foto van je fiets
[quote="Caranium"]
[/quote]
@ Caranium, hoe kan hier nou niemand op gereageerd hebben! Schande fietsvrienden, laten we met zijn allen aan Caranium vertellen dat ie een hele bijzondere en naar mijn mening mooie fiets heeft!
En Caranium, bescheiden ofzo? Vertel eens wat over je karretje! Nieuw gekocht? Hard naar gezocht? Paar opvallende keuzes lijkt me, carbon zadel (Wat voor een?) en een WCS Pen op een klassieke titanium Colnago, voer voor uitleg! (maar alvast bedankt voor de foto's)
[/quote]
@ Caranium, hoe kan hier nou niemand op gereageerd hebben! Schande fietsvrienden, laten we met zijn allen aan Caranium vertellen dat ie een hele bijzondere en naar mijn mening mooie fiets heeft!
En Caranium, bescheiden ofzo? Vertel eens wat over je karretje! Nieuw gekocht? Hard naar gezocht? Paar opvallende keuzes lijkt me, carbon zadel (Wat voor een?) en een WCS Pen op een klassieke titanium Colnago, voer voor uitleg! (maar alvast bedankt voor de foto's)
Bijzonder is de fiets zeker maar je moet er van houden zeg maar
Mijn smaak is het in ieder geval niet maargoed een nieuwe Colnago vind ik ook niet mooi veel te druk in mijn ogen
Mijn smaak is het in ieder geval niet maargoed een nieuwe Colnago vind ik ook niet mooi veel te druk in mijn ogen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- robbebopper
- Forum-lid HC
Inderdaad. En dan maar lopen mijmeren over Italiaans design. Man, wat een ratjetoe aan vormen en kleuren.
Hoi Olaf,
Leuk dat mij fiets je opvalt. De fiets is al een jaar of 10 in mijn bezit, destijds nieuw gekocht. Na een onderbreking van een jaar of 5 weer van plan het fietsen op te pakken, naar mijn mening moest de fiets een beetje geupdate worden. Noname carbon zadel erop, Woodman 27.0 mm carbon zadelpen, wel de sticker eraf geschuurd en hoogglans gelakt, een nieuwe Ritchey Pro 4-Axis "44" Matrix Carbonalloy en een Ritchey wcs Classic stuurbochtje. Wat verder opvalt zijn de gouden tune naven en quickreleases. Een bont geval, maar ik hou er wel van. Achteraf gezien was campagnolo afmontage wat mooier geweest, maar ik had destijds meer vertrouwen in Shimano.
Leuk dat mij fiets je opvalt. De fiets is al een jaar of 10 in mijn bezit, destijds nieuw gekocht. Na een onderbreking van een jaar of 5 weer van plan het fietsen op te pakken, naar mijn mening moest de fiets een beetje geupdate worden. Noname carbon zadel erop, Woodman 27.0 mm carbon zadelpen, wel de sticker eraf geschuurd en hoogglans gelakt, een nieuwe Ritchey Pro 4-Axis "44" Matrix Carbonalloy en een Ritchey wcs Classic stuurbochtje. Wat verder opvalt zijn de gouden tune naven en quickreleases. Een bont geval, maar ik hou er wel van. Achteraf gezien was campagnolo afmontage wat mooier geweest, maar ik had destijds meer vertrouwen in Shimano.
Time flies like the wind, fruit flies like banana´s
-
- Forum-lid
Vlieg met me mee naar de regenboog ! Sapperdeflap,wel een vrolijke fiets,en hoe je het ook wil verwoorden opvallend is hij zeker. Ik houd wel van Italiaans design overigens (rare jongens die Italianen). Hi Hi
Wilier Izoard 2009
jagen als de brandweer !
jagen als de brandweer !
Hij staat ook in het Canyon topic, maar voor de volledigheid post ik m'n nieuwe fiets ook hier maar
[img=http://img15.imageshack.us/img15/9084/mijncanyon.jpg]
(klik op plaatje voor groter!)
Specs:
- Canyon Ultimate CF frame (maat 56)
- Canyon One One Four SL vork
- FSA SLK crank (compact, met TA 39 binnenblad)
- Ultegra 6600 groep (behalve de crank dus)
- Deda Zero100 stuur
- Syntace F119 stuurpen
- Syntace P6 carbon zadelpen
- Selle Italia SLR XP zadel
- Campagnolo Zonda 2010 wielen
- Look Keo Classic pedalen
- Continental GP4000S buitenbanden
- Vredestein latex binnenbanden
@arepol: Mooie bike!
[img=http://img15.imageshack.us/img15/9084/mijncanyon.jpg]
(klik op plaatje voor groter!)
Specs:
- Canyon Ultimate CF frame (maat 56)
- Canyon One One Four SL vork
- FSA SLK crank (compact, met TA 39 binnenblad)
- Ultegra 6600 groep (behalve de crank dus)
- Deda Zero100 stuur
- Syntace F119 stuurpen
- Syntace P6 carbon zadelpen
- Selle Italia SLR XP zadel
- Campagnolo Zonda 2010 wielen
- Look Keo Classic pedalen
- Continental GP4000S buitenbanden
- Vredestein latex binnenbanden
@arepol: Mooie bike!
[quote="Foosho"]
@arepol: Mooie bike![/quote]
Dankje. Die van jou mag er ook wezen hoor! plaatje!
@arepol: Mooie bike![/quote]
Dankje. Die van jou mag er ook wezen hoor! plaatje!
-
- Forum-lid
Fotootje staat ook in het Pina topic maar bij deze nog maar een keer een foto van mijn scheur ijzer...eh...scheur carbon. Ik blijf nu wel poetsen met dit weer!
[img=http://img716.imageshack.us/img716/5530 ... int002.jpg]
[img=http://img716.imageshack.us/img716/5530 ... int002.jpg]
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1