Nieuwe forum online!
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
ik ben binnen en het is nog even wennen, maar het ziet er fris uit. Komt vast goed.
Ik zag wel sommige afbeeldingen niet meer zichtbaar zijn.
Ik zag wel sommige afbeeldingen niet meer zichtbaar zijn.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
bij deze.freerider schreef:Volgens mij moet iedereen nu de evenementen categorie kunnen zien....graag even een bevestiging.......één is genoeg
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Vind het er prettig uitzien! En heb mijn eerste berichten al weer op het "nieuwe" forum geplaatst.
Toch twee kanttekeningen. Misschien zijn ze al langs gekomen maar:
- "Toon het geplaatste bericht" (nadat je een bericht heb gemaakt) werkt niet ---> melding: Helaas, de pagina kon niet worden gevonden.
- De button "Nieuwste forumposts" werkt niet --> melding: Helaas, de pagina kon niet worden gevonden.
Toch twee kanttekeningen. Misschien zijn ze al langs gekomen maar:
- "Toon het geplaatste bericht" (nadat je een bericht heb gemaakt) werkt niet ---> melding: Helaas, de pagina kon niet worden gevonden.
- De button "Nieuwste forumposts" werkt niet --> melding: Helaas, de pagina kon niet worden gevonden.
-
- Forum-lid
http://forum.fiets.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; link nog naar het oude forum, waardoor ik pas na mijn e-mails te lezen wist dat het nieuwe forum online was
Allereerst mijn complimenten. Het overzetten van zulks is geen kleine klus en met phpBB zit je nooit verkeerd.
Wel 2 punten:
1. Ik heet nu "gerb" in plaats van "GerB". Maakt nogal een verschil. Het is al eerder genoemd door anderen en ook ik vind het enigzins storend.
2. Het forum is te breed voor de meest gebruikte resolutie 1024x768. Ik zit nu achter een laptop die geen hogere resolutie aankan en nu moet ik dus steeds heen en weer gaan scrollen. Een hele sterke alsjeblieft om dit aan te passen, want als je bij het lezen van iedere zin steeds heen en weer moet gaan scrollen is de lol er gauw af.
Wel 2 punten:
1. Ik heet nu "gerb" in plaats van "GerB". Maakt nogal een verschil. Het is al eerder genoemd door anderen en ook ik vind het enigzins storend.
2. Het forum is te breed voor de meest gebruikte resolutie 1024x768. Ik zit nu achter een laptop die geen hogere resolutie aankan en nu moet ik dus steeds heen en weer gaan scrollen. Een hele sterke alsjeblieft om dit aan te passen, want als je bij het lezen van iedere zin steeds heen en weer moet gaan scrollen is de lol er gauw af.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ziet er goed uit!!
Kan iemand aangeven hoe je je postbus leeg kunt maken? Hij zit voor meer dan 2500% vol en ik zou dus 52x handmatig een pagina moeten schoonmaken in mijn inbox. Ik kan nu geen PB's lezen of zelf PB-en.
Kan iemand aangeven hoe je je postbus leeg kunt maken? Hij zit voor meer dan 2500% vol en ik zou dus 52x handmatig een pagina moeten schoonmaken in mijn inbox. Ik kan nu geen PB's lezen of zelf PB-en.
Less is bore
Weet er iemand hoe je je avatar moet aanpassen. Heb al gevonden "Gebruikerspaneel" ----> "profiel" ------> "wijzig avatar" ------> en dan zit ik vast.
Ik heb mijn vorige avatar kunnen verwijderen die een slechte fotokwaliteit had en mede door de uitvergrote avatars, maar dan? Hoe voeg je dan een nieuw avatar toe uit je afbeeldingen/documenten?
Ik heb mijn vorige avatar kunnen verwijderen die een slechte fotokwaliteit had en mede door de uitvergrote avatars, maar dan? Hoe voeg je dan een nieuw avatar toe uit je afbeeldingen/documenten?
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Ik krijg nog steeds een niet bestaande pagina nadat ik een bericht heb gepost. Heel irritant.