Maten Nalini kleding?
Denk dat je aan een M voldoende hebt.
Ik ben 1.90/83kg (lang/slank) en draag van Nalini altijd maat L.
Zit perfect (alleen bij de lange mouw versies zijn de mouwen altijd te kort).
Ik ben 1.90/83kg (lang/slank) en draag van Nalini altijd maat L.
Zit perfect (alleen bij de lange mouw versies zijn de mouwen altijd te kort).
Nalini voor mij 1.88cm-86kg, shirts maatje L zit lekker strak, voor de shorts maatje XL . Bij Nalini heb ik vooral gekeken voor de shirtmaat naar de omvang van de borstkas.
http://www.redroseimports.com/Nalinicus ... chart.html
http://www.redroseimports.com/Nalinicus ... chart.html
Iemand ervaring met regenjacks van Nalini?
Ik ben 1.78m en +/- 69kg.
Op dit moment heb ik korte broek en shirts korte mouw van Nalini in maat M.
Zit lekker strak, hou ik van.
Maar ik betwijfel of een regenjack van Nalini in maar M groot genoeg zal zijn? Met name mouwlengte.....
Linkje naar Nalini regenjas
Ik ben 1.78m en +/- 69kg.
Op dit moment heb ik korte broek en shirts korte mouw van Nalini in maat M.
Zit lekker strak, hou ik van.
Maar ik betwijfel of een regenjack van Nalini in maar M groot genoeg zal zijn? Met name mouwlengte.....
Linkje naar Nalini regenjas
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
Regenjack is binnen en de maat M is wat aan de grote kant.
Echter, het blijkt ook geen Nalini jack te zijn maar gewoon een merkloos ding, wel gemaakt in Italie volgens het label.
Had niet goed gezien op de site van Derks Wielersport dat het geen Nalini regenjack is. De afbeelding die ze erbij hebben staan is wel van een Nalini. Vind dit nogal misleidend.
Heb Derks gevraagd of ik het terug kan sturen. Zal vast geen probleem zijn maar wacht even hun antwoord af.
Echter, het blijkt ook geen Nalini jack te zijn maar gewoon een merkloos ding, wel gemaakt in Italie volgens het label.
Had niet goed gezien op de site van Derks Wielersport dat het geen Nalini regenjack is. De afbeelding die ze erbij hebben staan is wel van een Nalini. Vind dit nogal misleidend.
Heb Derks gevraagd of ik het terug kan sturen. Zal vast geen probleem zijn maar wacht even hun antwoord af.
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
Nalini valt veel minder klein uit dan de gemiddelde Italiaan. Bij Campgnolo heb ik een 3XL shirt, bij Nalini kon ik er in zwemmen. Ga nu voor een XL.
Veel Nalini bij Trikotexpress.de. Tot nu toe goede ervaringen mee.
Veel Nalini bij Trikotexpress.de. Tot nu toe goede ervaringen mee.
Trek Madone 6 Project One