Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

helesnellejelle
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 jan 2008 19:49

helesnellejelle 21 jan 2008 20:00

Hallo, dit is mijn eerste bericht. Ik ben Jelle en fiets wedstrijden in catagorie 4. ik rij nu op een Bianchi, maar dat gaat een Cervelo worden.

marco39
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 19 jan 2008 16:21

marco39 21 jan 2008 20:16

hallo, ook maar even voorstellen, ik ben Marco, 39 en sinds m'n 19de gek op fietsen , veel aan sport gedaan in m'n leven, echter na al die jaren en allerlei takken van sport is het fietsen overgebleven als hobby en passie. Heb de marmotte en dolomietenmarathon, en Otztaler vaker gereden, voornamelijk in combinatie met vakanties geboekt bij cycletours en enroute. Wens iedereen veilig fietsplezier toe!

appiehappie
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:01

appiehappie 29 jan 2008 11:10

Ik zal me ook even voorstellen,

Ik ben Arthur, bijna 33, zit midden in een scheiding en had net voor die tijd besloten weer te gaan mountainbiken. Dus blijkbaar goeie timing.
Ik heb dit 10 jaar niet gedaan dus zal wel ff weer draad oppakken zijn.

Ik heb ook 2 kids van 5 en 3 (jongen en meisje). Ben werkzaam op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten.

Mijn fiets is in bestelling en wordt een sensa sella (special deal).
link

Ben trouwens ook op zoek naar een fietsmaatje in zwolle!

hamebe
Forum-lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 27 aug 2004 13:47

hamebe 30 jan 2008 22:02

Is al even 'lid' en op onregelmatige tijden actief op dit forum maar dus nog niet voorgesteld. Nu dan:
Bert Jan ('72). Testpsycholoog van beroep. Vroeger gefietst bij de junioren en even bij de amateurs. Na de studie het koersen weer opgepakt en sinds 5 jaar weer goed voor enkele criteriums (amateurs B), een cyclo (Marmotte, Dolomiti) en zo'n 5/6000 km per jaar. 's winters actief op het velodrome amsterdam en sinds deze winter ook op de crossfiets. Rijdt, vanwege gebrek aan echt talent, vooral met de olympische gedachte (meedoen is...)
Bezoekt het forum vooral om technische vragen c.q. dilemma's voor te leggen en om andere posts te lezen.
Hardware:
MTB: Trek 5500 / XT
Baan: Terry Dolan / Miche Pista
Cross: Massini / Centaur
Weg: Scott 'jeandelatour' Team Issue / Record (wordt deze maand een Tommasini Velocista)

wouterp
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 mar 2006 18:14

wouterp 05 feb 2008 16:49

Ik zal me toch ook nog maar eens voorstellen, ik lees al een tijdje mee op het forum en af en toe plaats ik ook wel eens een berichtje, dus bij deze.

Mijn naam is Wouter Pluijms, vandaar dus ook mijn weinig originele nickname. Ik ben 26 jaar en het wielrennen is voor mij een van mijn hobbies. Ik heb ook echt geen idee hoeveel km ik per jaar fiets, interesseert me ook niet echt moet ik zeggen. naast het wielrennen zit ik ook af en toe op de mtb, maar dat komt er de laatste tijd eigenlijk nauwelijks van.

Ik woon nu in maastricht, na in Nijmegen geneeskunde te hebben gestudeerd. Ik werk in het AzM als anesthesioloog i.o. Qua fietsomgevingen heb ik dus de 2 mooiste plaatsen van het alnd al gehad!!

Ik fiets nu nog rond op een oude racefiets, maar ben van plan dit jaar een nieuwe te gaan kopen, maar ja..... er zijn zoveel mooie fietsjes te koop!!

sanderb9
Forum-lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 feb 2008 21:14

sanderb9 14 feb 2008 21:42

Hallo,


Ik ben Sander, 31 jaar, 73kg licht, 1.83 hoog, Hfmax 201, Hfrust 38, omslagpunt weet ik niet (zal wel zo'n 175 zijn.)

Ik heb al 6 jaar een eigen zaak in Arnhem en heb daarom gemiddeld zo'n 3 keer in de week tijd om te trainen.

Op mijn 25ste stopte ik met roken en op mijn 26ste kocht ik enthousiast gemaakt door anderen een racefiets: Giant TCR (compact frame/ sloping maatje M, 50) alu frame, carbon voorvork en zadelpen en met shimano 105 afgemonteerd (52/39, 25/12 9-speed,) Mavic Open Pro 32sp. wielen.

2 jaar lang fanatiek gefietst en meegedaan aan Vael Ouwe 150km, Hel van Wageningen 150km, Mergelland route diverse keren gereden en nog wat andere routes in Limburg en Ardennen. Klimmen (voor zover je dat mag noemen) lag mij aardig. Altijd voluit naar boven (bultje kon toch niet lang duren) en dan herstellen tijdens afdalen.
Mijn zwakte zat hem in routes langer dan 150km. Dat zal waarschijnlijk met bovenstaande te maken hebben: krachten verdelen en meer D1 trainingen/niet altijd maar boven die 30.

Na die 2 jaar ben ik gaan hardlopen en heb het fietsen daarom wat laten varen. Hardlopen ging ook meteen best lekker. Waarschijnlijk door het duurvermogen dat ik met fietsen had opgebouwd. Ik deed mee aan de Bridge to Bridge loop 16.1km in 1.13, de Posbankloop 15km in 1.09, de Zevenheuvelenloop 15km in 1.07 en de Halve Marathon Duiven 21.1km in 1.37. Daarnaast nog wat 5 en 10 km's.

2 jaar geleden ging het mis: Ik ging op voor mijn motorrijbewijs en er was geen plaats meer voor sport.
Alle vrije tijd ging in het rijden van motorritjes (erg leuk.)
Als klap op de vuurpijl ging ik zelfs weer roken (ben inmiddels al weer gestopt na 1.5 jaar pas )

Afgelopen zomer heb ik de fiets weer gepakt (sinds juni 2500km) en van de winter het hardlopen.
Sinds januari geen hardlopen meer en heb nu inmiddels weer zo'n 400km in de beentjes dit jaar. (Wat valt fietsen trouwens weer zwaar als je een tijdje gestopt bent en bent gaan lopen, maar goed...)

Deze zomer wil ik naar de Franse Alpen om te kijken of de Marmotte voor mij haalbaar is.

Alle wijsheid hierover haal ik deels uit het boekje 'Het complete trainingshandboek voor de wielrenner' van Paul van den Bosch en hoop ik deels van dit forum te halen.
Mijn trainingen-blog: Bikeplanner: Sander

kikkertje
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 feb 2008 20:51

kikkertje 18 feb 2008 21:23

Hallo,

Al een poosje las ik mee op het forum en nu lid geworden. 'K zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Marijn, 20 jaar. Nog studerend, voor tandarts.

Anderhalf jaar terug de eerste racefiets gekocht. Toen ben ik het heel erg leuk gaan vinden. Daarna een MTB (Santos SCC03 carbon) gekocht. Nu ook met een nieuw project voor de racefiets (Koga FullProTeam) bezig. Als het goed is, is die over 2/3 weken klaar.

Hopelijk weten jullie een beetje wie ik ben,
Marijn
\'Pijn is een keuze!!\'

bianchi_1885
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 mar 2008 22:46

bianchi_1885 06 mar 2008 14:20

ook maar ff voorstellen
ben 42 jr jong en fiets ongeveer 4 keer pw soms meer als ik het niet te druk heb met werk
meest op de racefiets en in de winter mtb
vanaf vlgd week ook te vinden op een tandem trek t 1000 met mn vrouw ,op zondag en vakanties.
veel gesport tot mn 22e .daarna alleen maar werken huisj boompje beestje je ken het wel .
nu 3e seizoen lekker fietsen zo veel als mogelijk is
toch wel een beetje endorfine adraline junk
groetjes Tom

njm
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 mar 2008 13:35

njm 09 mar 2008 13:54

Hallo,
Ik zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Nico en ben 56 jaar oud. En ben een tijdje geleden aan het fietsen geslagen. Ik vind het hartstikke leuk om te doen, en ik rijd rond op een geleende fiets. Ben nu bezig met een nieuwe fiets kopen.

Groetjes Nico

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 11 mar 2008 13:38

Hallo allemaal.
Ik zal me even voorstellen.Ik ben Sjef Janssen,60 jaar oud.Ik ben op mijn dertigste met voetballen gestopt omdat ik fietsen leuker vond.Ik heb in deze periode al meerdere fietsen gehad en heb nu pas een Bianchi 928 besteld.Gezien mijn leeftijd zal dit misschien wel de laatste zijn.Maar ik hoop nog jaren door te kunnen gaan. Het is toch zo'n geweldig mooie sport.

Groetjes Sjef.
Iedereen veel fietsplezier voor dit seizoen.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 15 mar 2008 15:47

Hoi iedereen,
ik ben Theo en kom uit de kop van Noord Holland.
Ik ben 39 jaar, 1,82 lang en 85 kg zwaar.
Ik ben nu zo'n 4 jaar besmet met het actieve fietsvirus.
Eerst op een cross-hybride en sinds een week of vier op een racefiets.
Ik gebruik mijn fiets voor woon- werkverkeer en voor recreatieve tochtjes in het weekend.
Mijn doel is om in de weekenden tochten te kunnen maken van 100 km en meer.
De langste tocht is nu nog maar 83 km.
Wonderwel op een windstille dag, wat hier in de kop uniek is want het waait hier altijd.
Ik ben ook een liefhebber van de diverse soorten van de racewielersport.
Hiermee bedoel ik op de weg, op de baan en in het veld.
Ik zit dus 's zomers en 's winters veel voor de tv en in januari tenminste één dag in Ahoy voor de zesdaagse.
Ik wens hier iedereen vel mooie en droge fietskilometers toe.
Groeten Theo.

jelle_nijdam
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mar 2008 14:36

jelle_nijdam 18 mar 2008 14:44

Hallo,
ik kijk al een tijdje rond op het forum en heb me nu ook maar eens aan gemeld.
ik ben Tjarko en kom uit Groningen. ik fiets nu op een oude stevens san remo maar wil dit jaar een nieuwe kopen.
ik studeer in de stad en fiets nu bijna 3 jaar. ik ben bijna 23 jaar oud.
ik ga dit jaar voor het eerst naar de alpen om te fietsen.
ik wens iedereen dan ook maar veel mooie kilometers!

gr, tjarko

Plaats reactie