Schone dames!
[quote="kim"]ik duik eerst met Monique de duinen in maar dat is pas in het voorjaar
Beste heren ik fiets alleen met mooi weer
Ik weet het, het is schandalig [/quote]
Ach, dat met mooi weer fietsen is alleen maar logisch. Maar die duinen? De hei op is toch veel mooier....
Ach, dat met mooi weer fietsen is alleen maar logisch. Maar die duinen? De hei op is toch veel mooier....
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
[quote="Aziraphale"][quote="kim"]ik duik eerst met Monique de duinen in maar dat is pas in het voorjaar
Ach, dat met mooi weer fietsen is alleen maar logisch. Maar die duinen? De hei op is toch veel mooier.... [/quote]
Nou...ik duik toch liever in het zand dan in die prikhei.
Ach, dat met mooi weer fietsen is alleen maar logisch. Maar die duinen? De hei op is toch veel mooier.... [/quote]
Nou...ik duik toch liever in het zand dan in die prikhei.
[quote="Alp d'Huez53:15"]Ik z ie wel een mooie combi in de foto van Monique en de foto van Kim, nu alleen nog een leuk hoofd erop en een paar mooie benen.
Dus als eerst iemand met een mooi hoofd een post wil plaatsen, vervolgens Kim, vervolgens Monique en vervolgens iemand met lange benen dan hebben alle mannen hier weer wat om hun 9 tot 5 baan op kantoor door te komen.[/quote]Lol!!:D
Die vrouwen lachen zich vast ook allemaal gek..hoe makkelijk kan het zijn om overspoeld te worden met aandacht..
Dus als eerst iemand met een mooi hoofd een post wil plaatsen, vervolgens Kim, vervolgens Monique en vervolgens iemand met lange benen dan hebben alle mannen hier weer wat om hun 9 tot 5 baan op kantoor door te komen.[/quote]Lol!!:D
Die vrouwen lachen zich vast ook allemaal gek..hoe makkelijk kan het zijn om overspoeld te worden met aandacht..
[quote="maurice"]Over echt schone dames gesproken; net Fatima MdM horen zeggen dat ze goed is in pielen.
Echt waar, ze zei het zelf!
Over beklimmingen gesproken![/quote]
eerlijk is eerlijk, haar pass was 'ook beter geworden' hoor.... :rolleye:
ik vond die meerkampster in dat bed trouwens ook nie verkeerd
LVGH: Idd, we zijn toch gek dat we ons voor het karretje laten spannen door die vrouwen, alleen omdat hun aan hun trekken (misschien wat ongelukkig gekozen ) moeten komen!! Vanaf nu geen posts meer in dit topic door mij! Als Kim of monique (allebei mag natuurlijk ook) me nodig heeft ben ik te bereiken via ee pm-etje ;p
laterzzzzzz
Echt waar, ze zei het zelf!
Over beklimmingen gesproken![/quote]
eerlijk is eerlijk, haar pass was 'ook beter geworden' hoor.... :rolleye:
ik vond die meerkampster in dat bed trouwens ook nie verkeerd
LVGH: Idd, we zijn toch gek dat we ons voor het karretje laten spannen door die vrouwen, alleen omdat hun aan hun trekken (misschien wat ongelukkig gekozen ) moeten komen!! Vanaf nu geen posts meer in dit topic door mij! Als Kim of monique (allebei mag natuurlijk ook) me nodig heeft ben ik te bereiken via ee pm-etje ;p
laterzzzzzz
no pain no gain
- christoffel
- Forum-lid
Blond en kak. Nou daar gaan we elkaar niet in de weg zitten;-)
Gang is alles...
[quote="kim"][quote="rene1"]
Nou...ik duik toch liever in het zand dan in die prikhei.[/quote]
Hahahahhahaha
Zo is het maar net Rene
[/quote]
Erm... Wel eens van een zandverstuiving tussen die prikhei gehoord? Ligt erg aangenaam hoor...
Nou...ik duik toch liever in het zand dan in die prikhei.[/quote]
Hahahahhahaha
Zo is het maar net Rene
[/quote]
Erm... Wel eens van een zandverstuiving tussen die prikhei gehoord? Ligt erg aangenaam hoor...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells