foto van je fiets
[quote="lancev7"]@Lisa, cool zo'n fiets heb ik ook gehad, dat was mijn eerste 'nieuwe' fiets. Was een prima fiets, alleen de triple was niet goed af te stellen. Hopelijk is dat bij jou beter, dan ga je er zeker plezier aan beleven. [/quote]
Het is mijn allereerste fiets . Ik heb geen triple, ik heb een 50-39 voorblad. Tot nu toe (180km gefietst) heb ik er nog heel veel plezier van . En als ik straks wat harder kan (en het langer kan volhouden) zal het vast alleen nog maar leuker worden!
Het is mijn allereerste fiets . Ik heb geen triple, ik heb een 50-39 voorblad. Tot nu toe (180km gefietst) heb ik er nog heel veel plezier van . En als ik straks wat harder kan (en het langer kan volhouden) zal het vast alleen nog maar leuker worden!
-
- Forum-lid
@lisa
Dit was ook mijn allereerste racefiets, alleen dan in het blauw met oranje. Heb hem niet zo lang gehad omdat ik al snel het fietsen zo leuk vond dat er een andere moest komen.
Zie dat je trouwens uit twente komt, kom ik ook vandaan dus als ik een keer een lime-groen racemonster voorbij zie flitsen weet ik aan wie ik hem kan koppelen
Veel fietsplezier ermee
Dit was ook mijn allereerste racefiets, alleen dan in het blauw met oranje. Heb hem niet zo lang gehad omdat ik al snel het fietsen zo leuk vond dat er een andere moest komen.
Zie dat je trouwens uit twente komt, kom ik ook vandaan dus als ik een keer een lime-groen racemonster voorbij zie flitsen weet ik aan wie ik hem kan koppelen
Veel fietsplezier ermee
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="tomkolkman"]@lisa
Veel fietsplezier ermee[/quote]
Leuk dat het ook jouw eerste fiets was! Een echt beginnersfietsje dus
Ik zie dat je uit Oldenzaal komt, ben ik pas nog langs gereden! Tankeberg hebben we toen gefietst (als ik het goed heb...). Ik was al moe voor ik er was, maar was toch erg leuk .
Veel fietsplezier ermee[/quote]
Leuk dat het ook jouw eerste fiets was! Een echt beginnersfietsje dus
Ik zie dat je uit Oldenzaal komt, ben ik pas nog langs gereden! Tankeberg hebben we toen gefietst (als ik het goed heb...). Ik was al moe voor ik er was, maar was toch erg leuk .
Als we dan toch over die Gazelle bezig zijn...ik heb er hier ook 1 staan.
Is ook iemands pride and joy geweest.
Ook met de blauwe Vuelta airline velgen, geel lintje en volgens mij zijn die gele pedalen ook nog wel op te snorren.
Triple Sora en het werkt gewoon nog steeds prima.
Ik snap alleen die achterlijk lange verstelbare stuurpen niet zo.
[img=http://www.bewebd.nl/sale/gazelle.JPG]
Is ook iemands pride and joy geweest.
Ook met de blauwe Vuelta airline velgen, geel lintje en volgens mij zijn die gele pedalen ook nog wel op te snorren.
Triple Sora en het werkt gewoon nog steeds prima.
Ik snap alleen die achterlijk lange verstelbare stuurpen niet zo.
[img=http://www.bewebd.nl/sale/gazelle.JPG]
-
- Forum-lid
@lisa
De tankenberg is hier inderdaad het enigste echte klimmetje, als je wat verder gevorderd bent kun je ook eens richting duitsland gaan. In gildehaus heb je een echte kuitenbijter zitten, of richting de holterberg is ook altijd wel leuk.
Het belangrijkste is er plezier in hebben en dan ontdenk je vanzelf steeds meer routes/klimmetjes.
De tankenberg is hier inderdaad het enigste echte klimmetje, als je wat verder gevorderd bent kun je ook eens richting duitsland gaan. In gildehaus heb je een echte kuitenbijter zitten, of richting de holterberg is ook altijd wel leuk.
Het belangrijkste is er plezier in hebben en dan ontdenk je vanzelf steeds meer routes/klimmetjes.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="danny1407"]Shit....dat vraagt wel om een nieuw behangetje in de woonkamer
[/quote]
Ja, en een zonnebril als je er naar kijkt (Fiets). Goeie dag zeg
[/quote]
Ja, en een zonnebril als je er naar kijkt (Fiets). Goeie dag zeg
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock