Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 07 jun 2005 23:34

ja ik heb gefietst vandaag, maar zie andere topic in discussion forum het was nie leuk! 

aquarius
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 jul 2004 22:54

aquarius 09 jun 2005 01:52

Confronterend ritje vandaag, was net een half uurtje onderweg richting Vise met een maat toen we ingehaald werden door de "Walstockgroep".

Na even overleggen besloten we mee te rijden, wel een flinke sprint naar het achterste wiel (ze reden op het vlak rond de 40km/u of iets harder). Dat was met wind tegen, dus al best aanpoten (voor ons) om het bij te houden. Vervolgens een km of 3 vals plat naar boven en daar reden ze nog steeds 32-33

Toen hebben we ze maar laten gaan, mn hartslagmeter gaf inmiddels 193 aan, terwijl mn max rond de 199-200 is.....
Denk dat we een km of 5 mee hebben kunnen fietsen, painfull!!

Uiteindelijk 70km gefietst, Vise-Teuven-Gulpen-Valkenburg, Cauberg over en terug naar Maastricht. 28.2 km/u gemiddeld gereden, een schrale troost zullen we maar zeggen

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 09 jun 2005 03:41

Ja, Walstock groep (onder de brök) is lekker doorpeddelen. Al een tijdje (een jaar ofzo) niet meer meegefietst maar het was altijd wel leuk. Vooral bergop lekker strijden idd. Zelf wat rondgespeeld met de MTB op de Pietersberg vandaag, even de nieuwe Racing Ralph's met latex biba's uitgeprobeerd. Dat rolt behoorlijk lekker!

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 09 jun 2005 22:09

vandaag:
Weer rechts van de Maas naar Ravenstein en Links terug:
Het zou bijna windstil zijn werd er gezegt op het weer bericht.
Dus niet 76 km in 2:57= 25,8 gem
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 09 jun 2005 22:45

Vanmiddag toch maar even van het mooie weer geprofiteerd. 67 km- 25,5 gem. Heb zoveel mogelijk geprobeerd het tempo wat hoger dan gewoonlijk te houden. Ook gisteren hetzelfde resultaat. Ik MOET gewoon harder,( dus sneller rijden), trainen om progressie te kunnen maken. Ik voel mijn benen wel enigszins na 2 dagen het tempo te hebben opgeschroefd. Oh, was ik nog maar jong!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6369
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 09 jun 2005 23:17

Vandaag met het lekkere weer besloten om een stukje te gaan fietsen
Vanuit Vlissingen via dishoek naar Vrouwenpolder en zo over de Veerse Dam naar de Stormvloedkering ( Stond nog best wat NW wind daar ). Daarna over Schouwen Duiveland naar de Zeelandbrug en door naar Goes.
Even mijn maat opgepikt ( Die moest werken ) en terug naar Vlissingen.....De beentjes deden wel pijn , maar wel gemiddeld 30.4 Km/uur over een afstand van 107 Km .
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 09 jun 2005 23:28

Vandaag ook weer heerlijk een kleine 65 km's gepeddelt.32,5 gemiddeld viel me niet tegen met de wind in de neus.
Dinsdagavond nog een kleine aanrijding gehad met een MTB'er. Smal schelpenpadje in de buurt van Vlaardingen, 2 meter hoog onkruid aan beide zijden en een haakse bocht zonder overzicht. Ik rij daar met een vaartje van 35, afremmend om die onoverzichtelijke bocht zo voorzichtig mogelijk aan de binnenzijde te kunnen nemen. Die jongen die me tegemoet kwam had blijkbaar niet in de gaten dat daar ook andere mensen dan hemzelf fietsen en snijdt, omlaag kijkend, vol die bocht af en komt recht op me af. Ik schreeuw nog naar hem en werp mijn linkerschouder naar voren om maar te zorgen dattie m'n fiets niet raakt. Ik blijf ternauwernood overeind en stap af om te checken hoe het met die gozer is.Blijkt ie in geen velden of wegen te bekennen. Ook van zijn fiets geen spoor. Totdat ik een stemmetje hoor roepen: "Gaat 't????". Het komt vanuit de berm en daar tussen het metershoge onkruid zie ik em liggen met zijn fiets over hem heen. Ik heb em toch maar overeind geholpen en hem vertelt dattie niet zomaar blind zo'n bocht in kan gaan. Dat was overbodige informatie want die jongen stond te trillen op z'n poten.
Al met al toch goed afgelopen al heeft m'n schouder nog een blauwe plek opgelopen van die bodycheck

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 10 jun 2005 00:03

Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 09 Juni 2005


Vandaag ook weer heerlijk een kleine 65 km's gepeddelt.32,5 gemiddeld viel me niet tegen met de wind in de neus.
Dinsdagavond nog een kleine aanrijding gehad met een MTB'er. Smal schelpenpadje in de buurt van Vlaardingen, 2 meter hoog onkruid aan beide zijden en een haakse bocht zonder overzicht. Ik rij daar met een vaartje van 35, afremmend om die onoverzichtelijke bocht zo voorzichtig mogelijk aan de binnenzijde te kunnen nemen. Die jongen die me tegemoet kwam had blijkbaar niet in de gaten dat daar ook andere mensen dan hemzelf fietsen en snijdt, omlaag kijkend, vol die bocht af en komt recht op me af. Ik schreeuw nog naar hem en werp mijn linkerschouder naar voren om maar te zorgen dattie m'n fiets niet raakt. Ik blijf ternauwernood overeind en stap af om te checken hoe het met die gozer is.Blijkt ie in geen velden of wegen te bekennen. Ook van zijn fiets geen spoor. Totdat ik een stemmetje hoor roepen: "Gaat 't????". Het komt vanuit de berm en daar tussen het metershoge onkruid zie ik em liggen met zijn fiets over hem heen. Ik heb em toch maar overeind geholpen en hem vertelt dattie niet zomaar blind zo'n bocht in kan gaan. Dat was overbodige informatie want die jongen stond te trillen op z'n poten.
Al met al toch goed afgelopen al heeft m'n schouder nog een blauwe plek opgelopen van die bodycheck

haha mooi dat het zo goed is afgelope! beter een blauwe schouder dan een kapot frame zou ik zeggen!

jinnos85
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 jan 2005 18:45

jinnos85 10 jun 2005 00:16

Vanavond weer zoals elke donderdagavond naar de wielerbaan in Groningen geweest. Eerst er heen lekker ingefietst en toen op de wielerbaan een dik uur met 42,6 gemiddeld. Was heerlijk weer, weinig wind daar en lekker zonnetje. Toen ik thuis was had ik er weer een dikke 75 kilometer op zitten.

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 10 jun 2005 00:37

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 09 Juni 2005

Vanmiddag toch maar even van het mooie weer geprofiteerd. 67 km- 25,5 gem. Heb zoveel mogelijk geprobeerd het tempo wat hoger dan gewoonlijk te houden. Ook gisteren hetzelfde resultaat. Ik MOET gewoon harder,( dus sneller rijden), trainen om progressie te kunnen maken. Ik voel mijn benen wel enigszins na 2 dagen het tempo te hebben opgeschroefd. Oh, was ik nog maar jong!

Marconi, pas je wel een beetje op jezelf? Ik vind dat je voor je leeftijd erg goed fiets, je moet je niet over de kop gaan rijden natuurlijk! Zeker niet naar aanleiding van ee forumtochtje
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 10 jun 2005 12:39

Natuurlijk pas ik goed op mijzelf, Ilse.Mijn vrouw maakt zich ook al zorgen! Ik ben gewoon te lui om een extra inspanning te doen! Lekker op het fietsje rijden met 25 a 27 km /u is dus niet de juiste manier om de conditie op te voeren. Dat tempo moet voor mij toch rond de 30 komen te liggen (niet gemiddeld, maar gewoon toerend) En niet even, nee, gewoon als zijnde een normaal rijtempo. Nadat ik weer begon  met fietsen in februari, na 4-1/2 maand te hebben gezeten en gewandeld, moest ik eerst de afstanden opvoeren van 30 naar 40 en 50km. Toen dat goed ging naar 70 en 100. Alleen, ik reed niet veel sneller! Dat merkte ik goed tijdens die FIETStocht. Ik reed boven mijn snelheid die ik gewend was. Dus dáár werk ik nu aan. Ik merk het nu aan mijn benen dat ik die de laatste 2 dagen aan het werk heb gezet. Mijn rikketik werkt prima, anders had die wel geprotesteerd met die Posbank klim. Dáár kwam ik gewoon adem te kort vanwege mijn te veel aan gewicht. Moet ik óók iets aan doen!  Wat moet ik dan? Achter een rollator ?  
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 10 jun 2005 23:47

IK ben gerustgesteld
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Plaats reactie