Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 05 jan 2005 21:56

Hallo Forum leden ik heb hier al eerst een tijdje zitten rond te kijken maar nu werd het toch tijd om te gaan registeren
Ik zal me ff voorstellen
Rob ter Horst 18 jaarWoonplaats HengeloFiets Giant Hoop dit jaar toch wat meer KM te maken als vorig jaar (1000)

gerardridley
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2004 19:24

gerardridley 05 jan 2005 22:30

Quoten: Origineel geplaatst door silentbughunter op 05 Januari 2005


Hallo Forum leden ik heb hier al eerst een tijdje zitten rond te kijken maar nu werd het toch tijd om te gaan registeren
Ik zal me ff voorstellen
Rob ter Horst 18 jaarWoonplaats HengeloFiets Giant Hoop dit jaar toch wat meer KM te maken als vorig jaar (1000)

Welkom Rob, ga de 29e mei mee heb je in ieder geval een 100(?) km te pakken en nog een gezellige dag ook!
postamble();
Ridley Rides Up!

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 05 jan 2005 22:40

Quoten: Origineel geplaatst door silentbughunter op 05 Januari 2005


Hallo Forum leden ik heb hier al eerst een tijdje zitten rond te kijken maar nu werd het toch tijd om te gaan registeren
Ik zal me ff voorstellen
Rob ter Horst 18 jaarWoonplaats HengeloFiets Giant Hoop dit jaar toch wat meer KM te maken als vorig jaar (1000)


Rob; Hengelo, dat is een mooie stad, tenminste als je in overijssel bedoelt. Wellicht kom je me weleens tegen met training. Woon daar namelijk ook.
Ook een mooi merk fiets ! Ik rijdt zelf als wedstrijfiets op een earo.
Rijdt je bij een tourclub (toevallig OWC, dat is mijn wedstrijdteam) en kom je weleens op de baan in Oldenzaal op Dinsdags en Donderdags?
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

will3m
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 aug 2004 17:29

will3m 06 jan 2005 18:23

hoi allemaal,
zo nu en dan komt hier ook een post van mij voorbij, daarom zal ik me ook nog even voorstellen..
ik ben willem 21 jaar, woon op dit moment voor stage in stadskanaal, kom eigenlijk uit winterswijk (daar fiets ik ook meestal) en ga vanaf eind januari in enschede op wonen..
normaal schaats en mtb ik in de winter (heb een giant terrago disc mtb)
en in de zomer doe ik triathlon en skeeleren, deze zomer ga ik een nieuwe racefiets kopen, vorig jaar begonnen met fietsen op een oud bakkie van mn vader.. Maar dit jaar moet het echt gaan gebeuren dus hard aan het sparen voor een eigen nieuwe fiets waar ik veel km op af wil leggen!
gegroet!
 

rujano
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 dec 2004 20:23

rujano 06 jan 2005 21:03

na een maand in de anonimiteit geleefd te hebben, blijft ik voortleven in de anonimiteit.
Ik ben Rujano (=schuilnaam, sorry vorm van privacy), ik ben 23 jaar en kom uit Zuid-Holland. Ik ben dus net als vele van jullie verzot geraakt aan het wielrennen. ieder geval sinds een maand, toen heb ik mijn racefiets gekocht. daarvoor fietste ik wel eens een rondje, en heb vorig jaar van februari tot en met juni naar mijn stage gefietsts, elke dag een afstand van 35 km. Heb afgelopen november een inspanningstest gedaan, hier kwamen zulke geweldige resultaten uit, dat ik dacht hier moet ik wat meer aan doen. Mijn kuiten en bovenbenen werden geprezen door de sportarts, en de conditie ook zeer zeker. alleen het bovenlichaam moest ik nog wat aan werken, dus ben begonnen met fitnessen, vooral aan het bovenlichaam.
nu denken jullie: "Bij die Rujano is alles koek en ei". Nou, nee hoor, die Rujano heeft namelijk een minpunt, zijn knieën hebben namelijk wat problemen. De knieschijf schijnt niet goed over de knie te glijden, hier heb tijden last van gehad. Ben toen op advies van de dokter altijd op souplesse te gaan fietsen en heb oefeningen gedaan. Maar deze klacht bleef, werd niet erger, maar toch vond ik dat er iets aan gedaan moest worden. Heb nu de hulp van een sportfysiotherapeut ingeroepen. En het gaat steeds beter en beter. En de bovenbenen worden ook nog eens sterker en sterker. Ik hoop dat ik vanaf februari (wanneer ik weer ga stagelopen, zelfde afstand als andere stage, het is ook hetzelfde bedrijf, dus logisch) weer ken gaan fietsen, met herstelde knieën en een nieuwe portie motivatie. Hoop ik komende zomer in supervorm te zijn, dan ga ik wat wedstrijden rijden. en mijn conclusies trekken over mijn verdere verloop als wielrenner, ga ik voor de top (amateur-A of nog hoger) of ga ik lekker recreatief fietsen bij de club en af en toe een flinke toch in de alpen fietsen.
Dan zullen jullie je afvragen, Rujano, hoe komt ie daar op? Nou, Jose Rujano is mijn grootste held, dit is klein klimmertje uit Venezuela, op dit moment 22 jaar en dus wielrenner. heeft al een aantal wedstrijdjes gewonnen, vooral de klimetappes in verschillende rondes. dit gaat een grote worden, misschien wel in de voetsporen van een ander zuid-amerikaanse berggeit, namelijk Herrera.
komende week begint zijn nieuwe seizoen met de "Vuelta al tachira". Daarna komt ie misschien naar europa met zijn ploeg Colombia-Selle Italia.

zever
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 11 jan 2005 16:50

zever 11 jan 2005 19:06

Hallo, ik ben 21jaar en kom uit België, ben al jarenlang geinteresseerd in wielrennen en sinds vorige week ben ik opnieuw toertjes gaan rijden met mijn koersfiets.

De bedoeling is om dat vanaf nu weer vaker te gaan doen!
z4ever

moser
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 jan 2005 18:47

moser 11 jan 2005 19:21

Wordt binnen 2 weken 40 jaar. Mijn naam is Bob (schuilnaam).
Heb jaren geleden veel gefietst. Na jaren van inactiviteit ben ik vorig jaar terug begonnen met fietsen. Na een maand had ik de microbe weer te pakken : vorig jaar rond de 9800 km bij elkaar gefietst.
Tijdens de week op tacx en in weekend met groepje wielertoeristen de baan op!
Campa rides better !

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 13 jan 2005 00:27

Nou ik zit hier ook nog niet zolang, naam is Cees leeftijd is 40
Ben bloemenkweker, veel kwekers rijden op de fiets heb ik gemerkt. Je kan niet altijd tijd vrij maken voor groeps sporten en fietsen kan je zelf invullen.
Ik fiets trouwens pas sinds okt 2003. Eerste winter alleen op de MTB en vorige zomer voor het eerst een paar keer op de weg. Allebei mijn fietsen waren instap modellen . De MTB heb ik nu helemaal geupgrade naar XTR met schijven.
Ben nu bezig met mijn wegfiets, zoek dus wat anders. Want ik ben toch wel verslaafd geraakt aan sporten. Fietsen, schaatsen, hardlopen noem maar op. En dat tewijl ik 2 jaar geleden echt nooit wat deed.

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 13 jan 2005 16:31

Ik ben Ron (35) uit landgraaf fiets ongeveer 11000km per jaar soms wat meer soms wat minder. Ik verander regelmatig van fiets, uit de hand gelopen hobby zullen we maar zeggen. Ik ga jaarlijks in Italië op fietsvakantie. Mijn huidige fiets is een Giant tcr comp. met chorus afmontage. Ik ben partime huisvader en werk als senior service medewerker Ti op een helpdesk. Mijn verder hobbies zijn voetbal (kijken) en mijn vrouw ha ha.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

tetraktys
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2004 02:43

tetraktys 14 jan 2005 00:29

Ik ben Joost, op het moment 18 jaar en zo'n anderhalf jaar geleden op een vakantie verslingerd geraakt aan fietsen. De eerste zomer op vakantie aan de Tarn op de hybride van mn vader een aantal kilometers weggetrapt, waarbij afzien bergop mijn favoriete onderdeel was. (later bleek dat wat ik toen bergop vond niks voorstelde). Voor mn verjaardag toen een 2e hands racefiets gekregen.

Deze:


Een Batavus A'Light waar ik nu ook al behoorlijk wat kilometers mee heb versleten (en daarmee ook de fiets).

Grootste wapenfeit stamt uit de vakantie van vorig jaar nabij het plaatsje St. Marie de Campan. u misschien welbekend als het plaatsje waar je kunt kiezen tussen het beklimmen van de Aspin (linksaf) en de Tourmalet (rechtsaf). Ik heb ooit met mijn overmoedige hoofd ervoor gekozen de tourmalet te bestormen. Gelukkig was er een Franse mevrouw zo vriendelijk net van de Aspin te komen en direct voor me te gaan fietsen waarop ik besloot lekker in haar wiel te hangen tot 6 kilometer voor de top waarna ik haar op sleeptouw heb genomen.

Ik fiets niet in competitie- of groepsverband, gewoon omdat ik dat (nog) niet aandurf.

chouchou
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 okt 2004 01:19

chouchou 14 jan 2005 12:15

Welkom ! Cool dat dit draadje door alle nieuwe leden zo goed wordt opgepakt en mooi weer een foto erbij (post hem ook even bij "foto van je fiets" !

@Tetraktys : Ik fietste vroeger ook eerst slechts alleen, en toen ben ik ooit via via bij een studenten wielervereniging terecht gekomen, en ik alleen maar zeggen dat het me erg veel plezier heeft gedaan. Het gezamelijk trainen was veel leuker dan eenzaam de kilometers afleggen. Verder werd ik er snel beter en sneller van. Was echt super leuk !
what you get is what you see

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 14 jan 2005 18:12

Quote: Origineel geplaatst door ChouChou op 14 Januari 2005
@Tetraktys : Ik fietste vroeger ook eerst slechts alleen, en toen ben ik ooit via via bij een studenten wielervereniging terecht gekomen, en ik alleen maar zeggen dat het me erg veel plezier heeft gedaan. Het gezamelijk trainen was veel leuker dan eenzaam de kilometers afleggen. Verder werd ik er snel beter en sneller van. Was echt super leuk !

Ik fiets ook heel vaak (af en toe met zijn tweeën) alleen, maar als ik dit zo lees kijk ik toch wel uit om begin maart bij de fietsvereniging mee te gaan doen (moet me alleen nog inschrijven). Het is voor mij de bedoeling dat ik nu drie keer per week train, om in maart wat conditie te hebben, als het met school uitkomt en dat als ik bij de club ga fietsen een van die dagen daarmee vervang. Echt erg vind ik het niet om alleen te rijden, kan je gewoon lekker je eigen tempo rijden maar het is soms toch wel eenzaam als je door de lege polders en wegen fietst.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Plaats reactie