Vijandigheid richting wielrenners
Mijn PArdon, dankuwel-routine werkt prima, bij een bel lijken veel mensen te denken van jaja, hetzalwel. Mijn belletje ging van m'n stuur af omdat er anders geen plek was voor de controleknots van de Taxc, en nou komt-ie er nooit meer op, vind het prima zo...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb geen bel. Op m'n oude fiets had ik wel een bel. Bellen is wel handiger dan schreeuwen. Maar ik hheb geen idee waar ik een bel zou moeten laten. Alles is zo over-sized dat er nix omheen past en het stuur is volgebouwd met HS-meter en KM-meter
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb mijn bel hier gemonteerd. Simpel dingetje van BBB. Elastiek bevestiging, aan te passen aan oversized of normaal. Het is niet mooi, maar wel doeltreffend.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 25 Mei 2005
Zet een stel kerels in strakke broeken op een fiets en wat gebeurt er ? Chaos en anarchie.
Moet je ze daarvoor in een strakke broek op een fiets zetten dan?
En: ik heb ook een bel, ik heb er geen probleem mee (al ziet het er wel wat suf uit). Jammer is alleen wel dat er over het algemeen toch wel vervelend gereageerd wordt: bellen, roepen, niets zeggen, je kiest toch altijd de verkeerde optie. Volgens mij horen oude mensen met name een bel niet (te hoog geluid) en schrikken ze van roepen.
Zet een stel kerels in strakke broeken op een fiets en wat gebeurt er ? Chaos en anarchie.
Moet je ze daarvoor in een strakke broek op een fiets zetten dan?
En: ik heb ook een bel, ik heb er geen probleem mee (al ziet het er wel wat suf uit). Jammer is alleen wel dat er over het algemeen toch wel vervelend gereageerd wordt: bellen, roepen, niets zeggen, je kiest toch altijd de verkeerde optie. Volgens mij horen oude mensen met name een bel niet (te hoog geluid) en schrikken ze van roepen.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
In de bollenstreek heb je nog wel eens van die christelijke mannenbroeders die op het fietspad lopend ter kerke gaan, dan kan je bellen of roepen, het helpt niet want op de dag des Heeren dient er niet gefietst te worden. Hoe zit dat eigenlijk op de Veluwe?
Als Jozef destijds een fiets had gehad was hij vast op de 53-11 naar Jeruzalem gereden om Jezus aan te melden. Was hij nog op tijd terug ook om de carbon cadeaus van de drie koningen in ontvangst te nemen.
Prima dat mensen gelovig zijn maar daar moeten ze geen andere mensen mee lastig vallen. Dit " eisen " we van onze moslimvrienden dus net zo goed van de christen broeders. Godsdienst waanzin is niet alleen voorbehouden aan koran lezers.
ps: respect, ik ben gedoopt, gevormd, en getrouwd in de kerk. Aai politiekgevoelig onderwerp ?
Prima dat mensen gelovig zijn maar daar moeten ze geen andere mensen mee lastig vallen. Dit " eisen " we van onze moslimvrienden dus net zo goed van de christen broeders. Godsdienst waanzin is niet alleen voorbehouden aan koran lezers.
ps: respect, ik ben gedoopt, gevormd, en getrouwd in de kerk. Aai politiekgevoelig onderwerp ?
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Heh, hier in Zuid-Limburg kom je nog wel eens in een processie of een communie feest terecht, wel grappig. Bij mijn ouders in Zwolle heb ik nooit "last" van kerkelijke aangelegenheden, ook op zondagochtend.
Het is zo makkelijk:
Als ik mountainbike heb ik een hekel aan racefietsers omdat ik stiekum jaloers ben op hun snelheid, strakke fiets en wegcontact.
Als ik racefiets heb ik een hekel aan mtb-ers omdat ik stiekum jaloers ben op het feit dat ze lekker offroad kunnen
Mij zul je een fietser van het andere soort nooit zien groeten. Beleefd blijven en je verantwoording nemen in het verkeer doe ik uiteraard wel
Als ik mountainbike heb ik een hekel aan racefietsers omdat ik stiekum jaloers ben op hun snelheid, strakke fiets en wegcontact.
Als ik racefiets heb ik een hekel aan mtb-ers omdat ik stiekum jaloers ben op het feit dat ze lekker offroad kunnen
Mij zul je een fietser van het andere soort nooit zien groeten. Beleefd blijven en je verantwoording nemen in het verkeer doe ik uiteraard wel
steel is real
Quoten: Origineel geplaatst door willemii op 09 Juni 2005
Het is zo makkelijk:
Dat probleem heb ik dus opgelost met een cyclocrosser.
Het is zo makkelijk:
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Dan rij je wel op een Empella waarmee je op het technische stuk de MTB moet lossen en op de weg slechte remmen hebt in de afdaling. Gelukkig heb je een grote garage voor je verzameling.
of topic: Jan Jansen Classic 200k de Pinarello of Empella ? ik heb er zin in
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 17 Juni 2005
Dan rij je wel op een Empella waarmee je op het technische stuk de MTB moet lossen en op de weg slechte remmen hebt in de afdaling.
Goeie canti's remmen een stuk beter dan remmen op een racefiets zover ik weet. Is ook logisch want je hebt een langere hefboom. (hoe heten race remmen eigenlijk? ik weet t niet eens :S)
Dan rij je wel op een Empella waarmee je op het technische stuk de MTB moet lossen en op de weg slechte remmen hebt in de afdaling.
Goeie canti's remmen een stuk beter dan remmen op een racefiets zover ik weet. Is ook logisch want je hebt een langere hefboom. (hoe heten race remmen eigenlijk? ik weet t niet eens :S)