De onderstaande foto vond ik hier op het Forum. Ik ben zeer onder de indruk. Ik rijd op een De Rosa King maar dit is ook waanzinnig fraai!! Echt een droomframe!
Droomfiets
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 10 September 2006
Triathlon fiets, Kestrel Airfoil Pro. Erg mooi, of in ieder geval uniek.
Bah...hier vind ik dus niks aan! Vooral die 'vin' waaraan de voorderrailleur hangt! Lelijk ding....ik zie toch liever gewoon een volledige zadelbuis!
Die Orbea Orca vind ik dan wel weer een geslaagd modelletje!
Triathlon fiets, Kestrel Airfoil Pro. Erg mooi, of in ieder geval uniek.
Bah...hier vind ik dus niks aan! Vooral die 'vin' waaraan de voorderrailleur hangt! Lelijk ding....ik zie toch liever gewoon een volledige zadelbuis!
Die Orbea Orca vind ik dan wel weer een geslaagd modelletje!
You can never be too Specialized
Vind bovenstaande fiets ook niet echt uitblinken in schoonheid. Eigenlijk is het gewoon een oerlelijk ding!!
Mijn droomfiets is er 1 die heel blijft. Heb er de afgelopen twee jaar 7 fietsen (frames) doorheen gewerkt...
Mijn droomfiets is er 1 die heel blijft. Heb er de afgelopen twee jaar 7 fietsen (frames) doorheen gewerkt...
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
haha nee geen ridley! Heb de afgelopen jaren op een sponser-fiets van mijn team gereden. Waren no-name alu frames uit Taiwan. Het vreemde was dat ze steeds op een andere plaats scheurden. Het frame was dus gewoon te zwak voor intensief gebruik (i.c.m. met mijn gewicht, kracht, rijstijl). Heb de sponsor ervan op de hoogte gesteld volgend jaar geen gebruik meer te willen maken van deze fietsen. Ik rijd volgend jaar op een Canyon Ultimate F10, als deze wel heel blijft is dit mijn droomfiets!!
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 18 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 14 September 2006
7 ?!?
rijd je Ridley dan
Een leuk bijnaampje SHIDley
ja of breekley!
7 ?!?
rijd je Ridley dan
ja of breekley!
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 18 September 2006
7 ?!?
rijd je Ridley dan
Je wilt die fiets van je trainer echt niet verkopen?
7 ?!?
rijd je Ridley dan
Je wilt die fiets van je trainer echt niet verkopen?