Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

moss
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 feb 2006 23:11

moss 17 mar 2006 12:24

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 15 Maart 2006


Vandaag met de ragger in het Sint Anthonis bos gecrost het was wel een beetje uit de hand gelopen . Zeker 2:30 onderweg geweest en eigenlijk had ik het als een hersteldag bedoeld maar ja je weet wel hoe dat gaat als het lekker loopt.
Wel op de terugweg natuurlijk weer die klote koude wind WANNEER KOMT DE LENTE!!!!!!!!!!!!!?????
@ Moss mijn roots liggen in de gemeente Mill en St hubert dus je zal me nog wel ooit daar treffen wel zag ik bij het opgaan van de middenpeel iemand aankomen rijden uit richting Elsendorp hij was in het geel was jij dat soms???


@NEOS: Nee, ben ik niet geweest. Ben vanaf Heijen richting Well-Wanssum-Venray gereden. Daarna vanaf Stevensbeek recht naar huis.
Ga vanmiddag lekker knallen in omgeving Groesbeek/Berg en Dal.

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 17 mar 2006 19:41

vannochtend 49km gefietst, maar wat een koude wind zeg pfffff
ongeveer 1 uur & 45 minuten over gedaan, even rustig aan doen want morgenochtend is het alweer 110km met de club.....
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 17 mar 2006 21:02

NEE!!Ik zou vanavond voor het eerst op de baan gaan fietsen. Kreeg ik eerst met de groots mogelijke moeite net mijn rechterpedaal van mijn oude fiets af, nou de linker dus mooi niet!!!Als je achter je fiets staat dan moet je de steeksleutel toch van je afduwen!? Ik weet dat links en rechts tegengesteld draad hebben.Kl*$rezooi, had er enorm veel zin in.....de draad van mijn pedaal ook nog 's naar de *&#&%*#$%.......(u begrijpt, ik ben op het moment beetje boos)Van het weekend verder wel veel op de weg beuken.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 18 mar 2006 01:35

Er Af is naar Achteren, Vast is naar Voren.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 18 mar 2006 02:10

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 18 Maart 2006

Er Af is naar Achteren, Vast is naar Voren.

Dat geldt toch niet voor beide pedalen als ze een verschillende draad hebben?!Bovendien wist ik wel welke kant 'ie op moest, hij zat alleen te vast......Omdat het andere pedaal er al af is is het ook veel lastiger om de crank stil te houden. Vind ik althans.Maar verder past het niet echt in het topic hier.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 18 mar 2006 02:14

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 18 Maart 2006

Dat geldt toch niet voor beide pedalen als ze een verschillende draad hebben?!

Juist wel, ga maar na.Linker pedaal naar achteren draaien = rechtsom = losRechter pedaal naar achteren draaien = linksom = los

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 18 mar 2006 02:40

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 18 Maart 2006


Juist wel, ga maar na.Linker pedaal naar achteren draaien = rechtsom = losRechter pedaal naar achteren draaien = linksom = los

Jullie hebben helemaal gelijk.  Tijd om naar bed te gaan.....
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bianchirider
Forum-lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 feb 2006 14:19

bianchirider 18 mar 2006 14:12

deze nacht heerlijk geslapen  kan eens deugd doen na een stresserende werkweek nietwaar? mijn dag was helemaal goed toen ik zag dat het zonnetje straalde... bijna geen wolk in de lucht.
meteen een kleinigheid gegeten en na een halfuurtje rustig klaarmaken de fiets op. en mensen; wat deed het deugd om in dit eerste lenteweer van het jaar op die fiets te zitten. zalig gewoon! het enige minpunt is dat de wind vandaag op sommige plekken hard tegenblies waardoor het op sommige punten nogal zwaar kon zijn (zeker op de 'valsplatte' stukken). maar kom; 36km gereden deze voormiddag.
morgen ga ik voor een 'lange' rit... als ik me voel als vandaag en het weer zit mee word het een mooie 'rij'dag

Gebruikersavatar
bontempi
Forum-lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 okt 2005 21:40

Gebruikersavatar bontempi 18 mar 2006 15:05

Vandaag samen met Tiest via Drunen, Oisterwijk, Moergestel, Diessen over Hilvarenbeek via Goirle weer terug naar huis. Mooi rondje van 75 km. Temperatuur was prima maar die wind was iets minder, vooral de eerste 20 km recht op kop, viel een beetje tegen. Toch heeerlijk gefietst. Kunnen we morgen met de groep mee voor een snelle grote (80 km) ronde.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 18 mar 2006 17:47

Vandaag , met 4 andere leden van de club , de VeluweZoomRoute gefietst. 53 kms en was goed te doen op enkele plekken na. In de eerste helft zijn we 8 personen tegen gekomen waarvan 6 van het vrouwelijk geslacht.
Wij reden hem deze keer met de wijzers van de klok mee.
We hebben van te voren even een vergunning gekocht in Velp.

En nu op naar het wegseizoen !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

michielos
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 feb 2006 18:18

michielos 18 mar 2006 17:50

Vandaag de alblassertocht en tevens mijn eerste "toertocht'gefietst. Het niveau was niet bijsterend hoog maar wel leuk om te fietsen. En toch ook weer 125 km op de teller erbij.

Plaats reactie