Ben op zoek naar een nw. carbon zadelpen, wie heeft goede ervaring met een bepaald model?
Ron
Welke zadelpen?
-
- Forum-lid
Me and my full pro just good friends.
je hebt er goede van selcof.
Deze zijn wel prijzig maar wel erg goed.
Deze zijn wel prijzig maar wel erg goed.
http://www.velobike.be" onclick="window.open(this.href);return false; De webwinkel voor alle fietsaccessoires.
-
- Forum-lid
Alleen het gewicht telt.
Me and my full pro just good friends.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Volgens mij moet jij maar eens Schmolke-fan gaan heten
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
380 euro oke oke ,jij wint, jeetje en dan te bedenken dat er nog een zadel op moet , eigelijk zonde van zo,n dure zadelpen toch. Voor dat geld mag je er wel wat van voelen haha Heb ik een andere vraag voor je , jij weet nogal veel , en ik ben nogal bescheiden ik ben zelf op zoek naar een carbon zadelpen voor mijn de rosa merak. Zit het "Net "een beetje af te speuren maar ik weet de diameter van de zitbuis niet meer het is in iedergeval geen 27.2 mm maar dan de keuze uit , 31.6, 32.4, 32.6, 32.8Ben op verschillende site's geweest maar kan geen diameter van de zitbuis vinden.
[/QUOTE]
Op de Merak zal wel een 32,4 mm pen moeten. Op mijn Dual zit ook een 32,4 mm pen. Ik meen dat de oversized zitbuis van de Rosa allemaal 32,4 zijn. Dit is een niet zo gangbare maat en kun je lang niet van alle merken krijgen. In ieder geval levert Campa en Deda deze pennen.
[/QUOTE]
Op de Merak zal wel een 32,4 mm pen moeten. Op mijn Dual zit ook een 32,4 mm pen. Ik meen dat de oversized zitbuis van de Rosa allemaal 32,4 zijn. Dit is een niet zo gangbare maat en kun je lang niet van alle merken krijgen. In ieder geval levert Campa en Deda deze pennen.