mountainbike bouwen
Kijk voor losse frames ook eens bij Santos. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Geometrie kan eventueel naar wens aangepast worden evenals de kleuren. De kwaliteit is inmiddels ruimschoots bewezen met overwinningen in de Crocodile trophy en de resultaten van een aantal nederlands elite renners in de topcompetitie.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 13 Augustus 2005
En XC en Freeride lijkt me nu ook niet echt een geweldige combinatie.
Hebben we het hier niet gewoon over een moderne allround fully? Als ik een MTB zou willen opbouwen, zou ik zowiezo kiezen voor een merk, en geen 7005 frame van een fietsenmaker. Een beetje rondbellen en je hebt zo een frame van een Specialized Stumpjumper of een Commencal natuurlijk.
En XC en Freeride lijkt me nu ook niet echt een geweldige combinatie.
Hebben we het hier niet gewoon over een moderne allround fully? Als ik een MTB zou willen opbouwen, zou ik zowiezo kiezen voor een merk, en geen 7005 frame van een fietsenmaker. Een beetje rondbellen en je hebt zo een frame van een Specialized Stumpjumper of een Commencal natuurlijk.
Ride on