Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

chouchou
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 okt 2004 01:19

chouchou 15 okt 2004 19:14

Laat deze discussie niet mensen weerhouden zichzelf voorstellen op dit forum. Een introductie vind ik altijd leuk te lezen.

Als het kan, post een foto van je fiets in het andere topic, de laatste foto was alweer enige tijd geleden, en als het even kan een foto van je droomfiets, waabij je mag mijmeren over welke mogelijkheden deze fiets je wel niet biedt en waarom !

Jammergenoeg ben ik mijn plaatje van mijn fiets kwijt, waarbij ik ook nog eens geen digitale camere heb. Anders had mijn goeie oude stalen ros al een plekje gekregen op dit forum tezamen met mijn azuurblauwe Verhoeven baanfietsje,

ChouChou
what you get is what you see

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 15 okt 2004 19:34

Quoten: Origineel geplaatst door ChouChou op 15 Oktober 2004

Ik vind dat je rekening moet houden deelnemers hier ongelukkig mee kunnen zijn. Een forum zoals deze geeft je de vrijheid anoniem te posten wat je wilt. Dat is wat ook zo leuk is aan dit soort fora(is toch het meervoud ?). Met het prijsgeven van privacy gevoelige info wordt deze vrijheid en dus leukigheid ingeperkt.Sjoerd


Ach Sjoerd D******, dan moet je misschien maar eens met meneer Google gaan praten. Of niet je hele familie online zetten natuurlijk  :-p
Maar alle gekkigheid op een stokje, ik vind dat je vrij verkrijgbare informatie gewoon mag spuien zolang je iemand er niet mee schaadt.
En ik ben het met je eens; laten we terugkeren naar de 'core business' van deze thread: Je voorstellen!

eholsteijn
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2004 19:39

eholsteijn 15 okt 2004 19:35

 
Hallo allemaal,
Na een tijdje meelezen heb ik me ook maar hier aangemeld als member. Mijn naam is Edwin en ik ben 26 jaar oud. Ben eigenlijk pas net begonnen met racefietsen. Ik fietse eigenlijk al best veel op mijn mountainbike, (woon-werk) maar ben toch wel een beetje meer gaan fietsen in m'n vrije tijd.
Vandaar dat ik een tijdje terug maar de stap heb genomen en een racefiets heb aangeschaft. Het is een TREK 1400 model 2005 geworden. Ben tot nu toe erg tevreden over deze fiets. Niet dat ik er al zoveel op heb gereden. Ongeveer 250 km pas in de 3 weken dat ik hem heb.
Ik lees met veel plezier de posts op dit forum. En hoop hier een hoop dingen te leren m.b.t. het fietsen en de racefiets.
Groeten, Edwin
Oh ja. dit is mijn fiets: http://home.kabelfoon.nl/~holst/DSC03621.JPG
 

chouchou
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 okt 2004 01:19

chouchou 15 okt 2004 19:43

Quote:
Ach Sjoerd D******, dan moet je misschien maar eens met meneer Google gaan praten. Of niet je hele familie online zetten natuurlijk :-p


Ik weet dat deze info van mij op Internet beschikbaar is en heb hier ook niet zoveel problemen mee, anders deed ik er wel wat aan, maar dat betekent niet dat je mensen op ideeën hoeft te brengen.

Dit is dan ook precies wat volgens mij not-done, desondanks dat al deze info vindbaar is. Alles wat vindbaar is hoeft niet gelijk op dit forum worden geplaatst.

Sjoerd
what you get is what you see

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 15 okt 2004 20:07

Quoten: Origineel geplaatst door ChouChou op 15 Oktober 2004


Quote:


Ach Sjoerd D******, dan moet je misschien maar eens met meneer Google gaan praten. Of niet je hele familie online zetten natuurlijk :-p

Ik weet dat deze info van mij op Internet beschikbaar is en heb hier ook niet zoveel problemen mee, anders deed ik er wel wat aan, maar dat betekent niet dat je mensen op ideeën hoeft te brengen.Dit is dan ook precies wat volgens mij not-done, desondanks dat al deze info vindbaar is. Alles wat vindbaar is hoeft niet gelijk op dit forum worden geplaatst.Sjoerd

Precies. En Tyr W, het schaadt inderdaad niet zo zeer, maar ondanks dat zou men het nog wel niet leuk kunnen vinden. Maar, nuff said. ;)

vectum
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 aug 2004 21:29

vectum 27 okt 2004 21:04

Quoten: Origineel geplaatst door Eholsteijn op 15 Oktober 2004


 
Hallo allemaal,
Na een tijdje meelezen heb ik me ook maar hier aangemeld als member. Mijn naam is Edwin en ik ben 26 jaar oud. Ben eigenlijk pas net begonnen met racefietsen. Ik fietse eigenlijk al best veel op mijn mountainbike, (woon-werk) maar ben toch wel een beetje meer gaan fietsen in m'n vrije tijd.
Vandaar dat ik een tijdje terug maar de stap heb genomen en een racefiets heb aangeschaft. Het is een TREK 1400 model 2005 geworden. Ben tot nu toe erg tevreden over deze fiets. Niet dat ik er al zoveel op heb gereden. Ongeveer 250 km pas in de 3 weken dat ik hem heb.
Ik lees met veel plezier de posts op dit forum. En hoop hier een hoop dingen te leren m.b.t. het fietsen en de racefiets.
Groeten, Edwin
Oh ja. dit is mijn fiets: http://home.kabelfoon.nl/~holst/DSC03621.JPG
 


Hallo allemaal!
Mijn naam is Rémon Kroes , ik ben 16 Jaar oud, ik kom uit Epe , een klein plaatsje in Gelderland , vlakbij Apeldoorn.. , ik heb nu sinds een weekje een oude peugeot racefiets , totdat ik m'n nieuwe krijg, ben er nog niet uit welke het word , en het duurt waarschijnlijk ook nog even... Ik mountainbike nu al iets van 3 jaar , en heb er erg veel plezier in , ik fiets op een wat oudere Raleigh MTB , maar hij fietst nog wel fantastisch!
Ik vindt het een leuk en vooral vriendelijk forum,  waar leuke discussies plaatsvinden!
Groeten,
Rémon

maarten
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 aug 2004 12:09

maarten 27 okt 2004 22:11


Rémon schijft: ik fiets op een wat oudere Raleigh MTB , maar hij fietst nog wel fantastisch!

Hey wat zie ik nu nog een Raleigh fietser!!! Ik ook ik ook... mijn mtb fietst ook fantastisch
gr maarten<br>
<br>
Gaan we nog fietsen?... ;-)

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 14 nov 2004 08:29

Wel,

na wat posts hier en daar is het wel zo netjes om iets over mezelf te vertellen.
Man, 49 jaar oud, getrouwd, woonachtig in Hellevoetsluis en sinds eind Juni 2004 werkzaam op de Maasvlakte waar ik iets doe met kwaliteit - veiligheid en milieu.
Nadat ik tot een jaar of 11 geleden dagelijks het fietspad tussen Hellevoetsluis en Spijkenisse onveilig gemaak heb op een single speed fiets moest ik voor m'n werk zo'n roze papiertje halen en kreeg ik een leasebak. Daarna dagelijks gemiddeld 2x 60 minuten naar de bumper van m'n voorganger zitten staren.
Daarom was, toen ik de mogelijkheid had om dichter bij huis te gaan werken , de keus heel snel gemaakt. Gewoon weer op de tweewieler.
Brede asfaltwegen dwars door Voorne naar de grote leegte van de Maasvlakte waar het altijd waait. Wat wil je nog meer ....
Ooit (1989) marathons gelopen en 2x aan de Ride for the Roses mee gedaan (1999 & 2000) maar dergelijke massale evenementen zijn niets voor mij.
Elke dag 38 km lang genieten van al wat landschap en weer me voorgschoteld is genoeg. Als het echt gaat kriebelen dan op zaterdag een rondje Voorne-Putten; Brienenoordbrug; Zierikzee of Oosterscheldedam - Zeelandbrug.
Fiets: Omdat pappa wat ouder geworden is nu eentje met versnellingen, een 58 cm Giant Peleton 7400 (triple) en sinds gisteren dus een 62 cm Aerts.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

chouchou
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 okt 2004 01:19

chouchou 15 nov 2004 13:06

Leuk dat hier weer gepost wordt, altijd leuk om te lezen wat mensen met hun fiets doen !
Sjoerd
what you get is what you see

cheryl
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2004 18:21

cheryl 18 nov 2004 18:41

Hoi,
Ik ben Cheryl, 18 jaar uit Limburg. Ik heb nog niet heel veel verstand van fietsen, ik weet grotendeels hoe ze in elkaar zitten maar weet maar van weinig onderdelen hoe ze heten. Ik kwam op dit forum om er wat meer over de leren, over de onderdelen enzo. Ik ben dol op fietsen en ik ga in de zomer op fietsvakantie naar Denemarken :D Dus zal echt wat meer over fietsen moeten leren voor die tijd, hahaha. Als jullie meer willen weten over mij dan hoor ik het wel.
Groetjes!          
Cheryl.

messenger
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2004 14:58

messenger 19 nov 2004 15:06

Laat ik mij bij deze ook even voorstellen.
Ik heet arjen ben 34 jaar en ben al een aantal jaar als fietskoerier werkzaam. Verder werk ik nog in een cafe voor de broodnodige afwisseling. Ik ben niet zo een groepsfietser maar fiets al vanaf t moment dat ik op een fiets kon zitten. Het leven zou een stuk ingewikkelder en minder leuk zijn als mijn handen niet met regelmaat het gekromde stuur kunnen vatten.
Verder heb ik nog een website over fietsen en fietskoerieren opgezet, waarbij het vooral gaat over de lol in fietsen en alle zaken die direct of indirect wat met fietskoerieren te maken hebben.
De site is te vinden op http://fietskoerier.web-log.nl/
groeten, arjen
fiets is iets met een f

cloud
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2004 16:15

cloud 19 nov 2004 17:03

Mijn naam is Dick, 43 jr.; de meeste kilometers leg ik af in de Duin en Bollenstreek tussen Zandvoort en Scheveningen en rondom De Kagerplassen.
Zomers volop op de racefiets, 's winters op de Mountainbike in Schoorl en rond de Amerongse berg en natuurlijk in Noordwijkerhout. Met mijn vrouw vele fietstochten gemaakt in Spanje, Frankrijk en het eiland Corsica. Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel km's ik maak per jaar. In het verleden heb ik wel tochten zoals Luik-Bastenaken-Luik gereden maar geef nu de voorkeur aan kortere ritten. Klimmen vind ik leuk hoewel ik het niet goed kan maar ja om te dalen moet je eerst naar boven en dalen.... dat gaat dus wel prima.
De laatste jaren is een Cannondale R600 mijn fiets geweest. Kneiterhard en erg stijf. Komend seizoen hoop ik vele km's te gaan maken op mijn "droom"fiets.
Het frame heb ik onlangs aangeschaft, een Trek OCLV 5200 van 120 carbon, custom painted. Naar alle waarschijnlijkheid komt daar de nieuwe Ultegra 10-V op, met Ultegra wielen. De rest weet ik nog niet maar de winter duurt nog lang.  Via dit forum wil ik dus graag kennisnemen van ervaringen van anderen met sturen,zadels etc.

Plaats reactie