Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39541
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 apr 2007 18:05

Pfft, weer een echte fietsverslaafde erbij!!
Welkom.
Less is bore

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 25 apr 2007 18:10

wij heten u welkom, inderdaad weer een echte fietsfanaat

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 06 mei 2007 16:24


 
Hallo Allemaal, ik zal mij ook even voorstellen.
Ik ben Marijn Delhez, 18 jaar. Van kleins af aan interesseer ik mij, dankzij mijn vader, heel erg in de wielersport. Ik had echter tot mijn 17 geen racefiets en ik deed fanatiek aan atletiek. Naast het fietsen zelf ben ik enorm gepassioneerd liefhebber van alle aspecten in de wielersport. Ik fiets zelf ongeveer 6000/7000 km per jaar en ik hou vooral van klimmen. Ik ben zeer geinteresseerd in Materiaal en ik onderhoud mijn eigen fiets zeer goed. Het is een zwart met zilveren gazelle catena. Afgemonteerd met o.a Ultegra/Easton Vista. Ik vind het wel de mooiste gazelle die ik tot nu toe gezien heb, mede omdat alles qua kleurstelling e.d. zeer goed op elkaar is afgestemd. Mocht mijn budget het toelaten, dan kocht is een mooie Bianchi of een Pinarello o.i.d. Ik rijd geen wedstrijden voorlopig, aangezien ik maar ongeveer 2 keer per week kan fietsen. Ik woon op kamers in Amsterdam omdat ik daar Sport, Management en Ondernemen studeer aan de HvA.


Anima Sana In Corpore Sano

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 06 mei 2007 18:08

nou, ookmaar even dan:

mijn naam is theo. een 20 jarige student in groningen waar ik al mijn hele leven woon.

mijn fiets hobby is begonnen met spinnen bij de fitnessclub. toen ik na een tijdje doorkreeg dat de enige rede dat ik naar de club ging was om te spinnen, besloot ik een fiets aan te schaffen. dat is nu dik een jaar (bijna 2 denk ik zo) geleden, en ik fiets nu 4-5 dagen in de week.

in september heb ik mijn tassen gepakt en ben ik gaan reizen. ben de halve wereld rond geweest na mijn start in moskou. oa. mogolie china hongkong thailand australie en nieuw-zeeland aangedaan. fantastische 8 maanden gehad maar ook wel weer blij het zwervers bestaan achter me te laten en weer terug te zijn in ons landje.

tijdens zon reis fiets je natuurlijk wel eens (nieuw-zeeland! moet je gefietst hebben!!!!) maar trainen komt er helemaal niet van.

nu 2 maanden thuis en weer lekker aan het trainen. fiets weer 4-5 keer in de week en de reis-kilotjes zijn er weer af.

ik zit er over te denken om straks als het nieuwe studie/school jaar begint me eens aan te melden bij een wieler vereniging. lijkt me leuk om competitie te gaan fietsen.

nou, tot zover theo!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

gillio
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 20 okt 2006 13:18

gillio 19 mei 2007 13:45

Leuk Topic!
Ik ben Gideon, ik woon in Kapelle in Zeeland. Ik ben 28 en heb een lieve vrouw. Verder ben ik fan van mijn twee sheltie honden. We wandelen graag (met de honden) en gaan daarom ook altijd naar de bergen op vakantie. In het dagelijks leven verkoop ik auto´s en in mijn vrije tijd klus ik aan mijn huis of stap ik op de fiets.
Mijn eerste fiets was een Raleigh fiets met tien versnellingen, hier heb ik tot een maand geleden op gefietst en ben inmiddels in het bezit van een Bulls fiets met Shimano 105 en Mavic cpx 33 velgen. Dit bevalt prima.
Ik fiets per jaar ongeveer 4000 km. Dit jaar willen we naar Luxemburg op vakantie en de fiets gaat mee om voor het eerst in mijn leven te gaan klimmen. (zal niet meevallen met 90 kg)
Verder zou ik graag nog een keer samen met mijn broer van Delft (woont mijn broer) naar Groningen fietsen op 1 dag dit is denk ik +/- 250 km.
Groeten, GD

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 19 mei 2007 17:17

Quoten: Origineel geplaatst door gillio op 19 Mei 2007


Leuk Topic!
Ik ben Gideon, ik woon in Kapelle in Zeeland. Ik ben 28 en heb een lieve vrouw. Verder ben ik fan van mijn twee sheltie honden. We wandelen graag (met de honden) en gaan daarom ook altijd naar de bergen op vakantie. In het dagelijks leven verkoop ik auto´s en in mijn vrije tijd klus ik aan mijn huis of stap ik op de fiets.
Mijn eerste fiets was een Raleigh fiets met tien versnellingen, hier heb ik tot een maand geleden op gefietst en ben inmiddels in het bezit van een Bulls fiets met Shimano 105 en Mavic cpx 33 velgen. Dit bevalt prima.
Ik fiets per jaar ongeveer 4000 km. Dit jaar willen we naar Luxemburg op vakantie en de fiets gaat mee om voor het eerst in mijn leven te gaan klimmen. (zal niet meevallen met 90 kg)
Verder zou ik graag nog een keer samen met mijn broer van Delft (woont mijn broer) naar Groningen fietsen op 1 dag dit is denk ik +/- 250 km.
Groeten, GD

dan kom ik je miss wel eens tegen,   woon er namelijk ook, alleen geen idee wie

pim3
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 06 mei 2007 21:26

pim3 19 mei 2007 17:58

Dan kan ik ook niet achter blijven
Ik ben Pim, 14 jaar, woon in Baarlo (omgeving Venlo). Rijd rond op een trek 1400 in de kleuren van het USPS team. Fiets nu zo'n 1,5 jaar. Hoeveel ik precies per jaar rijd weet ik niet.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team

gillio
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 20 okt 2006 13:18

gillio 19 mei 2007 18:17

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 19 Mei 2007


Quoten: Origineel geplaatst door gillio op 19 Mei 2007


Leuk Topic!
Ik ben Gideon, ik woon in Kapelle in Zeeland. Ik ben 28 en heb een lieve vrouw. Verder ben ik fan van mijn twee sheltie honden. We wandelen graag (met de honden) en gaan daarom ook altijd naar de bergen op vakantie. In het dagelijks leven verkoop ik auto´s en in mijn vrije tijd klus ik aan mijn huis of stap ik op de fiets.
Mijn eerste fiets was een Raleigh fiets met tien versnellingen, hier heb ik tot een maand geleden op gefietst en ben inmiddels in het bezit van een Bulls fiets met Shimano 105 en Mavic cpx 33 velgen. Dit bevalt prima.
Ik fiets per jaar ongeveer 4000 km. Dit jaar willen we naar Luxemburg op vakantie en de fiets gaat mee om voor het eerst in mijn leven te gaan klimmen. (zal niet meevallen met 90 kg)
Verder zou ik graag nog een keer samen met mijn broer van Delft (woont mijn broer) naar Groningen fietsen op 1 dag dit is denk ik +/- 250 km.
Groeten, GD

dan kom ik je miss wel eens tegen,   woon er namelijk ook, alleen geen idee wie


Lache, ik fiets niet bij een club of zo maar altijd alleen dus ik denk niet dat je me een keer gezien hebt. Heel af en toe fiets ik met m´n zwager. Ik woon in de Oude Bosstraat, op hoekje met de J.A. Molstraat.
Ik heb een zilver/witte Bulls 105 en zelf heb ik meestal zwarte broek en blauw/zwart shirt aan.
(net ff op je site gekeken, ik denk dat je me wel een keer achterop rijdt )

jinka
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2007 21:12

jinka 20 mei 2007 21:32

Hoi! Ik zal me ook eventjes voorstellen: Ik ben Linda, 27, uit Zwijndrecht en kan net zonder zijwieltjes fietsen :)
Ik geef les in RPM (spinning) en na een weekendje lenen van een racefiets ben ik verkocht. Inmiddels heb ik mn eigen bike, maar zoek nog iemand in de omgeving om af en toe een rondje mee te kunnen gaan rijden.

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 20 mei 2007 22:47

Quoten: Origineel geplaatst door Jinka op 20 Mei 2007


Hoi! Ik zal me ook eventjes voorstellen: Ik ben Linda, 27, uit Zwijndrecht en kan net zonder zijwieltjes fietsen :)
Ik geef les in RPM (spinning) en na een weekendje lenen van een racefiets ben ik verkocht. Inmiddels heb ik mn eigen bike, maar zoek nog iemand in de omgeving om af en toe een rondje mee te kunnen gaan rijden.


Hoi, welkom hier! en sterkte gewenst met je fiets-verslaving.
Op welke fiets rij je?
Groeten Remon@

jinka
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2007 21:12

jinka 22 mei 2007 00:31

Dank je wel!
Ik rijd op een oudje. Hij schakelt nog op de stang. Er staat MBK Course op, maar moet eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb. Heb de wielen recht laten trekken en klikkers erop gezet. Ik denk eerst maar een jaartje proberen voor ik een goede koop. Dan weet ik ook beter wat ik wil denk ik. Ik heb hem pas net en heb hem onlangs ingesteld. Hoop van het weekend mn eerste kilometers te gaan maken op deze bike. Ben alleen bang dat ik dat schakelen op de stang waardeloos ga vinden, omdat ik net bij de remmen gewent was...maar goed, ff aankijken maar.

karel77
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2007 20:10

karel77 31 mei 2007 21:38

Leuke topic! Wat een verschillende mensen,  racers, toerers, kilometervreters, mooi weer rijders...
Mijn naam is Karel, 29, en ik woon in de buurt van Utrecht. Op een 13 jaar oude Trek MTB op slicks rij ik ong. een paar 1000 km per jaar (wisselend), vooral voor mn conditie. Naast het fietsen ben ik nl. een fanatieke sportschool ganger. Door een schouderblessure waardoor ik niet meer aan de gewichten kon, ben ik de fiets weer vaker uit de schuur gaan halen en met steeds meer plezier. De blessure is voorbij,maar ik ben blijven fietsen: 2 a 3 x per week een paar uur in de buurt.
Ik sta op het punt een nieuwe fiets te kopen, want het ouwe beestje is toch wel aan vervanging toe. Met nieuw materiaal moeten die km's nog fijner worden. Alleen weet ik nog niet of ik voor een fitness of een racefiets moet gaan, en omdat ik nogal groot en zwaar ben (1,92m en 100 kg) wil ik wel iets dat stevig genoeg is. Er moeten namelijk nog een boel mooie km's gemaakt worden. Tot op de weg of op het forum!

Plaats reactie