Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

jwxbaarn
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2009 16:42

jwxbaarn 09 feb 2011 11:01

[quote="John Wx"]DECATHLON 7.2 Sport SE (= Dedacciai)

Afbeelding[/quote]



Update:

andere wielen

Afbeelding
Arno van Boeijen

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 09 feb 2011 12:49

[quote="Le Grimpeur"]Mooie fiets, dat zeker! 't Zal wel aan de hoek waaronder je de foto gemaakt hebt liggen, maar de positie van het stuur komt op mij wat vreemd over. Het lijkt net of je het stuur overdreven veel gekanteld heb, maar als ik goed kijk, zie ik toch weer dat het einde van de beugel bijna parallel aan de bovenbuis loopt. 't Zal dus wel gezichtsbedrog zijn;).
Die 100 km/u, was dat in de afdaling naar Malaucène op dat rechte hele steile stuk voor de haarspeldbocht 'met waarschuwing'? Ik heb daar ooit 'slechts' 83 km/u gehaald en dat vond ik al pittig![/quote]

Nope... was in de afdaling naar Sault, nog redelijk bovenin op het eerste 'rechte' stuk. Het was er vrij rustig omdat het al tegen de avond liep. Mijn vader zat er in z'n auto voor, om me uit de wind te houden. ;-)
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

denstoeperd
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 15 dec 2005 15:07

denstoeperd 09 feb 2011 13:39

@daPOKER Ik heb een ander frame van mijn plaatselijke fietsenmaker in dezelfde kleuren als jouw Orbea laten spuiten. Dat is al een tijdje geleden, vond de kleuren erg mooi. Het frame heb ik nog steeds, ik zal eens een foto ervan maken.

bumblebee
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 13 jun 2008 01:55

bumblebee 09 feb 2011 16:48

Mijn Trek madone 5.2 met SRAM force

Afbeelding

Afbeelding

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 09 feb 2011 16:50

Ben benieuwd. Zie nog geen foto.

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 09 feb 2011 18:20

[quote="Den Stoeperd"]@daPOKER Ik heb een ander frame van mijn plaatselijke fietsenmaker in dezelfde kleuren als jouw Orbea laten spuiten. Dat is al een tijdje geleden, vond de kleuren erg mooi. Het frame heb ik nog steeds, ik zal eens een foto ervan maken.[/quote]

Ik ben benieuwd...
Als je goed kijkt zie je dat mijn fiets een witte parelmoer lak heeft. Erg mooi in de zon .... ook in de schaduw maar dan is het effect weg ;-)

[img=http://www.pokergraphics.com/koersvande ... -fiets.jpg]
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 09 feb 2011 18:57

[quote="daPOKER"][quote="Le Grimpeur"]Die 100 km/u, was dat in de afdaling naar Malaucène op dat rechte hele steile stuk voor de haarspeldbocht 'met waarschuwing'? Ik heb daar ooit 'slechts' 83 km/u gehaald en dat vond ik al pittig![/quote]
Nope... was in de afdaling naar Sault, nog redelijk bovenin op het eerste 'rechte' stuk. Het was er vrij rustig omdat het al tegen de avond liep. Mijn vader zat er in z'n auto voor, om me uit de wind te houden. ;-)
[/quote]

Bedankt! Ja, op dat stuk kun je inderdaad ook errug snel gaan. Alleen als ik er ben (meestal begin van de middag) gaat dat niet veilig i.v.m. de vele 'toeristen' (zowel op de fiets als in de auto of te voet;)).
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
juulh
Forum-lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 jan 2010 11:14
Locatie: Doetinchem

Gebruikersavatar juulh 10 feb 2011 08:20

Specialized Tarmac Elite Compact

webby
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 28 nov 2010 15:05

webby 10 feb 2011 08:51

[quote="daPOKER"][quote="Den Stoeperd"]@daPOKER Ik heb een ander frame van mijn plaatselijke fietsenmaker in dezelfde kleuren als jouw Orbea laten spuiten. Dat is al een tijdje geleden, vond de kleuren erg mooi. Het frame heb ik nog steeds, ik zal eens een foto ervan maken.[/quote]

Ik ben benieuwd...
Als je goed kijkt zie je dat mijn fiets een witte parelmoer lak heeft. Erg mooi in de zon .... ook in de schaduw maar dan is het effect weg ;-)

[img=http://www.pokergraphics.com/koersvande ... -fiets.jpg][/quote]

Erg mooi en de paint job is leuk gedaan zo.

gamiel
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 14 sep 2006 01:02

gamiel 10 feb 2011 11:13

[quote="bumblebee"]Mijn Trek madone 5.2 met SRAM force

Afbeelding
[/quote]

Je zit nogal "ruim" in de kabellengtes. Met name je voorremkabel moet worden ingekort - oogt beter :D
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

bumblebee
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 13 jun 2008 01:55

bumblebee 10 feb 2011 18:53

idd, dat wist ik op voorhande. Maar als ik toch de spacers onder mijn stuurpen wil (20mm boven de stuurpen nu) is het beter om wat ruimer te zitten dan nadien andere kabels te moeten trekken (-;.
Mij stoort het niet echt, en het is enkel de voorremkabel die wat ruim zit, en dat is nadien vlug aangepast moest mijn positie nu toch goed zijn.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 10 feb 2011 21:26

Hier mijn fiets, hij stond al in het cervelo topic maar post m hier ook maar even.

Afbeelding

Plaats reactie