Ik heb sinds kort een cs500 van Polar. Mijn eerst teller met hartslagmeter ed. en ben echt super tevreden. Nou wilde ik mijn totale afstand van mijn vorige teller meenemen naar de polar alleen ik krijg nergens gevonden hoe dat moet? of het uberhaupt kan?
Ik weet dat de teller bij totals 3 waarden geeft: Trip, Distance (fiets1) en odo. Kan ik een van deze waarden handmatig instellen?
Alvast super bedankt.
manual odo polar cs500
-
- Forum-lid HC
via polar uplink?
Meenemen van aantal km. van je oude teller is niet mogelijk, dus de ODO kun je niet aanpassen. Alle andere waarden bij TOTALS kun je wel op nul stellen.
Bij de FILES files kun je het geheugen van de max. 14 files in één keer wissen maar je kunt er ook voor kiezen om file voor file te wissen.
Wat ik zelf wel jammer vind is dat je niet bij je TOTALS kunt komen terwijl je aan het fietsen bent. Dus als je bijv. de HM wilt weten kun je dat niet zien, weet je dus ook niet wat je nog voor de kiezen krijgt.
Ik heb nog wel moeite om de rit van één dag in één file te krijgen. Soms druk je per ongeluk toch op stop of op de LAP-knop en dan heb je ineens meerdere files.
Kunt wel makkelijk intrekken op de site van PPT en daar ook weer een file verwijderen, als je dat wilt.
Bij de FILES files kun je het geheugen van de max. 14 files in één keer wissen maar je kunt er ook voor kiezen om file voor file te wissen.
Wat ik zelf wel jammer vind is dat je niet bij je TOTALS kunt komen terwijl je aan het fietsen bent. Dus als je bijv. de HM wilt weten kun je dat niet zien, weet je dus ook niet wat je nog voor de kiezen krijgt.
Ik heb nog wel moeite om de rit van één dag in één file te krijgen. Soms druk je per ongeluk toch op stop of op de LAP-knop en dan heb je ineens meerdere files.
Kunt wel makkelijk intrekken op de site van PPT en daar ook weer een file verwijderen, als je dat wilt.