Forum rit voor Titanium rijders
Forum rit voor Titanium rijders
Er zijn al heel wat forumleden die op een titaniumfiets rijden van klassieke tot moderne modellen. Het zal een prachtig gezicht zijn om al die bikes bij elkaar te zien. Laten we een dag organiseren om ergens midden in het land te gaan toeren.
Wie is geïnteresseerd en wanneer gaan we?
Er zijn al heel wat forumleden die op een titaniumfiets rijden van klassieke tot moderne modellen. Het zal een prachtig gezicht zijn om al die bikes bij elkaar te zien. Laten we een dag organiseren om ergens midden in het land te gaan toeren.
Wie is geïnteresseerd en wanneer gaan we?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
count me in.
lefst op een zaterdag. behalve 2 juli.
1. pieter
2.
3.
lefst op een zaterdag. behalve 2 juli.
1. pieter
2.
3.
Ja eerst een foto van je bike anders mag je niet meeemmo schreef:mits ik vrij ben, niet met vakantie, niet ziek zwak en misselijk oid
ga ik mee
ps moet nog steeds een foto posten van mijn tita (tovenaar) fiets
Albert Einstein
Albert Einstein
Mijn suggestie is om de rit na de vakantie te plannen, bijvoorbeeld in september.
Zijn er nog voorkeuren wat betreft op een zaterdag of zondag?
Zijn er nog voorkeuren wat betreft op een zaterdag of zondag?
Albert Einstein
Albert Einstein
Jou Van Tuyl Tica is goed gekeurd voor de ritpaul1978 schreef:Moet je bike volledig titanium zijn of mag ik met mijn Van Tuyl Tica ook mee?
Ik zie die dag al een beetje voor me hoe er ongeveer gereageerd gaat worden, zie http://www.youtube.com/watch?v=5gB63DAwJUo" onclick="window.open(this.href);return false;
Albert Einstein
Albert Einstein