Ben blij dat je hem leuk vond.
Ik heb er ook kostelijk om moeten lachen
Het boek 'Ga toch fietsen'
Ga toch fietsen is szeker een leuk boek
Ook in 1 keer uitgezelezen
Mijn volgende gaat worden Eén man alleen op kop van Wout koster
Dit is de autobiographie van Fausto Coppi
Dit is een leuke topic zo kom je achter wat titels van boeken
Ook in 1 keer uitgezelezen
Mijn volgende gaat worden Eén man alleen op kop van Wout koster
Dit is een leuke topic zo kom je achter wat titels van boeken
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Boek "Op de helling" heb ik ook gelezen, ooit gekocht via 't forum en later weer verkocht. Slecht boek als je 't mij vraagt.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zijn al meer topics geopend waar verwezen wordt naar leuke (of minder leuke) fiets gerelateerde boeken.
De volgende link brengt je naar een topic, in dit topic staat ook weer een andere link naar een ander topic voor boeken
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=43771" onclick="window.open(this.href);return false;
De volgende link brengt je naar een topic, in dit topic staat ook weer een andere link naar een ander topic voor boeken
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=43771" onclick="window.open(this.href);return false;
Bikers are not alone
Hm, een autobiografie van Coppi, door ene Wout Koster?kobro schreef: Mijn volgende gaat worden Eén man alleen op kop van Wout koster
Maar inderdaad vind je elders op dit forum nog tal van leestips! Zie aldaar dus.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha ja het is een romannetje. Je moet het niet lezen voor literaire hoogstandjes maar desondanks vond ik het wel een vermakelijk boek.havana schreef:Boek "Op de helling" heb ik ook gelezen, ooit gekocht via 't forum en later weer verkocht. Slecht boek als je 't mij vraagt.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
- plantagenet
- Forum-lid
Een geweldig boek, vorig jaar tijdens mijn vakantie gelezen.smaanders schreef:De man en zijn fiets van Wilfried de jong
"Ga toch fietsen" staat op mijn lijstje en ga ik zeker bestellen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Ken een aantal van de hoofdpersonen uit "Ga toch fietsen" en mag er zelfs een paar tot mijn vrienden rekenen. Waar gebeurt verhaal en de namen van de deelnemers zijn niet veranderd. Met dat in het achterhoofd is een wel heel erg bloodleggend verhaal...
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vond vooral de eerlijkheid omtrent zijn drank en rook gewoonten moedig. Voordat je thuis bent op het station even 4 halve litertjes drinken dat is toch wel zorgelijk. Maar het is goed gekomen
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.