Theo Boere , Volharding;13 Cor van Stein, Volharding;14 Joop van Nimwegen , Het Stadion;15 André Arts, Volharding.
casper van schelven dus
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 30 okt 2005 21:59

Hey ja, dat ben ik! Bedankt Trek OCLV! Ik had zelf al op de site van de volharding gekeken maar daar stond toen nog niks!
Prachtig trouwens wat maarten Ducrot op zijn verder helemaal blauwe shirt heeft staan: "Niet lullen! 8 bar!"  da's wel iets voor AMclassic-fan of niet?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 30 okt 2005 23:40

Maarten Ducrot? Waar?

Maar leuk hoor, en apart om nu nog een wedstrijd te rijden. Domrenner Rogier ken ik trouwens ook wel.


/edit: nu ik de foto's zie vind ik je toch niet helemaal perfect op je fiets zitten, je zit vrij rechtop. Probeer idd je stuur eens wat lager te zetten, en mss heb je zelfs een langere stuurpen nodig om wat gestrekter te zitten.

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 31 okt 2005 10:23

A-klasse: (22 renners aan de start)1. Rob Ypenburg, Kempen;2. Andy Knijpinga, Kempen;3. Arnoud Witsenburg, Volharding;4. Matthijs Deelen, Volharding;5. Alexander van Bavel, Volharding;6. Jeroen van de Weijer, Volharding;7. Tjeerd van Aurich, het Stadion.
 
en een mooie uitslag van onze club (mag ook gezegd worden) met 2 man bij de eerste 2
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 31 okt 2005 11:09

@Bike_Add1ct: Ducrot is voorzitter van de Volharding en liep daar rond en reed mee met de B. Prachtig shirt had hij aan!  Wel grappig, mijn vader heeft vroeger nog wel eens een clubkampioenschap met hem samen gereden.
Waar ken jij Rogier (Domrenner) dan van? Van die tocht in Limburg die jullie gemaakt hebben, onder jouw leiding? Toen ik de vrijdag voor het NSK nog even bij Dupree was zag ik daar net zo'n frame, helemaam kaal nog,  als het mijne staan, hij zei toen dat dat voor een jongen van de domrenner was. Dupree kennende hield ik mijn hart vast dat het dan de volgende dag klaar zou zijn...dat was die uiteindelijk om 2:30 's nachts geloof ik. Via via had ik al over hem gehoord, dat hij wel goed kon sprinten.De volgende dag tijdens het NSK zat ik bij hem in de groep en beetje zitten ouwehoeren en elkaar gecomplimenteerd met het mooie frame.... Zat gister weer met hem in de groep....hij zit altijd net een paar plaatjes voor mij....
Ik heb nog wel het een en ander over mijn houding maar dat bespreek ik verder in de Bianchi-site, ok?
@Trek OCLV: die gast die eerste werd bij de A reed wel in een shirt van "Ledig Erf"!! Wat kan die gast rijden zeg!! naar de kopgroep toe knallen in zijn eentje en dan in de laatste paar ronden na het klimmetje ook iedere keer weer een gat dicht moeten rijden om vervolgens met ruime voorsprong te winnen. Soms leek het echt of hij ieder moment dood van zijn fiets kon vallen.....hij heeft echt zeer verdiend gewonnen vind ik.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 31 okt 2005 15:29

Wij (Dutch Mountains) hebben nu al meerdere dingen samen met de Domrenner gedaan. Zo kwamen ze langs bij onze toertocht voor andere studentenfietsclubs in mei, zijn we samen een weekend naar de Ardennen geweest, heb ik tijdens hun Limburgweekend meegefietst, we hebben na het NSK samen wat gegeten, etc. Dit jaar gaan we als het goed is weer samen een weekendje weg.

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 31 okt 2005 16:30

Leuk! Er zouden, vind ik, eigenlijk meer van dat soort SWV uitwisselingen plaats moeten vinden. Ik ben net lid geworden van Skits maar daar is het fietsen toch een iets ondergeschoven kindje bij het schaatsen geloof ik...buiten het seizoen in ieder geval! Jammer, misschien kan ik er wat verandering in brengen.
In de winter/voorjaar misschien ook maar 's wat Skits->Dutch Mountains->Domrenner->wie nog meer wil organiseren?!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 31 okt 2005 16:54

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 31 Oktober 2005


@Bike_Add1ct: Ducrot is voorzitter van de Volharding en liep daar rond en reed mee met de B. Prachtig shirt had hij aan!  Wel grappig, mijn vader heeft vroeger nog wel eens een clubkampioenschap met hem samen gereden.
Waar ken jij Rogier (Domrenner) dan van? Van die tocht in Limburg die jullie gemaakt hebben, onder jouw leiding? Toen ik de vrijdag voor het NSK nog even bij Dupree was zag ik daar net zo'n frame, helemaam kaal nog,  als het mijne staan, hij zei toen dat dat voor een jongen van de domrenner was. Dupree kennende hield ik mijn hart vast dat het dan de volgende dag klaar zou zijn...dat was die uiteindelijk om 2:30 's nachts geloof ik. Via via had ik al over hem gehoord, dat hij wel goed kon sprinten.De volgende dag tijdens het NSK zat ik bij hem in de groep en beetje zitten ouwehoeren en elkaar gecomplimenteerd met het mooie frame.... Zat gister weer met hem in de groep....hij zit altijd net een paar plaatjes voor mij....
Ik heb nog wel het een en ander over mijn houding maar dat bespreek ik verder in de Bianchi-site, ok?
@Trek OCLV: die gast die eerste werd bij de A reed wel in een shirt van "Ledig Erf"!! Wat kan die gast rijden zeg!! naar de kopgroep toe knallen in zijn eentje en dan in de laatste paar ronden na het klimmetje ook iedere keer weer een gat dicht moeten rijden om vervolgens met ruime voorsprong te winnen. Soms leek het echt of hij ieder moment dood van zijn fiets kon vallen.....hij heeft echt zeer verdiend gewonnen vind ik.

Rob staat ook bekend om zijn 'afzienkwaliteiten'  als er in een koers 45 gem word gereden (beloften) dan kan hij als laatste man een geheel criterium volhouden (terwijl hij 50 renners in moet halen omdat ze eraf moeten) en dan op heet laatst naar voren en nog even wegrijden.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 31 okt 2005 19:06

Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 31 Oktober 2005
In de winter/voorjaar misschien ook maar 's wat Skits->Dutch Mountains->Domrenner->wie nog meer wil organiseren?!




Nou wij hebben elk voorjaar zo'n open toertocht, komen altijd wel meerdere SWV'en langs. Andere clubs organiseren dit ook en dit wordt altijd wel rondgemaild. 't Is dan aan de besturen om dit door te spelen naar de leden.

Plaats reactie