Heerlijk gefiets daar !
Goede organisatie, mooi weer, en uitstekende verzorging
Tilff-Bastogne-Tilff
en nogmaals +1mouse schreef:ckeckin schreef:Heerlijk gefiets daar !
Goede organisatie, mooi weer, en uitstekende verzorging
+1
enige kanttekening is idd het laatste stuk over de grote weg vanaf de bevoorrading. Te druk met auto's en fietsers, zeker dat stuk bergop, waar veel verschil in snelheid zat, dus veel inhalende fietsers.
Blijft wonderlijk om te zien dat vooral de groepen fietsers denken dat inhalen alleen met 4 man breed kan "en group"
-
- Forum-lid
+1magnee60 schreef: Samenvattend : Logistiek een mooie tocht ,qua zwaarte en charme kan het m.i. het niet tippen aan een ouderwetse Luik-Bastenaken-Luik
Vond het ook een mooie, gezellige en perfect georganiseerde tocht maar ik miste ook een heel aantal klims uit de klassieke route, die vroeger wel in TBT zaten. De Chambralles was dan weer een nieuwkomer voor mij (in deze tocht).
Wel leende de route zich voor lekker doorkachelen, met een fietsmaat reden we 30,8 km/u over de 245km. Een aantal keer in een lekker groepje gezeten (oa met 3 'Team Pinarello' Italianen), maar na elke klim was het treintje weer ontspoord helaas...
Lekker gefietst!
Laatst gewijzigd door bike_add1ct op 14 jun 2011 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb deze tocht 2 jaar geleden voor het eerst gedaan. Toen was ik not amused over het slechte wegdek. Ik moet zeggen: dat is nu veel beter enkele uitzonderingen daargelaten. De afdaling van de Rosier was genieten. Overigens wel benieuwd hoe een ouderwetse LBL er uit ziet
Dit was mijn eerste echte serieuze (lees heuvels) tocht. Ik zit nog maar een maandje of 3 op de racefiets en we hebben de middelste afstand (147km) gereden. Wat een belevenis die klimmetjes en om maar zwijgen over de afdalingen. Ging een wereld voor me open om eens in de heuveltjes te rijden.
Verder keurig geregeld, bevoorrading, bewijzering en verkeersregelaars bij gevaarlijke punten. Kan niet wachten tot de volgende keer! Klasse!
Verder keurig geregeld, bevoorrading, bewijzering en verkeersregelaars bij gevaarlijke punten. Kan niet wachten tot de volgende keer! Klasse!
Heb met een groep de 246km gereden. En net als bij de andere reacties dezelfde ervaringen opgedaan. Perfecte verzorging bij de posten. Niet zo druk dat je bij beklimmingen er last van zou hebben.En perfect weer gehad. Het was wel opletten met gaten in het wegdek op sommigen stroken. En het laatste stuk mag van mij via andere wegen lopen ipv drukke wegen met auto's en motoren die langs je razen. Maar over het algemeen een prima tocht en als het afzien vergeten is (uitrijden was het doel) zeker voor herhaling vatbaar.