Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Nieuwe website

ridefreeordie
Forum-lid

Gebruikersavatar ridefreeordie 09 jun 2011 17:02

Hallo,

ik zie nergens een topic om feedback te geven op de nieuwe website, en heb daar wel behoefte aan, vandaar hier ;)

Allereerst: ziet er fris en licht uit, gefeliciteerd!

Ik ging meteen naar de koopgids om mooie stalen frames en fietsen te bekijken, maar o wee: je kunt geen selectie maken op framemateriaal!
Zou ik een enorm grote toegevoegde waarde vinden en ik denk ook veel relevanter dan het aantal versnellingen te kunnen selecteren?

Vriendelijke groet,

Johan
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra

GerB
Forum-lid
Contact

GerB 09 jun 2011 17:03

naverty
Forum-lid

naverty 09 jun 2011 19:17

Dat wachtwoord-wijzigen gedoe kan toch geen kat zonder eerst het forum te raadplegen ! Als je als geregistreerde gebruiker een emailtje krijgt met de berichtgeving dat een website vernieuwd is en dat je een nieuw wachtwoord hebt gekregen (waarom trouwens?) met de mededeling dat je het wachtwoord opnieuw kan aanpassen op de site en dat dan niet meteen lukt (eufemisme), dan is dat behoorlijk frusterend. Zo ga je een pak 'leden' verliezen ! Doe daar snel wat aan, want jullie site is anders wel best de moeite waard !

ridefreeordie
Forum-lid

Gebruikersavatar ridefreeordie 09 jun 2011 20:09

Zoals titel aangeeft had ik die topic bedoeld voor de nieuwe website, al het andere nieuwe naast het forum, nieuwe forum is idd al een topic voor ;)
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra

neos
Forum-lid

neos 09 jun 2011 20:14

Helaas ben ik het met naverty eens.
Ik zie door de bomen het bos ook niet meer.
Plotseling kreeg ik weer toegang via mijn oude account van enkele jaren geleden.
Dus nu kan ik weer kiezen uit NEOS of Cornelli :P :P :P :P :P
Iets wat eigenlijk nooit mogelijk is geweest.
cornelli racing cycles Uden

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jun 2011 22:17

naverty schreef:Dat wachtwoord-wijzigen gedoe kan toch geen kat zonder eerst het forum te raadplegen ! Als je als geregistreerde gebruiker een emailtje krijgt met de berichtgeving dat een website vernieuwd is en dat je een nieuw wachtwoord hebt gekregen (waarom trouwens?) met de mededeling dat je het wachtwoord opnieuw kan aanpassen op de site en dat dan niet meteen lukt (eufemisme), dan is dat behoorlijk frusterend. Zo ga je een pak 'leden' verliezen ! Doe daar snel wat aan, want jullie site is anders wel best de moeite waard !
Er staat op meerdere plaatsen uitgelegd hoe je je wachtwoord moet wijzigen. De wachtwoorden konden niet over gezet worden omdat die in de oude database op een andere manier versleuteld zijn. Je kan de wachtwoorden niet meer achterhalen (dit wordt gedaan vanwege privacy redenen).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

amateurke
Forum-lid

amateurke 09 jun 2011 22:42

Ben het helemaal eens met de eerste opmerking. Zier er prima uit. Altijd even wennen naturlijk maar dat zal snel gebeuren.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

apollo
Forum-lid

apollo 10 jun 2011 08:56

Telkens ik een zoekopdracht wil uitvoeren krijg ik volgende melding:
[b"]De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: xxxx
Je moet minimaal 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minimaal 3 tekens bevatten en maximaal 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens."[/b]
En ik heb al verschillende zoekopdrachten geprobeerd. Telkens hetzelfde probleem.
Weet iemand hier iets meer over?

Plaats reactie