Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 01 okt 2006 01:47

Nou Tri-Du, dan kan ik je wel foto's tonen van frames waarbij dat probleem zich voordoet (neem nu deze link: http://i2.tinypic.com/1zo7mvo.jpg). Over Zipp wil ik het dan nog even niet hebben.
Maar hoe dan ook lees je m.i. wel heel selectief, want anderen zullen best wel merken dat mijn posts vooral geïnspireerd zijn uit positief enthousiasme van alles wat met fietsen te maken heeft.Of heb je niet gezien dat ik alstro's fiets wel degelijk mooi vond? En om het bij Cervélo te houden heb je wellicht ook de posts van mij gemist waar ik Cervélo-eigenaars complimenteer met hun mooie fietsen... over afkraken gesproken, jij doet het met personen en dan nog op een intellectueel bijzonder oneerlijke manier!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

papito
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 aug 2006 18:53

papito 01 okt 2006 02:27

Nou, komt tie dan:
Trek 5500 OCLV120 US POSTAL
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole &#111;ne and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips

poov
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 sep 2006 13:56

poov 01 okt 2006 15:15

Mijn De Rosa Merak / Chosrus / Eurus wielen

Mijn hond vindt 'm ook ok:
De Rosa Merak / Chorus / Eurus / Look Kéo Carb&#111;n

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 01 okt 2006 15:21

Prachtige foto's, poov... en coole viervoeter!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 01 okt 2006 15:59

Quote: Origineel geplaatst door tri-du op 30 September 2006
Casran,Wat mij de laatste twee jaar erg opvalt (en ik ben gelukkig niet de enige die zich er dood aan loopt te ergeren) dat jij altijd wel ergens negatief commentaar op kan geven. Nooit eens iets positief (in de trant van bedankt voor de tip) nee altijd zeiken een een trap na geven, of.............................................het moet een merk zijn waar je een graantje van kan mee pikken, dan niets dan lof. Gatver, walgelijk ,wat cheap zeg.Ik ben al vanaf 1996 sterk betrokken bij Cervelo en Zipp en ook persoonlijk bevriend met wat mensen daar, maar ben ook zo eerlijk om mensen te attenderen op deze acties (terwijl er nog geen exemplaar daadwerkelijk deze schade+gevolg heeft gehad maar dat men dit louter uit voorzorg doet).Ik voel me ook genoodzaakt, hoe jammer ik dat ook vind, niets meer op dit forum te plaatsen. Er zijn altijd azijnpissers die alles met een begatieve bril op lezen. Succes verder.





Tjonge,tjonge wat ben jij licht geraakt zeg...! Maar het is waarschijnlijk niet verstandig om aan dit soort forums deel te nemen als je niet tegen een kritische noot kunt !
In mijn ogen heeft Casran gelijk. Hij kan zo nu en dan heel kritisch zijn maar ik heb wel gemerkt dat hij meestal goed geinformeerd is en daar staat tegenover dat hij ook heel enthousiast en positief kan reageren.
Dus...vraag ik me af wie hier eigenlijk een "negatieve bril" op heeft.....

By the way...die fietsjes van Cervelo zien er erg goed uit...! Mooie aanwinst Alstro
Zal tijdens de C.C. in 2007 af en toe eens omkijkenom je nieuwe fietsje te bewonderen...
"Afstappen is geen optie"

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 01 okt 2006 22:37

Hoi Poov. Mijn complimenten hoor. Mooie fiets, gave kleuren, goed afgemonteerd en klasse Italiaans design. Je hebt een goede smaak en een toffe hond. Wat is dat voor een ras.... DOG??
Veel plezier met de DEROSA! Wat eeuhh...was je hier nu zo ongeveer voor kwijt?
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Gebruikersavatar
nils
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 05 jul 2005 14:23

Gebruikersavatar nils 02 okt 2006 13:38

dat zat ik me ook af te vragen maar het is geen  duitse/deense DOG  volgens mij is het een ... shit kan niet op de naam komen ... volgens mij een van origine hongaarse hond ....
 
Ik heb zelf een duitse/deense dog ....

ze lijken erg op elkaar alleen de doggen zijn wel wat groter en zwaarder natuurlijk ... vind ze allebei erg mooi
 
No I'm not big headed my head is just big

poov
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 sep 2006 13:56

poov 02 okt 2006 14:34

Quoten: Origineel geplaatst door Groene Spicht op 01 Oktober 2006


Hoi Poov. Mijn complimenten hoor. Mooie fiets, gave kleuren, goed afgemonteerd en klasse Italiaans design. Je hebt een goede smaak en een toffe hond. Wat is dat voor een ras.... DOG??
Veel plezier met de DEROSA! Wat eeuhh...was je hier nu zo ongeveer voor kwijt?


De hond is een Weimaraner.
Wat ik voor die fiets kwjt was? Eén keer raden ;-)
De Rosa Merak / Chorus / Eurus / Look Kéo Carb&#111;n

geertjansen
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 apr 2006 21:16

geertjansen 02 okt 2006 17:18

Quote: Origineel geplaatst door Poov op 02 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Groene Spicht op 01 Oktober 2006Hoi Poov. Mijn complimenten hoor. Mooie fiets, gave kleuren, goed afgemonteerd en klasse Italiaans design. Je hebt een goede smaak en een toffe hond. Wat is dat voor een ras.... DOG??Veel plezier met de DEROSA! Wat eeuhh...was je hier nu zo ongeveer voor kwijt?De hond is een Weimaraner.Wat ik voor die fiets kwjt was? Eén keer raden ;-)



een hond??

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27935
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 03 okt 2006 11:29

Hele mooie fiets Poov, alleen die Halfords-bidonhouder kan echt niet!!

Plaats reactie