Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 15 September 2005
Quote: Origineel geplaatst door marcello op 15 September 2005
Zo, even een oud topicje in de lucht gooien...
Na een kleine cursus gevolgd te hebben via mijn werk ben ik ook maar gaan bouwen.
Mijn (nieuwe) website is
www.vuelta.tk . Nu heb ik daar ook een Message Board gemaakt, ook wel bekend als een forum. Alleen vraag ik me eigen nu af of het wel nut heeft. Jullie?
Ik ben niet iemand van een gastenboek, dat heb ik al eens gehad en na een half jaar stond er nog geen bericht in, dus zie ik ook het nut er niet van in. Heeft iemand anders hier nog suggesties?
Een volledig forum op je website... hmmm... hangt er een beetje van af hoe populair je bent om te beoordelen of dat nuttig is. Shoutbox is wel leuk. Ploegmaat van me (zijn site: klik hier) heeft dat ook op z'n website.Zit je overigens ooit op je fiets? Ik zie bij de foto's enorm veel fietsmateriaal en -kledij maar ik mis ACTIE-foto's!!
Ik denk dat ik het forum maar weer ga deleten, want daar gaat een hoop tijd inzitten. Ik hou het inderdaad maar bij de shoutbox. Misschien dat ik ooit eens zelf iets in elkaar ga zetten, iets als een enkel discussieblad.
Wat de foto's betreft...haha, ik zit bijna elke dag wel op de fiets. Alleen de foto's ontbreken inderdaad. Ik zal eens kijken of ik wat ruige actie foto's kan laten maken. To be continued...