Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

soffatti
Forum-lid

soffatti 30 jul 2006 19:42

52km gereden...halverwege omgedraaid om naar huis te gaan i.v.m. hoosbui

theriddler
Forum-lid

theriddler 30 jul 2006 19:50

De Dtc tocht gedaan van 135km, kwam in totaal op 146 uit????
Maarja, een schitterende tocht ik het het gevoel dat ik elke molshoop in de regio gezien heb.
in 4 dagen 320km! de benen voelen goed, laat LBL maar komen
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 30 jul 2006 20:02

Quote: Origineel geplaatst door swind op 30 Juli 2006
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 30 Juli 2006
@Swind: Het is inderdaad ’n hele ontdekkingsreis om alle functionaliteit te achterhalen, maar uiteindelijk kan je er wel leuke dingen mee doen, hè. Zo’n image (lees: plaatje/foto) achter een grafiek plakken, gaat via het ‘Graphic’-hoofdmenu met daarin het ‘Load background image’-submenu. Vervolgens zie je een schermpje waarmee je een image –- die op je pc staat -- kunt uitkiezen. (Overigens kan je ook de shortcut Shift+Ctrl+L gebruiken.)Hartstikke bedankt, voor je duidelijk uitleg! Kan ik ook de blits maken met een mooi plaatje achter mijn grafiek.
Ter illustratie zal ik je nog wat grafieken mailen, Swind. Kan je zien wat er zoal mogelijk is. Wat ik zelf wel aardig vind, is...
Het aan elkaar kunnen plakken van de grafieken van een trainingsweek in het hooggebergte, waardoor in één grafiek alle week-totalen getoond worden. Dus het totaal aantal kilometers, fiets-uren, gemiddelde snelheid, hoogtemeters, etcetera.
Het inzoomen in een bergachtige grafiek op een specifieke beklimming, waardoor vervolgens het stijgingspercentage, het hoogteverschil, je gemiddelde snelheid, etcetera van die ene klim te zien is.

On topic: Na de 115km lange ‘klimtraining’ van gisteren, vandaag slechts 40km onder m’n banden laten rollen. En deze asfaltkilometers waren volkomen vlak. Ook wel eens lekker. Bovendien moet ik er morgenochtend om 7uur al weer uit voor een halfuurtje hardlopen met een aansluitend 40minuten jongleren met gewichten in de sportschool. Daarna om 10:30uur gelukkig weer normaal aan het werk. Denkwerk welteverstaan.

theriddler
Forum-lid

theriddler 30 jul 2006 21:08

zou je mij ook even willen mailen met wat voorbeelden, thanx!Tevens, hoe kan je inzoomen op een berg?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

cor01
Forum-lid

cor01 30 jul 2006 21:41

Gisterenochtend een rustig trainings ritje gemaakt.
Vanochtend eerst een opwarmrondje en daarna met de club op stap geweest. Mooie route richting "Handel" gereden !

Zaterdag: 1 u 30 min. 45 km
Zondag: 4 u 15 min. 130 km
"Afstappen is geen optie"

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 30 jul 2006 22:33

Quote: Origineel geplaatst door The Riddler op 30 Juli 2006
Zou je mij ook even willen mailen met wat voorbeelden, thanx! Tevens, hoe kan je inzoomen op een berg?
Mailtje met grafieken en uitleg is onderweg. Maar het kan effies duren, want ik zie dat je helemaal in Waddinxveen woont...

whocares
Forum-lid

whocares 30 jul 2006 22:38

Quote: Origineel geplaatst door Cor01 op 30 Juli 2006
Mooie route richting "Handel" gereden !

Daar was ik gistermiddag , maar vandaag zijn we in het Leudal ( zeg maar , het gebied Neer/Haelen/Nunhem/Heythuizen ) geweest , 92 km op mijn broers fiets , hopelijk voor de laatste keer , want aan mijn nieuwe wordt gewerkt en , indien het weer toelaat kan ik er woensdag de eerste km's mee maken.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cor01
Forum-lid

cor01 30 jul 2006 22:53

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 30 Juli 2006

Quote: Origineel geplaatst door Cor01 op 30 Juli 2006

Mooie route richting "Handel" gereden !

Daar was ik gistermiddag , maar vandaag zijn we in het Leudal ( zeg maar , het gebied Neer/Haelen/Nunhem/Heythuizen ) geweest , 92 km op mijn broers fiets , hopelijk voor de laatste keer , want aan mijn nieuwe wordt gewerkt en , indien het weer toelaat kan ik er woensdag de eerste km's mee maken.

...Kijk maar uit, straks komen we elkaar nog een keer tegen...
Volgende week Venray'se kermis ?

Plaats je nog een foto van je nieuwe fietsje ?
"Afstappen is geen optie"

christopher
Forum-lid

christopher 31 jul 2006 02:26

Quoten: Origineel geplaatst door plakker op 25 Juli 2006

Vanmorgen vroeg (7.00 uur) vanuit Amsterdam-zuid door het Amsterdamse Bos de ringvaart op bij schiphol-oost , bij Leimuiden er weer af naar Ter Aar, vervolgens richting Uithoorn, provinciale weg overgestoken om via de Ronde Hoep naar Ouderkerka/d/ Amstel te rijden en dan weer terug naar Amsterdam.  69,3 kilometer in 2 uur 6 minuten; 33 gemiddeld.

Mijn route vandaag was geïnspireerd op hierboven. Het startpunt was alleen Amsterdam Zuidoost. Ik heb alleen de afslag naar Ter Aar gemist/niet gevonden. En zo bleef ik de ringvaart maar volgen. Toen ik een bordje Haarlem 12km zag staan, dacht ik mwah beetje afgedwaald. Na 40km maar omgedraaid en dezelfde route terug; windje mee bewaart voor terug. Da's wel lekker, hele stukken 40-44km/u rijden (kwam qua hartslag wel boven de beoogde 60% uit, maar grootste stuk braaf aan mijn hs gehouden). Grappig om zondagsrijders (auto) in te halen. Soms wel eng, omdat andere weggebruikers soms niet echt rekening houden met wielrenners die dit soort snelheden bezigen. Je moet er niet aan denken als er ineens iemand oversteekt die denkt, ow een fietser, ken net.... Wel leuk fietsen Plakker zo langs de ringvaart.

erice3
Forum-lid

erice3 31 jul 2006 17:16

mee eens Notorious B.I.G. Rosa, die st.nkwandelaars op fietspaden...lopen breed uit, letten niet op; een regelrechte ramp is het!
You can never be too Specialized

Plaats reactie