Ridley
Greg_v schreef:http://img233.imageshack.us/my.php?imag ... 828uk2.jpg
Ziet er inderdaad goed uit dat behang!
Niets is wat het lijkt..
Silence-Lotti rijdt nietop de Noah's (op enkele uitzonderingen na). Het overgrote deel rijdt met de Helium. Maar dan wel met het spuitschema van de Noah.
Een goede vriend van mij is verzorger bij Silence-Lotto. Hij vertelde dat de meeste renners de Noah te hard vonden.
Een goede vriend van mij is verzorger bij Silence-Lotto. Hij vertelde dat de meeste renners de Noah te hard vonden.
-
- Forum-lid
Met welke wielen rijd Greg Van Avermaet daar?
Nulla tenaci invia est via!
-
- Forum-lid
Evert Dehandsch schreef:Met welke wielen rijd Greg Van Avermaet daar?
volgens mij zijn dit zwarte campagnolo eurus wielen
Hij wordt morgen besteld: de Helium (zwart) wilde eerst laten spuiten maar duurt te lang!!
Afgemonteerd met Campagnolo record, Ritchey wcs carbon crank, Streem stuur en carbon 4 axis stuurpen, Cosmic wielen met WITTE stickers, selle italia, technologoka carbon zadel zodra opgebouwd zal ik proberen een foto te plaatsen!
Afgemonteerd met Campagnolo record, Ritchey wcs carbon crank, Streem stuur en carbon 4 axis stuurpen, Cosmic wielen met WITTE stickers, selle italia, technologoka carbon zadel zodra opgebouwd zal ik proberen een foto te plaatsen!
Hallo,
ik ben Peter een 54 jarige fietsliefhebber. Kan iemand mij iets vertellen over zijn of haar ervaringen met een Ridley Aedon afgemonteerd met Shimano 105 triple.
Ik wil deze fiets gaan kopen en ben eigenlijk benieuwd hoe die rijdt en wel of niet bevalt
gr. Peter
ik ben Peter een 54 jarige fietsliefhebber. Kan iemand mij iets vertellen over zijn of haar ervaringen met een Ridley Aedon afgemonteerd met Shimano 105 triple.
Ik wil deze fiets gaan kopen en ben eigenlijk benieuwd hoe die rijdt en wel of niet bevalt
gr. Peter
Vr. fietsgr. Peter
-
- Forum-lid
Gister op gehaald, ridley heracles . alleen hebben ze em verkeert gespoten. naam van de fietsenhandelaar der op inplaats van Ridley. scheelde me weer 250 euro.
en samen met de ridley van mn vader
en samen met de ridley van mn vader
-
- Forum-lid
hey! mooie fietsen! koers jij toevallig bij de peddelaars? naja in iedergeval daar reed iemand tijdens de ronde van groningen met een vonk met 4za's erin, ik en de rest van de club gingen die dag afsteken dus we zagen het peloton meerdere malen voorbij komen.
mvgr
mvgr
Trainen is voor talentlozen =P