Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

jouw (fiets) homepage

rickdj
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2004 22:46

rickdj 22 okt 2004 16:22

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 21 Oktober 2004
Leuke site pieter1! Mooie benen na een paar daagjes Ardennen :)En jezus RickdJ, dat je met die 2wieler van jou criteriums durft te rijden. :O Schande!De rest van je materiaal (incl schaatsen) is ook een redelijk kapitaaltje waard trouwens :|


Haha, ik zeg maar altijd zo, de meesten van mijn leeftijd geven het uit aan uitgaan en ik aan sport. Nu niet allemaal denken dat ik het van m'n ouders gekregen heb, want dat is niet zo! (zeg het maar alvast ;-)

erikvd
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 11 aug 2004 04:12

erikvd 23 okt 2004 00:33

Quoten: Origineel geplaatst door RickdJ op 22 Oktober 2004


Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 21 Oktober 2004


Leuke site pieter1! Mooie benen na een paar daagjes Ardennen :)
En jezus RickdJ, dat je met die 2wieler van jou criteriums durft te rijden. :O Schande!
De rest van je materiaal (incl schaatsen) is ook een redelijk kapitaaltje waard trouwens :|

Haha, ik zeg maar altijd zo, de meesten van mijn leeftijd geven het uit aan uitgaan en ik aan sport. Nu niet allemaal denken dat ik het van m'n ouders gekregen heb, want dat is niet zo! (zeg het maar alvast ;-)

Hoe heb je dan die zak geld bij elkaar geschraapt voor je colnago? (en wat voor één, woooow!) Zelfs als je nooit uitgaat en geen andere uitgaven doet moet je nog flink sparen! En zag ik nou dat je pas 1e jaars wielrenner bent? Dan neem je wel een risico om zo'n dure fiets te kopen.

rickdj
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2004 22:46

rickdj 23 okt 2004 00:37

Quote:
Hoe heb je dan die zak geld bij elkaar geschraapt voor je colnago? (en wat voor één, woooow!) Zelfs als je nooit uitgaat en geen andere uitgaven doet moet je nog flink sparen! En zag ik nou dat je pas 1e jaars wielrenner bent? Dan neem je wel een risico om zo'n dure fiets te kopen.


Ach jah in de zorg betalen ze je goed met vakantiewerk ;-). Heb hiervoor al wel een andere fiets gehad hoor! is niet mij eerste die colnago.

racertje
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:51

racertje 26 okt 2004 10:55

Quoten: Origineel geplaatst door RickdJ op 21 Oktober 2004

Dit is mijn site Het stelt nie zoveel voor, maar begin is er, zet gerust wat in het gastenboek ;-) *hint hint*

Goed idee Rickdj zo'n gastenboek. Dames en heren, u voelt hem al aankomen: www.neyenhuis.net is weer aangepast.
"ja dat is een mooie fiets, en nee je mag hem niet uitbroberen. Ja zo\'n zadel zit toch best lekker en nee er zit geen bel op..."(diepe zucht)

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 27 okt 2004 22:58

Als ik zo de meeste sites bekijk is die van mij toch wat minder op fietsen gericht, maar er moet dan ook nog een boel aan gewijzigd worden. Maar toch, bij deze de link:
http://home.tiscali.nl/race1d/
en wel een echte site over fietsen:
http://www.velosite.nl (van mijn ouders)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 15 sep 2005 11:08

Zo, even een oud topicje in de lucht gooien...
Na een kleine cursus gevolgd te hebben via mijn werk ben ik ook maar gaan bouwen.
Mijn (nieuwe) website is www.vuelta.tk . Nu heb ik daar ook een Message Board gemaakt, ook wel bekend als een forum. Alleen vraag ik me eigen nu af of het wel nut heeft. Jullie?
Ik ben niet iemand van een gastenboek, dat heb ik al eens gehad en na een half jaar stond er nog geen bericht in, dus zie ik ook het nut er niet van in. Heeft iemand anders hier nog suggesties?

trekbiker
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 09 aug 2005 23:19

trekbiker 15 sep 2005 15:41

shoutbox??
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 sep 2005 18:47

Quote: Origineel geplaatst door marcello op 15 September 2005
Zo, even een oud topicje in de lucht gooien...Na een kleine cursus gevolgd te hebben via mijn werk ben ik ook maar gaan bouwen.Mijn (nieuwe) website is www.vuelta.tk . Nu heb ik daar ook een Message Board gemaakt, ook wel bekend als een forum. Alleen vraag ik me eigen nu af of het wel nut heeft. Jullie?Ik ben niet iemand van een gastenboek, dat heb ik al eens gehad en na een half jaar stond er nog geen bericht in, dus zie ik ook het nut er niet van in. Heeft iemand anders hier nog suggesties?



Een volledig forum op je website... hmmm... hangt er een beetje van af hoe populair je bent om te beoordelen of dat nuttig is.

Shoutbox is wel leuk. Ploegmaat van me (zijn site: klik hier) heeft dat ook op z'n website.

Zit je overigens ooit op je fiets? Ik zie bij de foto's enorm veel fietsmateriaal en -kledij maar ik mis ACTIE-foto's!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 15 sep 2005 19:59

@Casran: heb jij niet eens je eigen site?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 sep 2005 20:11

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 15 September 2005

@Casran: heb jij niet eens je eigen site?


Nee. Ik ben dan ook zo goed niet als die ploegmaat die dat wel heeft.  
Maar ik denk er wel 'ns aan hoor... gewoon voor de lol. Komt er nog wel 'ns van. Zelf kan ik geen sites maken, dus zou een beetje hulp moeten krijgen van een vriend-informaticus (en die heeft het momenteel ook iets te druk). Ach ja, Vlaanderen zit er ook niet echt op te wachten hé.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 16 sep 2005 19:19

Quoten: Origineel geplaatst door trekbiker op 15 September 2005

shoutbox??

Hey Trekbiker, ik weet niet of je al gekeken hebt, maar aan de linkerkant heb ik al een shoubox staan.

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 16 sep 2005 19:28

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 15 September 2005


Quote: Origineel geplaatst door marcello op 15 September 2005


Zo, even een oud topicje in de lucht gooien...
Na een kleine cursus gevolgd te hebben via mijn werk ben ik ook maar gaan bouwen.
Mijn (nieuwe) website is www.vuelta.tk . Nu heb ik daar ook een Message Board gemaakt, ook wel bekend als een forum. Alleen vraag ik me eigen nu af of het wel nut heeft. Jullie?
Ik ben niet iemand van een gastenboek, dat heb ik al eens gehad en na een half jaar stond er nog geen bericht in, dus zie ik ook het nut er niet van in. Heeft iemand anders hier nog suggesties?

Een volledig forum op je website... hmmm... hangt er een beetje van af hoe populair je bent om te beoordelen of dat nuttig is. Shoutbox is wel leuk. Ploegmaat van me (zijn site: klik hier) heeft dat ook op z'n website.Zit je overigens ooit op je fiets? Ik zie bij de foto's enorm veel fietsmateriaal en -kledij maar ik mis ACTIE-foto's!!


Ik denk dat ik het forum maar weer ga deleten, want daar gaat een hoop tijd inzitten. Ik hou het inderdaad maar bij de shoutbox. Misschien dat ik ooit eens zelf iets in elkaar ga zetten, iets als een enkel discussieblad.
Wat de foto's betreft...haha, ik zit bijna elke dag wel op de fiets. Alleen de foto's ontbreken inderdaad. Ik zal eens kijken of ik wat ruige actie foto's kan laten maken. To be continued...

Plaats reactie