Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Racefiets voor triathlons

tribiker
Forum-lid

tribiker 28 aug 2005 22:16

postamble();
@casran adaptors zijn zeker handig.alleen in eerdere posts las ik dat jij misschien lange afstand ambities had, dan loont het zich even de tijd te nemen andere schoentjes aan te trekken.ik rijd tijdens duatlons gewoon met toeclips, werkt prima maar ik zit wel aan adaptors te denken, hier onder andere te verkrijgen  http://www.endurosportz.nl/choice.asp?language=nl
over het sturen van triatleten; niet voor niks moet je je kwalificeren om aan stayer/elite wedstrijden mee te mogen doen  als je ziet hoe sommige mensen op de fiets zitten
ik zit zelf trouwens te denken in mijn voorbereiding naar volgend seizoen wat koersjes te doen ik rijd nu tussen het zwemmen en lopen in over een tijdrit van 20 km zo rond de 37/38/39 km/u gem en ik hoop dat ik deze dmv een goede winter op de tacx en atb en wat koersjes in het voorseizoen richting de 40 kan brengen
plus het lijkt me gewoon erg gaaf, ik alleen ik heb wat twijfels of ik er niet gelijk afgereden word
groeten

tribiker
Forum-lid

tribiker 28 aug 2005 22:18

postamble();
ps

hoe kan ik voorkomen dat dit aan het begin van mijn bericht verschijnt
<CRIPT language=javascript>postamble();
???

casran
Forum-lid HC

casran 28 aug 2005 23:27

Quote: Origineel geplaatst door tribiker op 28 Augustus 2005
@casran adaptors zijn zeker handig.
alleen in eerdere posts las ik dat jij misschien lange afstand ambities had, dan loont het zich even de tijd te nemen andere schoentjes aan te trekken.
ik rijd tijdens duatlons gewoon met toeclips, werkt prima maar ik zit wel aan adaptors te denken, hier onder andere te verkrijgen http://www.endurosportz.nl/choice.asp?language=nl...
ik zit zelf trouwens te denken in mijn voorbereiding naar volgend seizoen wat koersjes te doen ik rijd nu tussen het zwemmen en lopen in over een tijdrit van 20 km zo rond de 37/38/39 km/u gem en ik hoop dat ik deze dmv een goede winter op de tacx en atb en wat koersjes in het voorseizoen richting de 40 kan brengenplus het lijkt me gewoon erg gaaf, ik alleen ik heb wat twijfels of ik er niet gelijk afgereden wordgroeten

Mijn ambities in triatlon zijn momenteel eerder een droom en het wordt een project voor binnen enkele jaren, denk ik...

Wielerwedstrijden zijn een goede voorbereiding voor triatleten, om fietssnelheid op te bouwen. Ik ken triatleten die het doen, maar hier in België dan bij nevenbonden. Geen idee of zoiets ook in Nederland kan, maar neem het als voorbereiding en stel je verwachtingen naar koersresultaten niet té hoog in. Snelle kilometers zijn voor jou belangrijk: sterk zijn in korte intervalletjes en acceleraties zijn vaardigheden waarmee je in triatlon niets bent.
Niets zegt immers dat Norman Stadler (thans een goede fietser) in wielerwedstrijden goed uit de voeten kan; het omgekeerde geldt voor bepaalde wielrenners in het fietsgedeelte van een lange triatlon.

Over die rare codes... je bent niet de enige met dat probleem. Welke browser en versie gebruik je?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie