Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

jouw (fiets) homepage

racertje
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:51

racertje 20 sep 2004 12:15

Veel wielrenners, van profs tot toeristen, houden een eigen website bij, of laten deze bijhouden. Hierop houden ze je op de hoogte van hun fietsavonturen. Nu kun je veel van deze pagina's vinden op wielrenners.pagina.nl maar daar staan ze vast niet allemaal op. Zelf vind ik het altijd wel leuk om op dit soort pagina's rond te neuzen. Vooral omdat je hier vaak leest over "de andere kant van het peloton" terwijl je in de media vooral de winnaars tegenkomt.
Houd jij jouw avonturen ook bij op een website? meldt het dan hier!
Ik zal het goede voorbeeld geven; sinds kort staan mijn belevenissen op Theo's wielersite: www.neyenhuis.net De pagina is nog in opbouw en dus nog (lang niet compleet.
wie volgt?
"ja dat is een mooie fiets, en nee je mag hem niet uitbroberen. Ja zo\'n zadel zit toch best lekker en nee er zit geen bel op..."(diepe zucht)

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 20 sep 2004 12:43

Quoten: Origineel geplaatst door racertje op 20 September 2004


Ik zal het goede voorbeeld geven; sinds kort staan mijn belevenissen op Theo's wielersite: www.neyenhuis.net


Quote van de site: ".... in mijn jonge jaren"
Jezus, je klinkt alsof je 60 bent in plaats van 28.
Verder wel een erg leuke site. Ik hoop van harte dat je doel om weel B-amateur te worden lukt. Met zo'n website kom je er natuurlijk niet onderuit :)

racertje
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:51

racertje 20 sep 2004 12:47



Quote van de site: ".... in mijn jonge jaren"
Jezus, je klinkt alsof je 60 bent in plaats van 28.
Verder wel een erg leuke site. Ik hoop van harte dat je doel om weel B-amateur te worden lukt. Met zo'n website kom je er natuurlijk niet onderuit :)

Op die foto was ik 17, dat voelt aan als heeeel erg lang geleden, vandaar.  En wat mijn doel betreft: ik ga mijn uiterste best doen, voorlopig zit ik op schema. (tnx voor de support)
"ja dat is een mooie fiets, en nee je mag hem niet uitbroberen. Ja zo\'n zadel zit toch best lekker en nee er zit geen bel op..."(diepe zucht)

racertje
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:51

racertje 06 okt 2004 13:37

**"schop!"**
Niemand anders een leuke site?
ps die van mij is weer bijgewerkt!
"ja dat is een mooie fiets, en nee je mag hem niet uitbroberen. Ja zo\'n zadel zit toch best lekker en nee er zit geen bel op..."(diepe zucht)

racertje
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:51

racertje 12 okt 2004 21:48

Nogmaals een berichtje dat mijn website(www.neyenhuis.net) is bijgewerkt Nu staat er helaas te lezen dat ik met een hersenschudding thuis zit..... Daar gaan de mooie trainingsplannen voor de komende 6 weken.
"ja dat is een mooie fiets, en nee je mag hem niet uitbroberen. Ja zo\'n zadel zit toch best lekker en nee er zit geen bel op..."(diepe zucht)

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 12 okt 2004 23:34

Quoten: Origineel geplaatst door racertje op 12 Oktober 2004

Nogmaals een berichtje dat mijn website(www.neyenhuis.net) is bijgewerkt Nu staat er helaas te lezen dat ik met een hersenschudding thuis zit..... Daar gaan de mooie trainingsplannen voor de komende 6 weken.

Lekker sportje dat MTB-en. Beterschap.

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 13 okt 2004 12:21

Quoten: Origineel geplaatst door racertje op 12 Oktober 2004

Nogmaals een berichtje dat mijn website(www.neyenhuis.net) is bijgewerkt Nu staat er helaas te lezen dat ik met een hersenschudding thuis zit..... Daar gaan de mooie trainingsplannen voor de komende 6 weken.

Is niet mijn website, maar wel goede bekende: www.sapmy.nl In het oosten van het land een heel bekende site.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 13 okt 2004 20:02




Is niet mijn website, maar wel goede bekende: www.sapmy.nl In het oosten van het land een heel bekende site.


die site werkt niet bij mij...
ene nog bedankt voor je trainingsschema's hé! gr. Remi

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 13 okt 2004 22:10

Quoten: Origineel geplaatst door Remi op 13 Oktober 2004





Is niet mijn website, maar wel goede bekende: www.sapmy.nl In het oosten van het land een heel bekende site.


die site werkt niet bij mij...
ene nog bedankt voor je trainingsschema's hé! gr. Remi


Oh ja oeps:
www.sampy.nl i.p.v. sapmy
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

pieter1
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 apr 2004 20:40

pieter1 17 okt 2004 11:38

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 13 Oktober 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Remi op 13 Oktober 2004





Is niet mijn website, maar wel goede bekende: www.sapmy.nl In het oosten van het land een heel bekende site.


die site werkt niet bij mij...
ene nog bedankt voor je trainingsschema's hé! gr. Remi


Oh ja oeps:
www.sampy.nl i.p.v. sapmy


home.wanadoo.nl/mapie
Mankeert wel het een en ander aan op het moment, maar daar ga ik binnenkort weer wat aan doen als ik tijd heb.
home.wanadoo.nl/mapie

rickdj
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2004 22:46

rickdj 21 okt 2004 23:00

Dit is mijn site

Het stelt nie zoveel voor, maar begin is er, zet gerust wat in het gastenboek ;-) *hint hint*

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 22 okt 2004 00:13

Leuke site pieter1! Mooie benen na een paar daagjes Ardennen :)
En jezus RickdJ, dat je met die 2wieler van jou criteriums durft te rijden. :O Schande!
De rest van je materiaal (incl schaatsen) is ook een redelijk kapitaaltje waard trouwens :|

Plaats reactie