Een losse campa body kopen, zou ik zeggen! Voor mij zijn ze helaas net boven budget. Maar vind ze erg strak!Als het campa was dan wist ik het wel.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Reynolds Strike 2010
Een campa cassette schakelt prima met Shimano versnellingsapparaat hoor. Heb deze wielen zelf ook, ze rijden echt fantastisch. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de wat lichtere renners ze beter niet gebruiken zodra er veel wind staat. Ik ben zelf 83 kilo en gebruik ze altijd, zolang het droog is en over asfalt gaat.
Pain is just a state of mind
- bontempi056
- Forum-lid
Freccia schreef:Een losse campa body kopen, zou ik zeggen! Voor mij zijn ze helaas net boven budget. Maar vind ze erg strak!Als het campa was dan wist ik het wel.
Dit is ook net boven mijn budget dus daarbij nog een campa body kopen gaat jammer genoeg niet lukken (
Wie nimmer dwaalt wordt nooit verstandig!!!
-
- Forum-lid
pm terug naar Axel - met wat vertraging vanwege omzetting forum...
CyclistForum Luxembourg
- bontempi056
- Forum-lid
bazz1 schreef:Is toch maar kwestie van een andere body te stekenbontempi056 schreef:Als het campa was dan wist ik het wel.
Ja dat is wel duidelijk maar dan worden ze wel wat duur voor mij althans
Wie nimmer dwaalt wordt nooit verstandig!!!
-
- Forum-lid
En up voor deze mooie set!
CyclistForum Luxembourg
-
- Forum-lid
Niemand interesse? Prijsverlaginkje dan: eur 800! Als dit het niet wordt, dan blijft het setje alsnog bij mij en gaan ze in de mottenballen totdat ik weer meer ga fietsen en ze weer dienst kunnen gaan doen...
CyclistForum Luxembourg
-
- Forum-lid
laatste kans: eur 750! 1 week geldig, daarna haal ik ze uit de verkoop en gaan ze dienst doen als aardige opleukdingen voor in de garage en worden ze zo af en toe in mijn nieuwe 'polder'fietsje gestoken... (zie in topic over Canyon fietsen)
CyclistForum Luxembourg