Nieuwe voorvering
Prijsklasse? Welke heb je nu?
Fox is aftermarket belachelijk duur, wel goed. Magura moet je van houden (ik heb een Durin), ook goed. Rockshock is ook een solide keuze, ik heb het dan wel over de wat duurdere modellen, Dart etc zal ik nooit aanbevelen.
Dus de merken die je opnoemt zijn allemaal goed eigenlijk (en ook de bekendste).
Fox is aftermarket belachelijk duur, wel goed. Magura moet je van houden (ik heb een Durin), ook goed. Rockshock is ook een solide keuze, ik heb het dan wel over de wat duurdere modellen, Dart etc zal ik nooit aanbevelen.
Dus de merken die je opnoemt zijn allemaal goed eigenlijk (en ook de bekendste).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Idd eerst je budget aangeven. Als je het mij budget-loos vraag: Fox F100 RLC. Beter zul je niet vinden.
RS heeft zeer goede vorken, maar persoonlijk vind ik de afstelling met de positieve en negatieve kamer heel lastig/vervelend.
RS heeft zeer goede vorken, maar persoonlijk vind ik de afstelling met de positieve en negatieve kamer heel lastig/vervelend.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Contact
Ik gebruik zelf een Rockshox Dart 2 en ben er erg tevreden over. De door jij genoemde merken zijn alle drie goed. Net als met alles is het belangrijk te bepalen aan welke punten jij waarde hecht en op basis daarvan een vergelijking en een keuze te maken.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
een Lefty presteert prima, maar je moet van de 'looks' houden. en je hebt een adapterbusje nodig, die zijn sinds goed verkrijgbaar.
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een lefty in een T6000? Niet direct de meest logische combi
Niet qua looks en niet qua budget.
Niet qua looks en niet qua budget.
Less is bore
ik weet niet eens wat die fiets kost eigenlijk, als de verhouding zoek is: prijs vork=prijs fiets dan is het niks, maar anders is een optie met die geweldige uniek looks
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;