Nieuwe forum online!
nee. Dat heeft ie 1x idd gedaan (net na vorige post, zul je altijd zien ) , maar nu is het hele kopje evenementen weer weg. (Firefox 4.0.1)
Overigens kan ik ook de zoekfunctie niet vinden op het overzicht. Wel bovenaan een subforum, maar daar vindt ie niks als ik bv op 'oostenrijk' zoek...
Overigens kan ik ook de zoekfunctie niet vinden op het overzicht. Wel bovenaan een subforum, maar daar vindt ie niks als ik bv op 'oostenrijk' zoek...
Misschien is het een idee het nieuwe forum aan te grijpen om de foutieve benamingen "Site" te hernoemen in "topic" dus: "Bianchi topic" ipv. "Bianchi site".
- geertjan5
- Forum-lid
Knap werk heren! een hele verbetering!
Alles wat nieuw is, is even wennen.
Aangenaam, ik heet nu geertjan5 en heette Geert Jan. Kleine verandering;)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
huh, je had toch gewoon Geert Jan kunnen blijven heten?geertjan5 schreef:Knap werk heren! een hele verbetering!
Hmm, ik heet nu fw ipv FW. Niet zo boeiend maar toch
oh en als je op "terug naar bericht" klikt krijg je een foutmelding (wellicht al eerder gemeld)
oh en als je op "terug naar bericht" klikt krijg je een foutmelding (wellicht al eerder gemeld)
Ja, en ik timo2.0 in plaats van Timo 2.0, alles hoofdletters en spaties zijn verdwenen. Heb al gezocht waar ik dit kan wijzigen maar blijkbaar is je schermnaam niet te veranderen. Dan maar even een nieuw profiel aanmaken.
EDIT: zucht, dat kan dan weer niet met je huidige e-mailadres. Straks maar ff een extra hotmail accountje aanmaken.
EDIT: zucht, dat kan dan weer niet met je huidige e-mailadres. Straks maar ff een extra hotmail accountje aanmaken.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 09 jun 2011 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
- Contact
Het "Toertochten, evenementen en vakanties" forum is te bereiken via: http://www.fiets.nl/forum/viewforum.php?f=26" onclick="window.open(this.href);return false; Helaas staat het nog niet in het forumoverzicht.
Super mooi!
Vraagje
Worden de oude stickies nog weer sticky gemaakt onder de diverse subfora?
Vraagje
Worden de oude stickies nog weer sticky gemaakt onder de diverse subfora?
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift