Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

delsol
Forum-lid

delsol 11 aug 2005 00:31

ik ben maar een klein ventje, maat 49 .
die  jij van ziet erg strak uit.

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 11 aug 2005 13:41

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 10 Augustus 2005
Geinig.

Denk trouwens dat een stel carbon bidonhouders ook wel mooi staan, vooral de Campa Records. En een Campa carbon crankstel ook.

Bijna mee eens gewoon een stel zwarte tao's staan volgens mij ook al beter (of een stel elites want het moet wel italiaans blijven). En ja ook dat cranckstel behoeft een upgrade voor hij echt helemaal af is.

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 11 aug 2005 18:00

Als je de tijd hebt in je vakantie ga je eens wat proberen dus nu eens kijken of mijn fietsen als foto verschijnen op dit forum.

gvanloo
Forum-lid

gvanloo 11 aug 2005 18:49

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 11 Augustus 2005
je wilt niet weten wat hij nu al heeft gekost en dat laat ik zo ook want anders vliegt het weer van de commentaar: of ik wel van deze planeet ben of zo, maar ja ieder z,n hobby de een verzuipt het en ik geef het uit aan m,n gezondheid

He big rosa. We weten nu wel dat je fiets veel geld heeft gekost. Bij elke post geef je aan dat je fiets zo duur is.

steif
Forum-lid

steif 11 aug 2005 19:08

maar ja ieder z,n hobby de een verzuipt het en ik geef het uit aan m,n gezondheid--------------------------------

ik doe beide --> of kan dat niet

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 11 aug 2005 19:23

Lijkt me wel wat groot dat de rosa frame, als je zo'n korte stuurpen en zadelpen hebt en nog eens 1,5 omlaag moet. Ik zou sowieso altijd voor een sloping gaan. En als je toch geld te veel hebt (er voor over hebt) koop dan een KING rij je rondje en drink daarna een Wieckse Witte.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

jmstyle
Forum-lid

jmstyle 12 aug 2005 02:12

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 11 Augustus 2005

Quoten: Origineel geplaatst door gvanloo op 11 Augustus 2005

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 11 Augustus 2005

je wilt niet weten wat hij nu al heeft gekost en dat laat ik zo ook want anders vliegt het weer van de commentaar: of ik wel van deze planeet ben of zo, maar ja ieder z,n hobby de een verzuipt het en ik geef het uit aan m,n gezondheid

He big rosa. We weten nu wel dat je fiets veel geld heeft gekost. Bij elke post geef je aan dat je fiets zo duur is.

euh!! valt dacht ik wel me hoor!!!! en ik vind dat je nu wel erg overdrijft en bij elke post !!! , overdrijven is ook een vak. en op de manier zoals ik het schrijf trek je het geheel wel uit z,n verband, dunkt meen buitendat er wordt tevens medegedeeld door andere forumers, mooiere en tevens duurdere onderdelen te monteren zoals crankstellen en bidonhouders enz en ja daar hangt een prijskaartje aan , of mogen we het woord "Duur" niet meer in de mond nemen, ik vind  het een beetje flauw en kinderachtig van je, sorry zo denk ik er over. Ik hoop niet dat je ongesteld ben of zo.=

Denk aan je bloeddruk Big Rosa!

Plaats reactie