Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

stenano
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 aug 2010 01:55

stenano 29 aug 2010 03:04

hallo, ik noem tibo kom uit west-vlaanderen en ik boks.
maar elke dag rij ik wel om en bij de 60 km met mijn colnago, dus zou ik willen gaan koersen, ik ben 15 jaar en fiets veel rond de streek van de kemmel(berg)
thibault

r.v.
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 aug 2010 14:51

r.v. 29 aug 2010 14:56

Hoi,

Ik ben Rob (25 jaar), na jaren te hebben getwijfeld over wel of niet te gaan fietsen heb ik nu besloten om een racefiets te gaan kopen en vanaf volgend seizoen met een lokale toerclub mee te gaan rijden.

Op dit moment ben ik nog bezig met het uitzoeken van de racefiets, daarvoor heb ik al aardig wat gelezen op dit forum. Maar ik zou ook graag jullie om advies willen vragen, maar dat zal ik in het daarvoor bestemde gedeelte van het forum doen.
Cannondale CAAD 105 Compact

aimicecube
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2010 14:35

aimicecube 04 sep 2010 23:25

Mijn naam is Herbert
Woonachtig in Wijchen
Ben 30 jaar en rijd op een Xtrail Save 3.0 (MTB)

lisa
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2010 12:42

lisa 16 sep 2010 17:23

Hallo,

Ik ben Lisa, 24 jaar, en woon in Twente. Ik heb pas geleden een (kleine) racefiets gekocht (frame 44cm), en heb inmiddels 180 km gefietst. Hartstikke leuk! De fiets is trouwens een groene Gazelle Vuelta, met voorblad 50-39. Ik zal een foto plaatsen in het fototopic :)

Groetjes!

catscanner
Forum-lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 23 sep 2010 22:14
Locatie: 's Hertogenbosch
Contact

catscanner 23 sep 2010 22:42

Ik ben Jordy, 20 jaar, en woon in het prachtige 's Hertogenbosch. Ongeveer een jaar een half jaar geleden heb ik het fietsen weer 'ontdekt'.

Ik rijd op een Raleigh mountainbike en Deora XT groep. Gemiddeld rijd ik twee keer per week 20 tot 30 kilometer per keer. Enkele keren zijn er uitschieters met 200 tot 300 kilometer per uur. Ik fiets zowel over de weg als offroad(vooral op de Vughterheide en Loonse en Drunense duinen).

En owja, een fotootje van minder dan 50 kb moet ik nog geven zoeken.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 23 sep 2010 23:02

[quote="catscanner"]Ik ben Jordy, 20 jaar, en woon in het prachtige 's Hertogenbosch. Ongeveer een jaar een half jaar geleden heb ik het fietsen weer 'ontdekt'.

Ik rijd op een Raleigh mountainbike en Deora XT groep. Gemiddeld rijd ik twee keer per week 20 tot 30 kilometer per keer. Enkele keren zijn er uitschieters met 200 tot 300 kilometer per uur. Ik fiets zowel over de weg als offroad(vooral op de Vughterheide en Loonse en Drunense duinen).

En owja, een fotootje van minder dan 50 kb moet ik nog geven zoeken. [/quote]

lijkt mij heel hard die 200 tot 300 kilometer per uur
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

catscanner
Forum-lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 23 sep 2010 22:14
Locatie: 's Hertogenbosch
Contact

catscanner 23 sep 2010 23:30

[quote="thomwittendorp"][quote="catscanner"]Ik ben Jordy, 20 jaar, en woon in het prachtige 's Hertogenbosch. Ongeveer een jaar een half jaar geleden heb ik het fietsen weer 'ontdekt'.

Ik rijd op een Raleigh mountainbike en Deora XT groep. Gemiddeld rijd ik twee keer per week 20 tot 30 kilometer per keer. Enkele keren zijn er uitschieters met 200 tot 300 kilometer per uur. Ik fiets zowel over de weg als offroad(vooral op de Vughterheide en Loonse en Drunense duinen).

En owja, een fotootje van minder dan 50 kb moet ik nog geven zoeken. [/quote]

lijkt mij heel hard die 200 tot 300 kilometer per uur [/quote]

Haha, had dus even misgetypt. Ik bedoelde dus per week, wat minder dus. Ter info: dat is dus nog geen 2 kilometer per uur.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

aeolos
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 sep 2010 21:06

aeolos 24 sep 2010 22:55

M'n eerste post hier...

Ruim drie weken geleden naar de VS vertrokken voor een stage van drie maanden, en om daar wat transport te hebben een racefiets gekocht. Netjes laten opmeten bij een fietsenmaker aangeraden door de locale wielerclub, en het lijkt er op dat ik er een nieuwe hobby bij heb!

Owja, en de fiets: een Giant Defy 2 2011, nieuw model. Heerlijke fiets! Terrein is wel wennen hier, heuvelachtiger dan Limburg, en zeker niet te vergelijken met m'n thuis in Twente.


kees0251
Forum-lid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 28 aug 2010 14:53

kees0251 25 sep 2010 21:30

[quote="catscanner"]

En owja, een fotootje van minder dan 50 kb moet ik nog geven zoeken. [/quote]

Ieder digitaal fotootje is met een paar muisklikken te verkleinen tot elke gewenste grootte....
Cheap light strong, choose two

dimitrid
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 27 jul 2010 11:36

dimitrid 27 sep 2010 22:54

Hoi,
Ik las het forum al een hele tijd passief door. Uiteindelijk me dan toch maar aangemeld, en al goed geholpen.
Over mezelf: 28 jaar jong en de fietsmicrobe over gekregen van mijn schoonouders.
Ondertussen heeft mijn vriendin ook een racefiets gekocht en maken we samen ook wel wat tochtjes. Op dit moment rijd ik op een Cube Peloton, maar naar het volgende jaar toe ben ik toe aan iets nieuws. Wat het juist gaat worden, ik weet het nog niet.
Professioneel ben ik bezig in de verslavingssector en het fietsen maakt mijn hoofd leeg.
Nog vragen? Ask me ;-)

toerfietserftw
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 03 okt 2010 17:05

toerfietserftw 03 okt 2010 17:14

Allen,
ik volg dit forum al enkele jaren met veel belangstelling en heb niet heel belangstelling om een actieve 'forummer' te worden (die tijd ligt achter mij), maar voor het delen van leuke ervaringen en het verkrijgen van goede tips en adviezen, alsmede de mogelijkheid fietsen en/of onderdelen te kopen, ruilen of verkopen is het wel handig om geregistreerd te zijn.

Wat jullie over mij moeten/mogen weten: rijd nu een dikke twee jaar op een Bianchi Via Nirone, 105 afgemonteerd, maak elke week (april t/m september) 150 tot 300 kilometer in de wijde omtrek van Arnhem en heb op korte termijn geen bijzondere ambities voor toertochten e.d. (al zou ik graag eens iets als de Marmotte doen). Rijd bijna altijd in m'n eentje (en dat bevalt me prima).

Stel maar vragen als je meer wilt weten.
Kijk mama, zonder handen :-)................. Kijk mama, zonder tanden :-(

friesevlag
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:44

friesevlag 05 okt 2010 23:43

Hoi,
lees al geruime tijd het forum en gezien alle info die ik al heb gebruikt van jullie eindelijk tijd om mezelf te introduceren. Ben 38 jaar en fiets sinds mijn 12e. langetijd stil gezeten ivm werk, studie etc, nu sinds 2 jaar de draad weer opgepakt. In de winterperiode spin ik 2x pw en schaats ik, als voorbereiding op de mogelijkheid van mijn 2e elfstedenkruisje. Ik fiets op een Batavus Criterium van 2 jaar oud met Marchisio wielen en een prostealth stuur. Spaar nu verder voor een echte Italiaan. Ben werkzaam in de fietsen en woon in het midden van het land, wat veel mogelijkheden biedt.

Plaats reactie