foto van je fiets
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Februari 2005
Beetje onduidelijke foto, maar het was natuurlijk van te voren al duidelijk dat dit een supermooie fiets gaat worden.
Als hij volledig in orde is dan zal ik U wel wat detailfoto's laten zien
TS
Beetje onduidelijke foto, maar het was natuurlijk van te voren al duidelijk dat dit een supermooie fiets gaat worden.
Als hij volledig in orde is dan zal ik U wel wat detailfoto's laten zien
TS
- levensnevel
- Forum-lid
Ik heb er al eerder een kiekje van geplaatst maar nadat we vanmiddag samen door weer en wind weer veilig thuis gekomen waren en het slijk van de wegen van haar was afgespoeld stond ze daar zo te blinken in de zon dat ik het niet laten kon
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.
-
- Forum-lid
Wat heb je je stuur raar gedraaid staan LN, is dat bewust?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hierbij een foto van mijn nieuwe fiets. Betreft een De rosa Dual. Geheel afgemonteerd met Campagnolo Record. Wielen zijn nog Campagnolo Zonda maar het is de bedoeling dat dat Eurus gaat worden.
Verder Look Keo pedalen, Record carbon zadelpen, Ritchey WCS stuur/stuurpen, flite carbonio zadel.
Foto is niet zo duidelijk maar komt van marktplaats waar namelijk de zonda's te koop staan.
Verder Look Keo pedalen, Record carbon zadelpen, Ritchey WCS stuur/stuurpen, flite carbonio zadel.
Foto is niet zo duidelijk maar komt van marktplaats waar namelijk de zonda's te koop staan.
-
- Forum-lid
Prachtig hoor, hoewel de belichting niet optimaal is en hij in het echt waarschijnlijk nog vele malen mooier zal zijn.
Haal je dat hangertje nog wel van je zadel af?
Haal je dat hangertje nog wel van je zadel af?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Haha, met dat labeltje heb ik ook nog een tijdje rondgefietst omdat ik het zadel mocht proberen. En zo staat mijn fiets ook op hun website.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 21 Februari 2005
Dat hangertje is echtheids kenmerk van Selle Italia. Zit aan ieder nieuw zadel van hun. Moet ie er denk ik nog ff afknippen.
Jaja, ik weet het. Veel mensen rijden er nog mee rond. Moeten ze niet doen.
Dat hangertje is echtheids kenmerk van Selle Italia. Zit aan ieder nieuw zadel van hun. Moet ie er denk ik nog ff afknippen.
Jaja, ik weet het. Veel mensen rijden er nog mee rond. Moeten ze niet doen.