Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Verkocht
-
- Forum-lid
Verwijderd
Laatst gewijzigd door vanbrantegem op 19 jun 2011 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je iets beweert dan ook wel met bronvermelding (dus direct link naar eBay). Hoe weet je dat het hetzelfde zadel is? Ik zie geen merk dus het is idd 'questionable' maar toch. Je fakkelt iemand zijn verkoop topic af zonder gedegen onderbouwing.jaapieo schreef:Om even iets duidelijk te maken...
Het desbetreffend zadel kost op ebay zo'n 30 euro.........
Gr,
Jasper
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Nou ja Zorro, ik ben van mening dat er hier op het forum naar eerlijkheid gehandeld wordt, ik heb zelf hetzelfde zadel, 100% identiek en die koste me op ebay 30/35 euro.
Vraag me dan ernstig af wie er afgefakkelt wordt, koper of verkoper?
Vraag me dan ernstig af wie er afgefakkelt wordt, koper of verkoper?
mijn Flickr
speciaal voor jullie nog even mijn "onderbouwing"
http://cgi.ebay.com/Full-Carbon-Seat-Sa ... 3f096a6128" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor (excuus, zat er 10 euro naast) 44 euro ben je de man,
ik heb hem zelf ook en ben behoorlijk tevreden.
Maar misschien moet dit even door een mod bekeken worden, heb het vermoeden dat de TS ook een MP ad. heeft (zelfde zadel, zelfde prijs) en op de laatste foto zie je nog een zadel, handeltje?
Of fakkel ik nu iemand onterecht af....? euh....
Ciao.
http://cgi.ebay.com/Full-Carbon-Seat-Sa ... 3f096a6128" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor (excuus, zat er 10 euro naast) 44 euro ben je de man,
ik heb hem zelf ook en ben behoorlijk tevreden.
Maar misschien moet dit even door een mod bekeken worden, heb het vermoeden dat de TS ook een MP ad. heeft (zelfde zadel, zelfde prijs) en op de laatste foto zie je nog een zadel, handeltje?
Of fakkel ik nu iemand onterecht af....? euh....
Ciao.
mijn Flickr
Nee nee jaapieo je zit er niet naast: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0781804458" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb dit zadel overigens ook (van ebay), heerlijk zadeltje, netjes afgewerkt, maar inderdaad voor 30 euro en daarop nog eens 10 euro verzendkosten heb je hem voor 40 euro.
Ik had dit al opgemerkt, maar de ballen niet gehad om te reageren. Ik heb respect voor je reactie jaapieo.
Ik heb dit zadel overigens ook (van ebay), heerlijk zadeltje, netjes afgewerkt, maar inderdaad voor 30 euro en daarop nog eens 10 euro verzendkosten heb je hem voor 40 euro.
Ik had dit al opgemerkt, maar de ballen niet gehad om te reageren. Ik heb respect voor je reactie jaapieo.
-
- Forum-lid
Heb inderdaad meerdere stuks zoals je ook kan zien op de foto. Bij deze mag het topic gesloten worden